Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

søndag, 6. november 2005, 21:55

Har aldrig prøver mIRC, fordi det for mig ser ud som om man skal betale for det?

Magter ikke at installere et program som jeg efter 30 dage skal betale 20$ for, hvis der alligevel ikke er nogle folk inde på Tweaks kanal....

22

søndag, 6. november 2005, 22:02

Citeret

Originally posted by CheezEDippaH
Har aldrig prøver mIRC, fordi det for mig ser ud som om man skal betale for det?

Magter ikke at installere et program som jeg efter 30 dage skal betale 20$ for, hvis der alligevel ikke er nogle folk inde på Tweaks kanal....

mIRC er et program, der findes mange andre gratis alternativer til at kommer på IRC.

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost
Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

23

søndag, 6. november 2005, 23:23

Citeret

Originally posted by Berleburg
Som det er lige nu, er det nok omsonst at have IRC åbent blot for at idle på #tweak.dk

Det er også min holdning ... Gider ikke have det kørende af den grund alene ..

24

søndag, 6. november 2005, 23:27

Du skal ikke betale for at bruge mIRC. Ja, der er en downcount på 30 dage. Men efter de 30 dage er passeret kan du frit bruge programmet alligevel.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

25

mandag, 7. november 2005, 02:30

nu er jeg slet ikke på #tweak.dk for der sker da intet.......men er da på en masse andre channels, og det er et godt og nemt sted at søge hjælp eller finde folk med samme interesser som en selv....

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

26

mandag, 7. november 2005, 07:29

Har været på tweak også men har lige glemt at få smidt den i preform efter en format. Sker aldrig en skid på den alligevel selvom der da er lidt folk derinde.

Men er da også på irc og som fragman siger er det sgu et godt netværk med mange muligheder. At sige det kun er for cs gamere som en gør er vist at helde vand ud af øret bare for at gøre det.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

27

mandag, 7. november 2005, 09:21

snart alle de kanaler jeg har været på på mIRC, havde en masse folk...........................som sad og idlede. totalt lamt

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

28

mandag, 7. november 2005, 10:16

Jo jo, IRC er da smart og har en masse muligheder, men kan ikke se hvad man skal med et tons af kommunikationsmuligheder, når vi allerede har nogle ret fine i forvejen ...

Og som så mange andre, var jeg i tidernes morgen også online på denne såkaldte kanal, men der skete ikke 5 potter pis ...

Kan godt se der ikke bliver aktivitet, når man bliver væk ligesom jeg .. Men så må man kontakte mig via MSN, Mail eller PM ...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.