Boxdata.dk ? er det fake

  • Jeg har været den heldige veinder af at bestille et par lyttebøffer der for til 800 kr.. men!! da jeg var igang med at bestille og havde taster konto nr ind osv. skrev gik den tilbage til start og sagde det ikke var lykkeds. Jeg begynde at tjekke dem ud og fandt ud af


    1. ders design var downloadet
    2. der "om os" lød så langt ude
    3. "kontakt os" var bare en mail og jeg har stadig ikke fået svar og det er 3 dage siden.
    4. hvis man gik ind på ders gamle hjemmeside, stod der 3 navne og 3 numre. kun 2 af de navne findes. 1 ca 100 km fra vejle og den anden i kbh. og butikken lå i vejle og det sidste navn kunne krak ik finde. så tjekket jeg ders numre. 2 virket ikke og det sidste stod i en dames navn men med samme efter navn. rimlig uprofesiunelt hvis man har en butik at det står i hans mors eller konens navn.
    5. de skriver i inden under en anden side at der hvor de får ders vare fra er gået falit så der går lidt længere tid med at få sin vare.


    Normalt når man bestiller noget så hæver de pengene og sender varen samme dag. og hæver ik pengene og sender den først fx. 4 dage efter.
    Ja det min egen skyld men når man ik lige gider læse. "om os" og "kontakt os" så så det vildt prof ud, men det der jo heller ik noget at sige til når det var et downlodet design.


    Der er self også stadig mulighed for jeg får dem men jeg ville lige høre om nogen af jeg kendte noget til det ??


    la vær med at flame. ved det min egen skyld så vær venlig kun at svar på om i har hørt noget om dem.



    Mvh. Thomas aka. MaLLe


    God forjul til alle.

  • kan du ikke få dine penge tilbage?? ellers er det noget ulovligt?? eller hva?? du ville da altid kunne trække det tilbage hvis varen ikke er på lager.. eller mig der er galt på den??


    men ret nedern :(


    edit: jeg kan i øvrigt ikke gå ind på deres side !

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Jeg kan heller ikke komme på deres side ?


    Det kan jeg til gengæld godt.


    MaLLe88, du siger at designet bare er downloadet. Ikke? Det er også rigtigt nok, men det er et webshop template, så det de har gjort er sådan set lovligt nok. Mht. betalingen, så har du, som Hans også er inde på, vel ikke betalt for noget når transaktionen ikke er gået igennem?

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Siden har vel været nede nogle minutter.. jeg ka sagtens komme ind på den.. både med og uden http://www.



    Tror ikk de har gjort noget ulovligt eller er fake, men tror nærmere at de er en smule skumle at handle med.. tovtrækkeri og en masse telefonsnakken med ejeren....

  • Du kan se hvem http://www.boxdata.dk er registreret til her:
    http://www.dk-hostmaster.dk


    Domænenavn: boxdata.dk
    DNS: boxdata.dk
    Registreret: 2005-02-24


    Registrant:
    Bruger-id AV3001-DK
    Navn André Valentin
    Adresse Skovtoft, 24
    Postnr. & by 6300 Gråsten
    Land Danmark
    Telefon +45 28590059
    E-mail info@boxdata.dk


    Fuldmægtig:
    Bruger-id AV3001-DK
    Navn André Valentin
    Adresse Skovtoft, 24
    Postnr. & by 6300 Gråsten
    Land Danmark
    Telefon +45 28590059
    E-mail info@boxdata.dk


    Betaler:
    Bruger-id AV3001-DK
    Navn André Valentin
    Adresse Skovtoft, 24
    Postnr. & by 6300 Gråsten
    Land Danmark
    Telefon +45 28590059
    E-mail info@boxdata.dk


    Navneservere:
    ns1.device.dk D5632-DK
    ns2.device.dk D5632-DK

  • Nej vel. det mener jeg heller ik. men der er nu gået 2 dage siden de hævet mine penge og der er ik kommet nogen post. Er pænt neder over det. :S


    Jo burde kunne få mine penge tilbage men går stadig med en pænt dårlig smag i munden.


    Og i skal alle ha tak fordi i er så venlige at hjælpe :)

  • Jo det det som er mærkeligt. de har trukket pengene, men jeg har ik set nogen vare endnu. ja 2 dage er ik over lang tid men når de har hævet mine penge burde de sende varen som alle andre gør den dag de sender det. :)

  • Quote

    Originally posted by MaLLe88
    Nej vel. det mener jeg heller ik. men der er nu gået 2 dage siden de hævet mine penge og der er ik kommet nogen post. Er pænt neder over det. :S


    Jo burde kunne få mine penge tilbage men går stadig med en pænt dårlig smag i munden.


    Og i skal alle ha tak fordi i er så venlige at hjælpe :)


    Send en mail til dem og skriv at hvis du ikke hører fra dem inden fx 5 dage, så får du din bank til at overføre pengene tilbage til din konto.


    Det er nemlig en af de gode ting ved køb med betalingskort på nettet, hvis der går noget galt er det banken/ PBS, der hænger på det.

  • Quote

    Originally posted by Zulu


    Send en mail til dem og skriv at hvis du ikke hører fra dem inden fx 5 dage, så får du din bank til at overføre pengene tilbage til din konto.


    Det er nemlig en af de gode ting ved køb med betalingskort på nettet, hvis der går noget galt er det banken/ PBS, der hænger på det.


    Ye, skulle også til at foreslå noget lignende ...

  • De hæver ikke pengene før pakken er sendt


    De reservere kun pengene, det ser ud som de har taget pengene, men når du modtager pakken (hvis du gør) prøv at få et kontoudskrift


    Der står:


    sælger* = -beløb
    sælger* = +beløb
    sælger* = -beløb
    (* = der kan stå andet)


    I første omgang reservere de bare pengene for at være sikker på de får dem.


    Har nemli en mor(d) der sidder i sparekassen :9xo

  • Jeg kender ejerne af siden og bare rolig...


    For det første - det er ikke fake overhovedet. Men efter mine informationer er de ikke eksisterende mere. det er hvad jeg har hørt. De tre ejere findes. De startede firmaet sidste år da de alle gik på efterskole og firmaadressen er vidst efterskolen's addresse. Har hørt de er stoppet med boxdata.dk, men jeg ved ikke...

  • Quote

    Originally posted by tAshDa
    Jeg kender ejerne af siden og bare rolig...


    For det første - det er ikke fake overhovedet. Men efter mine informationer er de ikke eksisterende mere. det er hvad jeg har hørt. De tre ejere findes. De startede firmaet sidste år da de alle gik på efterskole og firmaadressen er vidst efterskolen's addresse. Har hørt de er stoppet med boxdata.dk, men jeg ved ikke...


    Den forklaring, ville i hvert fald ikke berolige mig, hvis jeg havde noget i klemme der.
    Firmaadresse på en efterskole. 8o
    Det lyder godt nok amatøragtigt. :roller:

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Den forklaring, ville i hvert fald ikke berolige mig, hvis jeg havde noget i klemme der.
    Firmaadresse på en efterskole. 8o
    Det lyder godt nok amatøragtigt. :roller:


    Narj heller ikke mig ..

  • Quote

    Originally posted by tAshDa
    Jeg kender ejerne af siden og bare rolig...


    For det første - det er ikke fake overhovedet. Men efter mine informationer er de ikke eksisterende mere. det er hvad jeg har hørt. De tre ejere findes. De startede firmaet sidste år da de alle gik på efterskole og firmaadressen er vidst efterskolen's addresse. Har hørt de er stoppet med boxdata.dk, men jeg ved ikke...


    Hvis de er lukket er det jo stadig fake for hvorfor skulle de ellers hæve mine penge. ringer til dem mandag. og tager de den ik eller hvis de ik kan give svar så tager jeg mine penge tilbage