Nazisme Informationer.

  • Goddag Tweakers.


    Jeg har søgt en del informationer om nazisme, men jeg har ikke rigtigt fundet noget jeg håber virkelig der er nogle der kan hjælpe lidt med lidt links osv..


    Især nogle statistikker og tal på hvor mange hvad osv..


    Kom frisk!


    Mvh Christian.

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Jeg har set de to, men jeg mangler meget ! :D


    ok :9xo


    Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Har nazisterne ikke en officel hjemmeside?


    Joh sikkert. Søg på DNSB på Google .. nægter at linke til dem.

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Helt ærligt - har du problemer med at "google" selv ! :rolleyes:


    Ja det må jeg jo så indrømme. Jeg har ikke fundet nogle statistikker og vil meget gerne have en del informationer.


    Men måske du vil hjælpe mig lidt?

  • Nazister er folk fra 2. Verdenskrig. Dem I snakker om er bl.a. ny-nazister og højreorientede ekstremister/nationalister. Der er væsentlig forskel.


    PS. Du vil have tal og statistikker? Hvad med at blive lidt konkret, og sige, hvilke tal og hvilke statistikker du vil have.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet 3 gange, sidst af Berleburg ().

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Nazister er folk fra 2. Verdenskrig. Dem I snakker om er bl.a. ny-nazister og højreorientede ekstremister/nationalister. Der er væsentlig forskel.


    PS. Du vil have tal og statistikker? Hvad med at blive lidt konkret, og sige, hvilke tal og hvilke statistikker du vil have.


    Ja! Du siger jo bare at du vil have informationer om nazisterne ? Hvis du var lidt mere konkret ville det være nemmere. Jeg kunne skrive side op og side ned om nazismen, anden verdenskrig osv. Det interesserer mig meget, men google er altså opfundet. Samme med wikipedia.org . Her så kan du selv tage den derfra

  • Jeg ved at nazi partiet aldrig fik voer 50% af stemmerne, de opnåede kun flertal fordi de slog sig sammen med et andet parti, husker ikke hvilket.

    SØGER OPTERON 185 til s. 939


    Dont hate tha playa, hate tha game
    CPU: Athlon64 3500+ winny@2200mhz
    Bundkort: A8N-SLI deluxe, nVidia nForce4
    Grafikkort: MSI NX6800-TD256E GeForce 6800 PCI-E 256MB GDDR3.@415/881 cooled by ac cooling5 rev.2
    Ram: 2x1GB kingston Value pc3200, 400mhz ddr
    PSU: 450watt, 14A på 12'ern
    CD/DVD drev: NEC DVD-ROM DV-5700A
    DVD brænder: NEC DVD_RW ND-3540A

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Bentzin, ville du hjælpe med google?


    Mangler stadig en del informationer..


    Det er da for jævlan ikke så svært at søge på google? du indtaster det ord du vil søge efter og så vupti! Hvis du vil være mere specifik så smid " " om ordene.


    Hvis det kniber, så er der en udemærket guide her eller en dansk her

  • Quote

    Originally posted by Tismund


    Det er da for jævlan ikke så svært at søge på google? du indtaster det ord du vil søge efter og så vupti! Hvis du vil være mere specifik så smid " " om ordene.


    Hvis det kniber, så er der en udemærket guide her eller en dansk her


    Hej Tismund.


    Tak for guiden. Men jeg kan altså ikke finde noget med statistikker osv, så hvis nogle vil hjælpe vil det gøre mig glad..


    Mvh Christian.


  • Hvilke stats/info er det helt præcis du vil søge efter?

  • Quote

    Originally posted by Tismund


    Hvilke stats/info er det helt præcis du vil søge efter?


    F.eks. antal medlemmer i nazist kredse.. antal nazister.. Antal demonstrationer osv.. alt det der.