tæske hold og chili?

  • jepper...


    Jeg sad her for 2 minutter siden ude og blæste i tønden, og kom derved til at læse artiklen om tæskehold, i chili nr. 11 nov. 05.


    Og læser så om hvordan en pige tager ud med 10/20 netvenner for at finde nogen deres bekendte er blevet generet af, og så gennembanker de dem. Hun snakker om det som om det er sejt, og hun er stolt at det. For så kan "de" bare lære det.


    Nu er jeg selv 18 og kender et par stykker der laver sådan noget pis. Hvad fanden er det for en mentalitet?


    hvad er det der får nogen som dem til at gå ud og voldsmadre personer de ikke engang kender?


    Når de så kommer til sådan en fest hvor der er en der skal have klø, så går de bare ind og henter ham? Jeg ville da personligt gøre alt hvad der stod i min magt for at de ikke skulle kunne få min kammerat med ud. For det er sq sådan venner gør - eller er vi bare specielle der, og de har meget få rigtige venner?


    Jeg må sige jeg er rystet... virkelig rystet. Også over at hun så tager et blad som chili med ud, og at de IKKE tilkalder politiet så de kan få alle de pikhoveder lært en lille ting om opførsel?


  • Simpelthen svineri.
    Sådan noget burde jo slet ikke finde sted. Det hører ingen steder hjemme, at tæske løs på en, fordi han bliver provokeret til at sige noget dumt. Og så derimod med 20 mod én?


    X(

  • Der er åbenbart det galt i dagens Danmark, at man kan slippe godt fra det. I gamle dage, fik de hele byen på nakken, hvis de prøvede sådan et nr.
    I dag overfalder 13 års knægte gamle damer. :roller:

  • Jamen at Chili sender en rapporter med ud, og så de ikke tilkalder politiet? ... at de bare gør det for historien og ikke tænker på den person som det går ud over?

  • Quote

    Originally posted by FlexQ
    Jamen at Chili sender en rapporter med ud, og så de ikke tilkalder politiet? ... at de bare gør det for historien og ikke tænker på den person som det går ud over?


    Det er simpelt hen et tydeligt bevis på, at sælge noget er vigtigere end en persons ve og vel. En meget trist udvikling IMO. :(

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Det er simpelt hen et tydeligt bevis på, at sælge noget er vigtigere end en persons ve og vel. En meget trist udvikling IMO. :(


    Det værste er at bladet er gratis :S

  • Quote

    Originally posted by Pejsen
    Det er akkurat ligeså sygt som dem der tager en trøje med hver deres postnummer og møder hinanden for at give hinanden tæsk.


    Jeg er egentlig komplet græsk-katolsk om folk mødes og jerner livet ud af hinanden, så længe det ikke går ud over uskyldige.. ja måske er det oven i købet en god ting.. Gangstar 1 tæver Ganstar 2 til døde.. Politiet fanger Gangstar 1.. og vupti Gangstar 1 & 2 er begge ude af spillet :))


    Men ja, dybt latterligt at Chili's reporter og af Chili's redaktion.. men sådan er det desværre i dagens DK.. Skræmmende men en realitet vi desværre må leve med.. :ph34r:

  • Jeg har siddet og overvejet om jeg her en af dagene skal hamre et brev ned til Chili - bare en enkelt side eller to. til deres brevkasse. Så kan vi jo se om de er mand nok til at poste det i bladet.