Elever ødelægger skole !!!!

  • Nogle elever er nogle små (eller store) svin.
    Mange af dem er helt ligeglade med hvad der bliver sagt. Og det gælder ikke kun muslimer, som der bliver fortalt om i den her artikel.
    Man kan ikke straffe dem med karaktererne, eller at blive sendt på kontoret, de er ligeglade.


    Efter min mening, så skal lærerne have lov til at slå igen. Der er bare nogle elever man ikke kan nå ind til bare ved at tale til dem.


    Jeg gik i folkeskolen sidste år og der var der en del af sådan nogle elever. Ikke lige så mange af de elever der snakker om Islan hele tiden, bare generalt uopdragne.


    Giv lærerne lov til at slå børnene igen!

  • Syns det er for langt ude :ohmy: Som du selv siger.. hva ska det ende med? Hvis de ikk får nogen straf for det der, så finder de jo bare ud af at de fint kan fortsætte... Med noget værre



    Var til vælgermøde på min skole igår og en af deltagerne - der stiller op i kommunalvalget - syns ikk at indvandrene sku integreres og vendes til at de faktisk bor i et andet land, med en anden kultur.. Han syns de sku ha deres koranskoler og beholde deres egen kultur og almene opførsel... :boxed: Godt det ikk var mit parti han kom fra :roller:



    Edit: Gad vide hvor lang tid der går inden den her tråd blir til en diskussion om indvandrere..? :rolleyes:

  • Jeg er enig med HAM, lærerne er generelt for svage i dag.


    Hvis muslimerne ikke vil integrere sig, og takke Danmark for at de må være her, så kan de for min skyld bare skride.


    Jeg så her sidste dag i Metro express, at mange unge indvandrere blive "konfimeret"(eller hvad det nu hedder inden for islam) af fanatiske imamer (deres form for præst).
    Der vil på et tidspunkt laves en uddannelse hvir man kan blive imam, men uden den fanatiske del.


    Hvis de lige frem siger "jeg vil dræbe mine kammerater, hvis Allah siger det" så må da der være noget fuldkomment galt.


    Som HAM siger: man MÅ ikke straffe med karakterer, og snakke med dem er umuligt, da deres tro er groet fuldstændig fast. min mening om Saddam Hussein er delt, til dels er han modig fordi han turde sige USA imod, dels er han en fucking idiot fordi han dræbte egne landsmænd o.l.


    Men at de kun kan se det gode i ham, kan være deres imams skyld. Hvis en imam siger det, skal eleverne tro på det, og det gør de.


    Men at de ikke fatter at mord er ulovlgt heroppe er vores skyld, de skal sættes ind i vores love, da mange af dem er anderledes end dernede hgvor de kommer fra.
    Herhjemme er æresdrab forbudt og politiet er på pletten når de hører om et drab.
    I et fattigt land hvor de typisk kommer fra, er politiet ikke helt så grundige som her, og de kan bestikkes. der er intet dernede som holder dem fra at dyrke deres tro.


    En anden ting er at børnene, når de er i undervisning hos en imam, typisk bliver udsat for en ekstrem hård indoktrinering, igen hvis en imam tror på det, gør eleven også., Barnet bliver formet af imamen, og det er det der bliver gjort forkert herhjemme.


    I det danske samfund bliver barnet formet i skolen, det får en identitet og lærer en masse ting. I religionstimerne lærer barnet om forskellige religioner for at kende bedre til verden.


    I det samfund de kommer fra, er der en skole, man lærer at stave, skrive, læse og regne, så er det ud. Identiteten kommer når de kommer hos en imam, de lærer ikke noget om andre religioner, kun når imamen selv vil det (det er der kun de færreste der vil) og de kommer til at tro at islam er den ultimative religion, og i følge dem skal alle vantro dræbes på stedet eller konvertere (kun de meget fanatiske tror på den måde) For disse er alle i vesten vantro hunde der bare skal ned med nakken.
    Mange krige starter på grund af religion, fordi de tror på forskellige ting.


    Men faktisk alle religiøse skrifter siger på en eller anden måde at man ikke må dræbe. MEN HVORFOR GØR DE DET SÅ???????


    er det fordi at deres "helt" Saddam Hussein rendte rundt og myrded til højre og venstre?


    De der gør sådan noget skulle tage og læse koranen et par gange igen for at få frisket op. De vil opdage at der ikke er noget der hedder "hellig krig", og de vil opdage at man ikke må dræbe.


    Jeg tror ikke engang på at de fleste muslimer nogensinde har læst koranen

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Hør dog jer selv. Hvad tænker I på? Det er ganske forfærdeligt. Men som der også står i artiklen. Børnene er blevet indoktrineret til at have de her rabiate holdninger. Hvad vil I dog med, at slå børnene? Ville det ikke blot fodre deres had mod det vestlige? Evt. ende med at lærere og pædagoger vil blive slået ihjel af "familierne"?


    I lyder sgu mindst lige så primitive, hvis I kan få jer selv til at mene det.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • syntes det er fint nok at de komme til danmark for at komme væk fra krig og vold, bare de så også opfører sig ordenligt. for ellers kan de sku blive sendt tilbage igen. nogen er da fornuftige og laver noget godt for samfundet, hvor imode der er mange der bare laver mere kaos i det hele. se nu bare hva det der sker i frankrig, skal det også ske her hjemme ?

  • Quote

    Originally posted by NiEn
    syntes det er fint nok at de komme til danmark for at komme væk fra krig og vold, bare de så også opfører sig ordenligt. for ellers kan de sku blive sendt tilbage igen. nogen er da fornuftige og laver noget godt for samfundet, hvor imode der er mange der bare laver mere kaos i det hele. se nu bare hva det der sker i frankrig, skal det også ske her hjemme ?


    Nu er det lidt vanskeligt at bruge Frankrig som eksempel. Der er jo også nogle franske politikere der viser "forståelse" for, eller ihf. forstår hvorfor de reagerer så voldsomt.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Hør dog jer selv. Hvad tænker I på? Det er ganske forfærdeligt. Men som der også står i artiklen. Børnene er blevet indoktrineret til at have de her rabiate holdninger. Hvad vil I dog med, at slå børnene? Ville det ikke blot fodre deres had mod det vestlige? Evt. ende med at lærere og pædagoger vil blive slået ihjel af "familierne"?


    I lyder sgu mindst lige så primitive, hvis I kan få jer selv til at mene det.


    Primitive?
    Hvis de alligvel ikke forstår hvad man siger til dem, så kan man bare gøre ligesom der hvor de kommer fra.
    F.eks. stjæler du, så mister du en hånd. Det er da til at tage og føle på.


    Bare min mening..

  • Der er absolut ingen grund til, at lærerne skal have lov til at slå eleverne .. Det er jo ikke meningen, at vi skal tilbage til stenalderen ..


    Danmark inviterede en masse indvandrere til landet tilbage i 60'erne for at lave alt det arbejde ingen danskere gad .. Dengang var det nok meget småt med integrationen, for det var vist ikke ligefrem det der optog regeringens tanker. Derfor har vi som nation, ikke fået sagt fra overfor uintegrerede personer der kommer til landet, og ikke alle har forstået vigtigheden af en ordentlig integration ..


    Det hjælper ikke noget, at indvandrere får lov til at lukke sig inde i små samfund, hvor de så bliver holdt fast i deres tro .. Der skal oplysning, og ikke mindst betingelser til .. Oplysning omkring hvordan det danske samfund er bygget op, og betingelser der går ud på, at man godt kan blive sendt hjem igen, hvis man ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt .. De fleste indvandrere har ingen problemer med at nyde de danske goder og rettigheder, men når det kommer til at følge reglerne - så kniber det lidt mere .. Det er ikke kun skoles opgave, for det har det danske skolevæsen simpelthen ikke ressourcerne til, men det er et samfundsproblem .. Det gælder også befolkningen ..


    Det nytter selvfølgelig ikke, at man skærer alle over en kam, men en nultolerance overfor den del af indvandrene - hvadenten de er 1., 2. eller 3. generations - kunne være en idé .. Det nytter heller ikke noget, at den 4. statsmagt (medierne) i 9 ud af 10 tilfælde fremhæver det, hvis en indvandrer laver kriminalitet - det bidrager kun til den dårlige stemning ..


    Når alt dette er sagt, vil jeg gerne tilføje, at det naturligvis ikke kun er folk af anden etnisk herkomst der skal følge reglerne .. Det gælder selvfølgelig også danskere der har problemer med det ..

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Den slags folk skal ud af landet, det er min mening. Det er for dårligt det kan være rigtigt !



    Please drop jeres ''Sådan var det ikke i de gode gamle 60'ere''


    Selvfølgelig var det ikkke sådan i de gamle 60'ere, for der var indvandrene ikke noget problem.


    Smid eleverne ud af skole... de ødelægger det jo klar for de andre elever, eller smid dem i en special klasse, hvor de kan ytre deres sindssyge holdninger.


    Efter min mening skulle indvandrere ud samme vej som de kom ind, eller også skulle vi inddrage Bornholm til dem, og der kunne de så blive og passe sig selv. Så kunne vi jo så håbe på at Russerne ville angribe dem bagefter, så vi helt slipper for dem.


    Nej, jeg er ikke racist. Jeg har flere venner af anden etnisk baggrund, men det er jo tydeligt for enhver, at det ikke fungerer og at de ikke vil integrere sig i det danske samfund.


  • Jeg må simpelthen tage hatten af, for det du skriver.
    Det kan vist ikke udtrykkes mere klart og præcist. :9xo


    Det er efter min mening også vigtigt, at folkeskolen fastholder de danske værdier og demokratiske spilleregler.
    De står ikke til diskussion, for så ender det i det rene ragnarok. Og selvfølgelig gælder disse spilleregler og værdier alle, som er en del af vores samfund - det er selvfølgelig ikke kun på skoleplan, men hele vejen rundt !


    Edit: Og helt klart så hjælper vold ikke på dette problem. Tvætimod så tilspidser det bare situationen.


  • Så skal imam'erne skaffes afvejen imo. Det nytter jo ikke noget, at vi har en hjernevasket præst, der hjernevasker alt og alle.


    Størstedelen af de udlændinge, som går på "min" Handelsskole laver heller ikke fløjtende dyt. De snakker hele tiden, om hvor lidt de har lavet i timen, og afslutter med "haha hvor griner". NEJ - det er ikke griner. Det er uacceptapelt... At de så heller ikke kommer til timerne kan brænde mig sammen. :evil:

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand


    Så skal imam'erne skaffes afvejen imo. Det nytter jo ikke noget, at vi har en hjernevasket præst, der hjernevasker alt og alle.


    Størstedelen af de udlændinge, som går på "min" Handelsskole laver heller ikke fløjtende dyt. De snakker hele tiden, om hvor lidt de har lavet i timen, og afslutter med "haha hvor griner". NEJ - det er ikke griner. Det er uacceptapelt... At de så heller ikke kommer til timerne kan brænde mig sammen. :evil:


    Jeg siger ikke at imamerne skal skaffes af vejen, jeg mener bare at de skal komme med deres psykopatiske holdninger et andet sted end her.


    Og dem i Paris blev først rigtig pissed efter at deres politi skød tåregranater ind i deres moske. For dem er det alvorlig helligbrøde at angribe en moske

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet en gang, sidst af Tigerplayer ().

  • Jeg må indrømme at på det her punkt så har de store byer her i landet det langt værre. På netop det punkt, med problemer med invandrene, er jeg enormt glad for at bo i en mindre by!


    Ang artiklen: Der burde laves en regel, siden det er gået så galt over gevind, så skal der ingen nåde vises, og de skal bare smides ud af landet omgående! Hvis 3 fra familien så gør det indenfor kort tid, så smid familien hjem! Så skulle i bare se hvor der ville blive ro!

  • Jeg kan huske at jeg engang havde en samtale med en indvander der var vildt provokerende, Danmark var et bøsseland, og som han selv sagde "Jeg fucking hader Danmark" Jamen hvorfor tager du så ikke tilbage til hvor du kommer fra sagde jeg til ham, så blev han helt stille. Nu er det slet ikke for at jeg er racist, min onkel er parkistaner og har også mange venner der er indvandere, det er slet ikke alle der er så "dumme" og ødelagte af forældrene som der står i artiklen.


    Kommer lige til at tænke på en vits... Hvis en kylling er født i en kostald, så er det da stadig en kylling. Hvordan kan det så være at en indvandre der er født i Danmark, kalder sig for dansker? :))


    Endnu engang jeg er ikke racist;)

  • Quote

    Originally posted by dkp
    Hvis en kylling er født i en kostald, så er det da stadig en kylling. Hvordan kan det så være at en indvandre der er født i Danmark, kalder sig for dansker? :))


    En klassiker :D

  • Quote

    Originally posted by HAM
    Efter min mening, så skal lærerne have lov til at slå igen. Der er bare nogle elever man ikke kan nå ind til bare ved at tale til dem.


    Hvad skulle det hjæpe at slå dem? Sgu da også et vanvittigt forslag, hvordan vil du definere hvornår man må slå? Må eleverne så også slå en lærer som opfører sig idiotisk?


    Det er meget sjældent børnenes skyld, hvis man vil ændre noget må man tage fat på omgivelserne, dvs. hovedsagligt forældrene.


    Quote

    Originally posted by Tigerplayer
    Jeg så her sidste dag i Metro express, at mange unge indvandrere blive "konfimeret"(eller hvad det nu hedder inden for islam) af fanatiske imamer (deres form for præst).
    Der vil på et tidspunkt laves en uddannelse hvir man kan blive imam, men uden den fanatiske del.


    Nu findes der jo også ikke-fanatiske imamer...


    Quote

    Originally posted by Tigerplayer
    Men at de ikke fatter at mord er ulovlgt heroppe er vores skyld, de skal sættes ind i vores love, da mange af dem er anderledes end dernede hgvor de kommer fra.
    Herhjemme er æresdrab forbudt og politiet er på pletten når de hører om et drab.
    I et fattigt land hvor de typisk kommer fra, er politiet ikke helt så grundige som her, og de kan bestikkes. der er intet dernede som holder dem fra at dyrke deres tro.


    Man skal være rimelig dum hvis man ikke er klar over at mord er forbudt i Danmark når man har boet her i længere tid. Jeg tvivler på at nogen af dem der har begået æresdrab var i tvivl om det var ulovligt, men det er vel en mulighed.


    Quote

    Originally posted by Tigerplayer
    En anden ting er at børnene, når de er i undervisning hos en imam, typisk bliver udsat for en ekstrem hård indoktrinering, igen hvis en imam tror på det, gør eleven også., Barnet bliver formet af imamen, og det er det der bliver gjort forkert herhjemme.


    Endnu en gang vil bede dig om at lade være med at generalisere, at være imam er ikke det samme som at være fanatisk.


    Quote

    Originally posted by Tigerplayer
    Men faktisk alle religiøse skrifter siger på en eller anden måde at man ikke må dræbe. MEN HVORFOR GØR DE DET SÅ???????


    Det gør kristne jo også? Det der er klamt er at de bruger koranen som unskyldning.