Nede tider på Tweak.dk

  • Grunden til mange af de problemer der har været de sidste måneder er nu fundet.


    Det skyldes blandt andet at flere personer i periode sender så meget trafik i forsøget på at komme på vores server via FTP (hvilket ikke lykkedes), at serveren ikke svarer på andet.


    Om det skyldes at de vil hente vores downloads (der alligevel ikke kan hentes via FTP), eller tvinge sig adgang til siden vides endnu ikke.


    Alle ip-adresser er logget, og vi har fundet frem til de pågældende personers Internet udbydere. To af dem ser endda ud til at være oprettet som bruger her på siden.

  • Dejligt at se. :D


    Det var meget belastende, at siden hang så ofte.


    Hvis det er noget de bevidst har gjort, i forsøg på at tvinge sig adgang til siden, synes jeg,
    at de skal have skridtprygl, bannes permanent, samt korsfæstes og stenes. :evil:

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Dejligt at se. :D


    Det var meget belastende, at siden hang så ofte.


    Hvis det er noget de bevidst har gjort, i forsøg på at tvinge sig adgang til siden, synes jeg,
    at de skal have skridtprygl, bannes permanent, samt korsfæstes og stenes. :evil:


    Der skal også sættes ild til korset!!!! :D


    Rart at I endelig har fundet ud af fejlen.. håber for fjolserne at de bare har villet hente downloads, selv om jeg tvivler.

  • Quote

    Originally posted by FlexQ
    det vil faktisk være rart at du oplyste de pågældende brugeres navne.


    Skal du nok ikke regne med og syntes jeg nu heller ikke. Vi har ikke noget at bruge dem til det er noget martin styrer.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by FlexQ
    det vil faktisk være rart at du oplyste de pågældende brugeres navne.


    Hvad vil du bruge dem til? Jeg tror også Martin og resten af crewet tager sig af det.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • hehe måske denne person er en af de skrevne.. wut wut !!! men det må da være en der er rimelig aktiv og har set denne tråd !! 8o
    så ham/hende der har lavet ip om lyder ikke som en hellig gris !!! :boxing:

  • Quote

    Originally posted by Firedog
    hehe måske denne person er en af de skrevne.. wut wut !!! men det må da være en der er rimelig aktiv og har set denne tråd !! 8o
    så ham/hende der har lavet ip om lyder ikke som en hellig gris !!! :boxing:


    Brugeren havde den heller ikke længere før jeg skrev, men har brugt den i alle forum indlæg indtil en given dato.

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Godt.. :D


    Virkelig fedt, vil I så aldrig løbe ind i samme fejl?


    Det afhænger jo på om problemet bliver løst!!


    Både Arrownet og Tele2 kører med dynamiske ip-adresser.


  • Det er der i så fald mange der er.
    Arrownet er også i Nordborg og jeg har Tele 2, men ikke ret længe mere. :evil:


  • Ja hvis du havde haft den pågældende ip-adresse, men det har du ikke.

  • Quote

    Originally posted by Martin


    Ja hvis du havde haft den pågældende ip-adresse, men det har du ikke.


    I know :P hehe det var også bare lidt for sjovt.. fordi jeg ved godt jeg har en fast ip :)


    edit: det skulle ikke undre mig jeg vidste hvem det er.. da jeg kender nogle der nok godt kan finde ud af det og så bare sidder og prøver det for at se om de kan ! de keder sig rimelig meget og er lidt nogle drenge røve.. men lad os nu se :)