Min internet hastighed..

  • Hey tweak..


    Ved ik lige hvor jeg skulle placere dette indlæg da jeg ikke ved om det er software relateret eller hardware relateret.. Men her er mit spørgsmål..


    Jeg oplevede for snart 3 uger siden en meget langsom Internet hastighed på min computer.. F.eks. tog over 50 sekunder at komme ind på Tweak.dk.. Min første gæt var at det var spyware så jeg kørte ad-aware den fandt lidt og det fjernede jeg så .. Men stadig det hjalp ikke.. Og efter jeg havde pillet i alt muligt og det stadig ikke virkede besluttede jeg mig at køre format C:...


    Dette hjalp heller ikke ! Vi er to computere på netværket og det er kun min det gør langsomt på .. Har prøvet at tage vores router fra og sætte en switch til, men dette hjælper heller ikke..


    Jeg ved ikke om det er Windows der fejler, så jeg ville jo prøve at hente Windows XP SP2 fra windows update og den kommer også igan med at hente den, men det tager mindst 30 år at hente det ! Efter 24 timer er der kun hentet "2 felter" i den der update konsol.. Har så fået hentet den direkte fra ms' hjemmeside, altså en netværks installition, men når jeg installere denne vil den slet ikke gå på nettet..


    Nogen som har nogle forslag ? Er det mit software eller hardware den er gal med ?


    Vil virkelig gerne have noget hjælp ! Fatter det bare ikke.. :S


    ~D

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Det lyder mærkeligt! Der er vel kun netkortet tilbage?


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Det er ik kun tweak.. det er alt !


    Netkortene er jo nok ik gået i stykker på begge computere.. Desuden så virker det jo, bare meget langsomt..


    Ringede til kundeservice, men de vidste ik hvad der var galt..


    Desuden så viser det lille ikon der er nede i højre hjørne på min computer at den henter og sender konstant.. Også ligeså snart computeren er startet uden jeg hverken har logget på messenger eller kørt nogen sider..


    Hvis jeg højreklikker på ikonet og trykker status og går ind under understøttelse.. Så siger den at min ip er "Tildelt af en DHCP".. Betyder det ikke at den skulle køre gennem en router ? For det gør den ikke.. :S

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    Det kunne godt tyde på noget uønsket software.
    Selvom du har tjekket med antispyware software så kan der stadig godt være mere tilbage.


    Som jeg siger har jeg formatteret den mere end en gang.. Men kom til at tænke på hvis den lå på den anden computer og ligger så over mig min igen så snart jeg er færdig med at installere osv..

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Deaktiverede lige kortet og genaktiverde det.. Hjalp heller ikke, men lagde bare mærke til at den sendte voldsomt mange pakker.. Er det normalt ?


    Læg mærke til hvor lang tid den har været tilsluttet også det sendte antal pakker..

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Quote

    Originally posted by FonZi
    Deaktiverede lige kortet og genaktiverde det.. Hjalp heller ikke, men lagde bare mærke til at den sendte voldsomt mange pakker.. Er det normalt ?


    Læg mærke til hvor lang tid den har været tilsluttet også det sendte antal pakker..


    Stadig ingen som har nogle ideer ?

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Quote

    Originally posted by FonZi


    Stadig ingen som har nogle ideer ?


    Kig i din anden tråd om "Virus" - her er der nogle henvisninger til hvordan du får fjernet de "2 sataner" du har liggende.

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    Jeg streamer musik fra dr.dk og snakker på ventrilo samtidig med at jeg surfer - og når ikke op på så mange pakker, så du må næsten have spyware.


    Tændte min computer for 10 minutter siden. Tror det er meget normalt. Min maskine fejler hvertfald ingenting.