Den er helt gal med mig

  • Nogen der ved hva der er galt med mig?


    Det hele startede med at skulle begynde på et Værksted mandag morgen, kl. 7:30. Ikke noget der


    Men da jeg kommer hjem dratter jeg om allerede kl 22:30, hvor jeg normalt går i seng efter midnat


    Siden mandag er jeg begyndt at gå tidligere iseng, igår gik jeg allerede i seng 20:55


    Jeg spiser mindre da jeg ikke føler mig sulten :rolleyes:


    Når jeg står op er jeg stadig træt :rolleyes:


    Nogen der har en ide til hva der er galt med mig?


    :rules:

  • Hvad har du lavet i månederne op til din start på værkstedet? Hvad har du lavet? Hvordan har dine dags-rytmer været?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Evt. pga. du er begyndt at lave noget? :razz:


    hvad med sukkersyge?


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Shooqer


    Er det symptomer på HIV? :ohmy:


    Det håber jeg fanme ikke


    Joh ... men det er også symptomer på så meget andet ...


    Lidt vinterdepri og lidt stress måske ... Det skal jo aldrig undervuderes.

  • Vil også sige, at hvis du før du kom på det værksted bare sad og dovnede den af hver dag, så bliver man træt når man kommer igang med at lave noget. :P

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Du fejler med 95% sikkerhed intet. Bare det at komme til at lave et stykke arbejde man ikke er vandt til kan såmænd være nok til at man er smadret i flere dage efter. Du skal bare lige over de første dage her.

  • Nu er jeg ikke doktor.. Men...


    Tror 99,99% du har en blanding af fugleinfluenza og mund og øhh "fod" syge..


    Med de sidste 0,01% tror jeg bare du liger af lidt efterårs-gråvejrs-træthed..

  • Quote

    Originally posted by Bubbi
    Nu er jeg ikke doktor.. Men...


    Tror 99,99% du har en blanding af fugleinfluenza og mund og øhh "fod" syge..


    Med de sidste 0,01% tror jeg bare du liger af lidt efterårs-gråvejrs-træthed..


    Fuldstændig enig.....


    Meeen i hans tilfælde er det vist mund og klov syge :P


    Anyways....tror nu bare du ska igang med arbejdet, så køre det ;)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Tjaa det kan da godt være jeg har været lidt doven inden, men synes alligevel jeg har holdt mig igang om dagen :rolleyes:


    Jeg gik på Teknisk(afslapning) Skole inden jeg startede på Autoværkstedet.


    Quote

    Originally posted by Grumme Gris
    Jeg har en lille test du eventuelt kan prøve at tage. Måske hjælper den dig på sporet at det rigtige


    Kender den


    No Sex Causes Bad Eyes :9xo

  • din krop er ved at justere sig til en ny dagsrytme


    Husk på at du plejede at gå i seng ved midnat. Efter du startede mandag morgen 7.30, tror du stod op kl. 6.30-7.00, der har du fået for lidt søvn.
    Din krop prøver at kompensere for den manglende søvn ved at blive træt tidligere, og du dejser om.


    Siden du ikke føler dig udhvilet, så spørger jeg dig om at du hører larm når du sover, en summende computer der står og henter fra nettet er faktisk nok til at delvis at ødelægge din søvn.


    En anden årsag kan være at du går i søvne, det er tit at man ikke føler sig udhvilet efter en nat hvor man går i søvne.
    Man går typisk i søvne, når der sker noget nyt i ens liv.


    Hvis det går hen og bliver rigtig skidt og du ikke kan holde dig oppe efter kl.20.00, så er det nok en lidt god ide at gå til læge og sige hvad der er galt, du vil nok skulle sove i et rum under observation, hvor de optager dine hjernebølger, og ser hvad du gør i søvne

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Det lyder som nogle meget lange arbejdsdage, og hvis det endda foregår på værksted, kan man hurtigt blive træt - Bare det at du starter et helt nyt sted og både dagsrytmen og nye indtryk ændres, kan sagtens gøre dig meget træt i den første tid.


    Den 1. august i år, startede jeg på min værnepligtstid i Beredskabskorpset. Det var i starten utroligt trættende, at skulle vænne sig til en helt anden hverdag, med helt nye ansigter, nye oplevelser og omgivelser, og ikke mindst opgaver. De første uger var jeg helt smadret når vi fik "fyraften" - også selvom vi måske ikke havde lavet meget andet end at sidde i et klasseværelse og blive undervist, som jeg jo ellers havde været vant til fra min tid på HHX.


    Lad vær med at gøre dig de store bekymringer i første omgang ;) og se tiden an - Du er bare kommet igang med at lave noget :9xo :))


    Hvis det fortsætter længere tid endnu, kan du naturligvis begynde at oveveje om du evt. får for lidt vitaminer/energi i løbet af din dagligdag, eller om du evt. fejler noget. Husk at få masser af energi og væske i løbet af en hård arbejdsdag - det er faktisk MEGET vigtigt! :)


    Og så må du ellers have tillykke med det nye job - samt held og lykke ;)