Erfaringer med databutikken.com og expressdelivery.dk

  • Har købt halvdelen af min computer hos expressdelivery, hurtigt og smerte frit. Bestilte torsdag fik det hele hjem fredag.
    Husk hvis du bestiller noget og det er meget du bestiller plejer jeg altid lige at ringe til dem inden jeg gør det for at være sikker på at de har den på lager. Alle foretninger plejer at spille smarte med den der "Er den på lager vores hjemmeside så har vi den på lager." Jeg har prøvet mange gange hvor jeg skulle vente ekstra lang tid fordi de lige skulle bestille hjem først, IMO en rigtig dårlig behandling.
    Men Expresdelivery kan jeg kun sige god for, men hvis der sker noget dårligt skal jeg ikke kunne sige noget.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • købte min dfi lp nf2 hos databutikken, og da det gik i stykker foregik rma hurtigt og smertefrit, så herfra kan de anbefales. Jeg mindes ikke den lange leveringstid martin nævner, men nu er det jo også længe siden... ;)

  • Har handlet med Databutikken er par gange.. Alt er gået smertefrit. Dog er der lidt længere leveringstid end normalt!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Begge butikker er super, fik varene dagen efter fra dem begge, dog kan jeg sige at itbutikken.dk er nogle være idioter!


    Bestilte et 6200 pci-e version, på fakturaen står der 6200 pci-e og pengene passer, men det gør varen ikke, modtager et 6200 AGP.
    Ringer så til dem og de siger at på hans system kan han se at vi bestilte et agp og vi bare skulle sende det tilbage. vi blev ved med at sige at der må være en fejl fra deres side da vi modtager et agp, men han får det til at lyde som om det var os der var dumme og havde bestilt forkert!!!
    Vi gik ind på deres RMA onlineformula og der sagde den OGSÅ at vi havde et PCI-E kort. de vedlægger heller ikke fakturaer, man skal selv printe dem ud. Køber ALDRIG der mere!!!

  • Quote

    Originally posted by Astrocity
    Har handlet med Databutikken er par gange.. Alt er gået smertefrit. Dog er der lidt længere leveringstid end normalt!


    Ja men ikke noget der ligner en lille uge vel?