webhotel+Domæne - Hvor?

  • Hey..


    Hvor er det Billigt og med omkring min. 500mb plads og Gerne Hurtigt webhotel - At købe sig sådan et Webhotel og domæne navn Henne??


    Har hørt at b-one.dk er langsome, men de er billige... men ville lige se om i vidste hvor??

  • Ved ikke om de er de billigste , men jeg har været glad for elitehost.dk
    synes det er meget lækkert at man f.eks selv kan vælge om det skal ligge på en linux eller iis server.


    Er egentlig altid ligeglad med prisen, hvis bare kvaliteten er i orden ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Ved ikke om de er de billigste , men jeg har været glad for elitehost.dk
    synes det er meget lækkert at man f.eks selv kan vælge om det skal ligge på en linux eller iis server.


    Er egentlig altid ligeglad med prisen, hvis bare kvaliteten er i orden ;)


    Oki, de er lidt dyre, jeg kigger lige nu på http://www.surdtown.dk

  • Har et par hoteller kørende forskellige steder...


    http://www.b-one.dk
    http://www.powerhosting.dk


    Er glad for begge steder ingen tvivl om at powerhosting er bedre men prisen er så også lidt højere men det er højere service end jeg har oplevet noget andet sted.


    b-one kører bare har aldrig problemer med det så kan ikke klage over det heller.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Bruger Unoeuro.com


    De virker ubeklageligt ... 7,xx kr. i måneden for 125 mb


    Nu kender jeg ikke sådan til andre udbyder, så skal ikke kunne sige om dette også vil gælde dem. Men ved Unoeuro er siden oppe at køre samme dag, for det meste. Og indtil da har man et midlertidigt domæne !

  • har mit ene domain hos web10.dk og tjaa det har ikke været skide stabilt, nogle gange svare den bare ikke på HTTP forespørgelser, men FTP til den virker fint. Så nu har jeg lige oprettet et nyt hos dht.dk som jeg har brugt mange gange før og altid stabilt (ved dog ikke med den nye ejer, men prøver).

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • GrillRotten.dk ligger på en PHP5 Unix-server hos Web10.dk


    1000 MB fordelt på ...


    925 MB webserver plads
    50 MB mail plads
    25 MB MySql plads


    9 kr / mdr (+moms)


    ... Så lige at det er blevet opgraderet fra 400 MB til 1000 MB (til samme pris)... Hvornår er det sket ? ... Det er da nice. Stod lige og syntes at jeg havde brug for meget plads ... :))


    Quote

    Originally posted by _WHAT_
    http://www.powerhosting.dk


    Kan godt li deres "ubegrænset plads" og "ubegrænset trafik" ...


    Quote ...


    Trafik og diskplads
    Vores web- og e-mailhotelkunder har som udgangspunkt ubegrænset trafik. Ved usandsynlig stor trafik eller datamængder vil dette dog blive analyseret nærmere, og dersom trafikken er urimelig, dvs. 5 Gigabyte eller dereover i en periode på 30 på hinanden følgende dage, eller diskforbruget overstiger 5 Gigabyte, forbeholder vi os retten til at genforhandle ftalen med Kunden. Vi forventer fair-use af vore kunder, til gengæld er vi altid klar til at hjælpe hvis der noget der driller. Overforbrug af trafik koster p.t. 16 DKK. pr. GB pr. md. For FTP-kunderne gælder 5 GB-begrænsningen ikke, men vi forventer også "fair-use" af FTP-kunderne.


    ... :))


    Quote

    Originally posted by KarGa
    Jeg bruger wannafind og jeg er virkeligt glad for deres luksus pakke!


    100 MB for 59.-/mdr ? ... Gosh ...

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Hehe tjaah, jeg får det gratis.. :)


    Det er jo så altid noget ... ;)


    Når du ikke har andet end tekst-sider liggende, så er 100 MB jo også rigeligt.... For de fleste altså.

  • Quote

    Originally posted by Ganda
    www.cliche.dk
    fx. 100mb for 1kr eller 1000Mb for 10kr


    Billigt ja, men jeg kan ikke få et fomænenavn der :S lige miget om jeg skriver saibot ( som jeg havde tænkte mig den skulle hede eller sdfsdvsdfedavbdvDAWFCWS så siger den bare det er Optaget :S :S


  • Kører nu fint her og helt seriøst nogen her der regner med at have en side kørenede som trækker mere end 5gb trafik om dagen ??
    Med plads tjaa ved sgu ikke jeg har vist 22gb liggende i alt uden nogen problemer :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy


  • Find du så lige en udbyder der tilbyder bedre forhold til samme pris .. Alle har en eller anden form for begrænsning på "ubegrænset trafik" ..

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Find du så lige en udbyder der tilbyder bedre forhold til samme pris .. Alle har en eller anden form for begrænsning på "ubegrænset trafik" ..


    To right u are

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy