Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 1. november 2005, 21:24

yeah... sad og stenede lidt inde på folding @ home's hp, og så lidt på brugere herinde, det er dælme ikke mange der folder mere. Så derfor vil jeg lige minde jer om at vi stadig kører for fuld kage :)

http://fah-web.stanford.edu/teamstats/team32157.html

desuden kører tweak også et pulsehold :)

Jeg har personligt lige ramt de 12 mio taster.

http://dolphin.twistification.net/team.php?tid=6066

Pulse for fun, F@H for life!

2

tirsdag, 1. november 2005, 21:31

Fik lige downloadet det pulse shit igen, den har jo ikke talt i lang tid.
forresten hvad er folding?

zepto 6224w \ 14.1''
c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

www.kidsmythology.com

3

tirsdag, 1. november 2005, 21:48

Jeg meldte mig til engang i sidste uge... - altså til Folding holdet...

Bare irriterende at jeg får nogle WU'er som tager flere dage at behandle... :P

4

tirsdag, 1. november 2005, 21:48

Har aldrig været med til at folde, og har ikke kørt Pulse længe. :)

5

tirsdag, 1. november 2005, 21:50

Bruger stadig Folding, men ikke Pulse mere. Er gået over til Tiny Keycounter, den tæller også klik med musen.

CPU - AMD Athlon 64 3000+
MBB - Foxconn NF4UK8AA
RAM - 2x512mb PC 3200
GFX - Inno3D GeForce 6600GT
HDD - 120 gb Maxtor + 400 gb Hitachi

Tweak.dk Tiny KeyCounter Team

6

tirsdag, 1. november 2005, 21:52

Citeret

Originally posted by CheezEDippaH
Bare irriterende at jeg får nogle WU'er som tager flere dage at behandle... :P

hvorfor dog det? ... det gør jo ikke rigtig nogen forskel, du folder jo stadig lige meget, om det er en stor pakke eller en lille pakke.

Pakken indeles jo stadig i mindre pakker - alle af samme størrelse, som er dem den tæller.

7

tirsdag, 1. november 2005, 21:55

Hmmm... Forstår det nok ikke helt...

Den første WU jeg fik var beskrevet sådan her: Working xxx/100

De nye jeg får er beskrevet sådan her: Working: xxx/500

- Så er de ikke 5x støre, eller hvordan?

8

tirsdag, 1. november 2005, 21:56

Jamen jeg både Folder og Pulser, ville faktisk til at have lavet en tråd lignende denne. Folding kører konstant på min main, når den ellers er tændt, dog undtaget hvis jeg syns at værelse temperaturen er for høj :D

Jeg kan se jeg er så heldig altid at få de store WU'er, men hva' fan de giver jo flere point. :9xo

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost
Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

9

tirsdag, 1. november 2005, 22:19

Seføli folder jeg stadig, har dog lige koblet min celeron D maskine fra igen da jeg får nyt lege bundkort til den i morgen :evil:

Savner lidt modstand i folding, jeg rammer jo snart 26K og JoneX følger ikke så godt med... :boxing:

Jeg programmerer mit folding til at "fange" de store WU, store WUs giver flere point pr. uge end små WUs ;)

10

tirsdag, 1. november 2005, 22:27

Citeret

Originally posted by Try-this
Seføli folder jeg stadig, har dog lige koblet min celeron D maskine fra igen da jeg får nyt lege bundkort til den i morgen :evil:

Savner lidt modstand i folding, jeg rammer jo snart 26K og JoneX følger ikke så godt med... :boxing:

Jeg programmerer mit folding til at "fange" de store WU, store WUs giver flere point pr. uge end små WUs ;)

hvordan gør du det?

Jeg har os kun de store WU's som man kan se. Men kunne være andre os gerne ville vide det ;P ... kan ik husk hvorfor min begyndte på det :P

11

tirsdag, 1. november 2005, 22:35

Citeret

Originally posted by FlexQ

Citeret

hvordan gør du det?

Jeg har os kun de store WU's som man kan se. Men kunne være andre os gerne ville vide det ;P ... kan ik husk hvorfor min begyndte på det :P

Find den folding tråd jeg lavede for nogen tid siden, der er masser af nyttig information 8)

Og så post lige et link til den, her i tråden ;)

12

tirsdag, 1. november 2005, 23:18

Citeret

Citeret

Citeret

hvordan gør du det?

Find den folding tråd jeg lavede for nogen tid siden, der er masser af nyttig information 8)

Hihi, med mindre man har den bookmarked, er det vist en umulighed at finde den, da søgemaskinen her på siden ikke går særligt langt tilbage. :rolleyes:

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

13

tirsdag, 1. november 2005, 23:35

Citeret

Originally posted by ayu

Citeret

Citeret

Citeret

hvordan gør du det?

Hihi, med mindre man har den bookmarked, er det vist en umulighed at finde den, da søgemaskinen her på siden ikke går særligt langt tilbage. :rolleyes:

Tog da kun 45 sekunder at finde:

http://www.tweak.dk/forum/thread.php?thr…ilightuser=1961

14

tirsdag, 1. november 2005, 23:58

Citeret

Tog da kun 45 sekunder at finde:

http://www.tweak.dk/forum/thread.php?thr…ilightuser=1961

Ja ok, my bad. Jeg tænkte ikke lige på at man kunne søge på user, men derimod søgte jeg forgæves på Folding, F@H osv. :oops:

15

onsdag, 2. november 2005, 08:10

Næ ingen folding ... ingen SETI .... Gider ikke spilde CPU-kraft på det.

Kører Dolphin...

... og TKC
http://keycount.piqsoftware.com/teams/de…p?team=Tweak.dk

... Dog kun på den primære laptop.

16

onsdag, 2. november 2005, 08:41

Citeret

Originally posted by GrillRotten
Kører Dolphin...

hehe 40k taster efter dig grille... muhahaha... når jeg nok i dag :D ...
og det bliver os på min klap :)

17

onsdag, 2. november 2005, 08:57

Citeret

Personligt kan jeg bedre li TKC da den tæller mere end bare keys ... men også mouseclick og scrolls ... funny stuff ... :))

18

onsdag, 2. november 2005, 09:12

Citeret

Citeret

Originally posted by GrillRotten
Kører Dolphin...

Fik du noget ud af tråden jeg linkede til?

19

onsdag, 2. november 2005, 16:35

Citeret

Fik du noget ud af tråden jeg linkede til?

yeah ... ville prøve det der program til at udnytte sse men den siger bare "no service installed for this location"

sq lidt depri.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "FlexQ" (02.11.2005, 16:36)

20

onsdag, 2. november 2005, 19:17

Yeah self kører jeg endnu.
Har gennemarbejdet 16 WUs siden jeg startede igen, men den står heller ikke tændt hele tiden. Men det støtter jo et godt formål, så hvorfor ikke.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.