HTX - Hvad så?

  • Da vi på skolen har en del med uddannelse osv vil jeg gerne hvis nogle kender en hjemmeside hvor man kan læse om ect. hvad man kan vælge efter htx evt hvad man skal have i snit..

  • Der er ikke den store forskel på hvad du kan vælge efter HTX end det du kan vælge efter STX. Der er fagene og snittet der tæller og ikke hvad stedet hedder.

  • Jeg startede på HTX efter sommerferien og syns sku det meget godt :)


    Meget spændende, og lidt nørdet, hvilket jo ska til en gang imellem ;)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by Deuce313
    Jeg startede på HTX efter sommerferien og syns sku det meget godt :)


    Meget spændende, og lidt nørdet, hvilket jo ska til en gang imellem ;)


    Du kommer til at lære at hade HTX ;)
    HTX Hillerød har et ry for at bl.a skrive fag på som de ikke har planer om at have alligevel, jeg røg selv i på denne... - Og i efterårsferien snakkede jeg men en hvis søn havde gået der 4 år forinden, og han havde oplevet det samme, pudsigt tilfælde synes jeg...

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Quote

    Originally posted by Deuce313
    Jeg startede på HTX efter sommerferien og syns sku det meget godt :)


    Meget spændende, og lidt nørdet, hvilket jo ska til en gang imellem ;)


    Bare vent...


    Er blevet så træt af matematik... før HTX elskede jeg det... nu hader jeg det... Nok fordi jeg ikke kan finde ud af det :)) :roller:

  • hehe Matematik på HTX er så ingen ting iforhold til UNI kan jeg så fortælle ;)

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Originally posted by Zlinky


    Bare vent...


    Er blevet så træt af matematik... før HTX elskede jeg det... nu hader jeg det... Nok fordi jeg ikke kan finde ud af det :)) :roller:


    Hvordan var du i folkeskolen?

  • HuleFanden, som du formentlig ved, så er HTX ligeså adgangsgivende som en hvilken som helst anden studentereksamen, hvad enten det er tale om HF eller det almen gymnasium. En god tilgang kunne være, at fortælle lidt om hvad du gerne vil arbejde med? Jeg har en del erfaring med uddannelsesvejledning og vil gerne forsøge at rådgive dig, særligt mhp. videregående uddannelser.


    Axel, når du siger "UNI" mener du så DTU? Hvis du synes matematik er hårdt på DTU så prøv KU - her er det mindre pragmatisk og mere teoretisk og abstrakt end på DTU, hoho ;)

  • Quote

    Originally posted by Zlinky


    9-11 ...


    Samme problem, men er så fordi min lærer ikke lige er helt vildt go'...


    Lå på i folkeskolen... 13 til en termins, 10 til eksamen... - skriftligt...

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Quote

    Originally posted by 1_2_know


    Du kommer til at lære at hade HTX ;)
    HTX Hillerød har et ry for at bl.a skrive fag på som de ikke har planer om at have alligevel, jeg røg selv i på denne... - Og i efterårsferien snakkede jeg men en hvis søn havde gået der 4 år forinden, og han havde oplevet det samme, pudsigt tilfælde synes jeg...


    Jeg gik der fra 98-2001 og jeg kan ikke helt genkende det billede, men der kan selvfølgelig været sket noget i mellemtiden... ;)