expressdelivery.dk?

  • Hmm jeg synes de har en lidt dårlig service. Der går et par dage inden de svarer. Og de gider ikke gøre noget ved at min mikrofon på mit Icemat Siberia headset er ødelagt.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Har også handlet der flere gange. Sidst købte jeg stumper til en komplet computer til min niece. Da de ankom, manglede en NEC DVD brænder og jeg sendte en mail. Uden svar eller noget, ankom der en DVD brænder med posten dagen efter.


    Det bestilte Altec Lansing højttalersæt, susede højt når det var slukket.
    Oprettede rma og sendte det retur. Modtog et nyt sæt, som har nøjagtigt samme fejl og det har min niece stadig. :boxed:


    De er ærlige, men jeg er ikke ligefrem imponeret over deres service og kan derfor ikke anbefale dem. :boxed:

  • Har aldrig selv handlet der men jeg vil ikke selv handle der efter alle de ting jeg har hørt..


    Prøv Getmore.dk - Jeg har handlet der for mange 1000 kroner og stadig ikke nogen problemer.

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Har aldrig selv handlet der men jeg vil ikke selv handle der efter alle de ting jeg har hørt..


    Prøv Getmore.dk - Jeg har handlet der for mange 1000 kroner og stadig ikke nogen problemer.


    Deres service er faktisk heller ikke altid så meget at råbe hurra for :S


    Selvom jeg også selv har handlet der en del ...


    Købte engang en mp3-afspiller for en veninde igennem Getmore A/S, det gik sådan set også fint nok, hvis man ser bort fra at lagerstatus ikke passede 8o


    Her for noget tid siden skulle den så til RMA, hvilket jo som sådan også er gået fint nok, eftersom hun er blevet tilbudt den nyere version af afspilleren i stedet for.


    Nå, men de er i hvertfald ikke særlig hurtig til at svare tilbage på de spørgsmål de selv udbeder svar på. Det kan i hvertfald godt tage dem et par dage.


    Men altså, langt om længe (2-3 uger) så er den nye afspiller da på vej til hende ...


  • Jeg ved det ikke - Det er bare min effaring.

  • Jeg har kun haft positive oplevelser med dem.

    Conroe Q6600 @ 3.2ghz
    Asus P5W64 PRO
    XFX Geforce 8800GTX XXX / 24" Dell Ultrasharp 2407WFP
    4Gb Corsair PC8500
    Lian Li PC-7 Black / Seasonic 600watt S12 SLI

  • købte mit Gainward 7800GTX der, og det var der 2 dage efter. Så kun positivt, men nu er det vist også begrænset hvor meget erfaring jeg har med at købe hos dem. Håber du kan bruge det til noget.

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Der har næsten lige været en tråd med samme emne ..


    Expressdelivery og Midt Data er det samme firma, ved Expressdelivery er der bare skåret noget kundeservice fra, og derfor er de billigere ..


    Og en af dem må være telefonhenvendelse ...