Sonic the Hedgehog..!

  • Hey Tweak..


    Dengang jeg var mindre så jeg meget denne serie om morgenen.. Jeg ved at der er lavet flere forskellige "versioner" af denne serie.. Nogen som kan give lidt mer info omkring dette ?


    Jeg ku nemlig godt tænke mig at se noget af det igen, men det vises jo ingen steder mere, så hvis der er nogen som ved hvor man kan købe noget med figuren og lidt mere info om hvor mange forskellige serier der egentlig er lavet, ville det være herligt.. :)


    Jeg ved godt dette ikke har ret meget med computer at gøre, men jeg kan simpelthen ikke finde noget som helst om det, så håber i vil hjælpe eller komme med lidt viden selv !


    ~D

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

    Rettet en gang, sidst af FonZi ().

  • Jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvad de forskellige serier hedder og hvilken serier der er hvilken..


    Er der slet ingen herinde som har set det før ? 8o

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • der er Sonic Sat AM, en serie der blev vist hver lørdag morgen i USA, blev senere grundlag for den amerikanske udgave af tegneserien


    så er der the adventures of Sonic the hedgehog, den dårligste serie af dem alle.


    derefter kom Sonic underground, lige så dårlig, da Sonic og dr. robotnik var de eneste kendte figurer.


    og til sidst Sonic X, der er bygget på Sonic adventure I og II spillene, denne serie bliver vist med synkronisrede stemmer på Jetix, den kommer vist kl. 17.30 hver dag.


    Sonic X er klart bedst i den uklippede originale japanske udgave, der er en side på google hvor man kan hente de første 5 afsnit på japansk med engelske undertekster, der er også en bittorrent side hvor man kan hente episode 29-51, som ikke er blevet synkroniseret og sendt på andet end japansk tv.


    Synkroniseringen er udført af 4kids hvilket er dårligt da de kklipper mange af de sjoveste ting fra. De danske stemmer sutter røv, da Sonic lyder ad helvede til og dr. Robotnik ikke lyder "ond" nok

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Originally posted by Firedog
    hvis det er har jeg en bittorrent side et elelr andet sted her hvor du kan finde det fleste fulde sæsoner af Sonic..


    Er det en lovlig side eller ej? For du kender forhåbentlig reglerne på forummet.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by engel


    Er det en lovlig side eller ej? For du kender forhåbentlig reglerne på forummet.


    så vidt jeg ved er det lovligt.. for da jeg har kigget på rettighederne på Sonic's tegnefilm da var det ikke ulovligt at hente det ned.. men det er godt nok long ago.. så håber da ikke de har gjort det ulovligt..


    så vidt jeg ved er det heller ikke ulovligt at hente nogle Slags Anime.


    edit: jo jeg kender godt de regler ;) heeh det er derfor jeg skrev for jeg tror ikke selv på at det er ulovligt at hente da jeg sidste lsæte om det ikke var ulovligt..

  • Nu har jeg kigget over det hele syntes jeg selv..


    Jeg havde jo tænkt mig at købe nogle af dvderne med Sonic SatAM, men de er ikke til at finde nogen steder.. Hverken i DK eller i udlandet..


    Nogen Ideer ?

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    En af de serier med Sonic, som jeg selv så dengang, hedder Sonic X..
    Tag dig ikk af navnet :P Den er en smule futuristisk, men den holder sig til emnet fra spillene - Det med at sku samle ringe


    Og ham skurken self :))


    hehe.. mener sonic X er en af de nyeste.. den er hvist fra 2003.. Den jeg så var tilbage fra 1995.. :) Har kigget lidt klip af sonic X og det ser faktisk også ret godt ud ..

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Hvis den er fra 2003, hvordan dælen har jeg så set dem mens jeg gik i 6-7 klasse? :$


    Edit: Jeg går på HTX 2. år ;)


    Hmm okay, syntes bare jeg så på en hjemmeside at den serie var fra 2003.. men hva jeg har vel læst forkert.. :)

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet