Mærkelig service hos en webshop....

  • Jeg har købt et lydkort hos et firma på edbpriser.dk, som ville ha 49,50kr i fragt.
    Til den pris, foventer man jo at den bliver sendt som pakke... Men det gjorde den ikke, den blev sendt som maxibrev til 16,50kr i porto!
    På fakturaen står der også 49,50kr i "forsendelsesgebyr".


    Udover det lå der i boblekuverten en driver cd, som de selv har brændt over og skrevet med sprittusch på!!


    Det kan da ikke være rigtigt, at man som firma, sender sådan noget ud?!
    Jeg mener.... boblekuvert med lydkort, brændt cd med driver....!!


    Hvad mener I?

    ASUS P5Q Pro // Intel Core2Duo E8500 @ 3,16 GHz
    6 GB RAM (2x2 Gb Mushkin PC2-8500 + 2x1 Gb CM2X1024 6400C4)
    ASUS EAH4850/HTDI PCIe, 1 GB GDDR3
    CoolerMaster Real Power M620 Modular PSU
    Medusa 5.1 ProGamer Headset
    Kubuntu 10.04-64 / Win7-64 Ultimate

  • Tja det med bobbelkuvert er nu ikke uset ... men det med at en driver CD er hjemmelavet er sgu noget jeg ville brokke mig over ... bare for sjov skyld ... :)) ... ej, det er vel ligemeget for henter sgu alligevel altid en nyere driver på nettet. i 99,99 % af tilfældene altså.


    Hvis shoppen har været ude og hente den nyeste driver, brændt den ned, og så sender den istedet for en original driver-CD med en oldgammel driver ... så er det jo fin service :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Tja det med bobbelkuvert er nu ikke uset ... men det med at en driver CD er hjemmelavet er sgu noget jeg ville brokke mig over ... bare for sjov skyld ... :)) ... ej, det er vel ligemeget for henter sgu alligevel altid en nyere driver på nettet. i 99,99 % af tilfældene altså.


    Hvis shoppen har været ude og hente den nyeste driver, brændt den ned, og så sender den istedet for en original driver-CD med en oldgammel driver ... så er det jo fin service :))


    HAHA det er self. rigtigt.. men stadig for dårligt de ikke lige fortæller det til køber.. men hvis det er den nyeste driver der ligger på den cd der.. så ville jeg bare være ligeglad.. (aldrig glad :roller:)
    Men MANGE firmaere tjener xtra på forsendelsen.. det er set mange gange..


    Mvh Mads :T