Mit nye billige setup

  • Jamen så har jeg fået mit nye setup og vil da lige fortælle jer, hvor dejlig billigt det endte med at være.


    Jeg havde bestilt cpu, mb, gfx og et P180 kabinet igennem databutikken i sverige.


    På en mail fandt jeg ud af der var 2 track and trace numre, så kabinettet havde fået sin egen pakke.


    De kommer så med grejet torsdag aften da min kæreste var på vej ud af døren. Hun tager imod den ene af pakkerne og ringer med det samme til mig for at sige at den lille er landet.Jeg efterspørger kabinettet men det så hun ikke noget til. Så jeg får hende til at løbe efter postmanden og nappe kabinetet.
    Da hun får kabinettet får hun at vide at det koster, da det er bestilt pr efterkrav. Så det betaler hun så og tager med op i lejligheden.


    Så nu står jeg med alt grejet og har faktisk kun betalt for kabinettet :))


    Det er jo så dejligt når postdk's fejl, går til ens fordel, selvom det er sjældent.

  • Quote

    Originally posted by FlexQ
    jamen hvad har du så fået?:) :..


    Jamen de har så sponsoreret en AMD3500+ , POW7800GT og så et A8N sli premium ;) - det er jo en fin gave de giver ;) :))

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Jamen de har så sponsoreret en AMD3500+ , POW7800GT og så et A8N sli premium ;) - det er jo en fin gave de giver ;) :))


    så skal du næsten være flink og købe et POW7800GT mere fra butikken og så køre lidt sli ;)

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    så skal du næsten være flink og købe et POW7800GT mere fra butikken og så køre lidt sli ;)


    har overvejet det, men tror jeg vil have en ny skærm (24") og så sælge de 2 jeg har nu.

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    har overvejet det, men tror jeg vil have en ny skærm (24") og så sælge de 2 jeg har nu.


    ok, vel heller ikke hver dag man har brug for 2*7800GT :))

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    har overvejet det, men tror jeg vil have en ny skærm (24") og så sælge de 2 jeg har nu.


    Du har for mange penge! :ohmy: :ohmy:

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Damn, tillykke med det, du er sgu for heldig :))


    Det kunne være rart hvis det samme måtte gå hen og ske for mig, jeg modtager 3 pakker fra Proshop enten mandag eller tirsdag :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    jo , men savner lige højere opløsninger :(


    Igen: DU HAR FOR MANGE PENGE....Del ud af goderne! :P

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2