Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 27. oktober 2005, 15:21

Hejsa

Er jeg den eneste der har fået denne email:

(jeg har markeret det med sort der lyder spændene)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Fra: jura@antiprivatgruppen

Den danske antiprivatgruppe er en forening som repræsenterer en række dygtige regissører,
overbetalte producenter, og lyssky programmører i spørgsmål om snæversynethed og grådighed.
I arbejdet indgår at i størst muligt omfang modvirke piratkopiering, i alle dens former, af
vore medlemmers produkter, med alle tilgængelige midler.

For at modvirke spredning af ophavsretsbeskyttet materiale, har vi søgt på blandt andet det
underjordiske fildelingsnetværk Direct Conecktt. Fra en computer med IP'en [194.150.113.12] har
nogen forsætligt, eller ved grov uagtsomhed begået kriminelle gerninger så blandt andet
nedenstående værk er gjort illegalt tilgængeligt for offentligheden på internettet.

IP-nr: [194.150.113.12]
Netværk: Direct Conecktt
Dato/Tid: [10/26-05]
Art: Ophavsretsligt beskyttet
Navn: [Mew-And_The_Glass_Handed_Kites-REPACK-2005-SMO.rar]
Rettighedshaver: Mega Industries Corp.
Du kan samtidig se et screenshot af dine forbrydeligheder her:
Bevis

Det downloadede materiale er grundigt testet og stemmer lidt overens med dets respektive
originalprodukt.
Ulovlig kopiering og spredning af ophavsskadet materiale fører til mindre tab for
vore klienter. Sagsøgeren vil gennem Antiprivatgruppen senere tage stilling til erstatningens
størrelse.

For at mennesker skal kunne tjene penge på andres arbejde må man drive et stort foretagende
som tvinger folk til at købe ubetydelige plasticskiver til en høj pris, samt gøre alt for
at bremse den teknologiske udvikling. Internettet er en opfindelse fra en Højere
Teknologi(TM), baseret på udveksling ækel race af rumvæsener. Disse vil gøre menneskeheden
til slaver af innovative tanker og sammenhold, hvilket vil føre til anarki!

Hvis De ønsker information om hvor De skal sende en urimelig sum penge som straf for Deres
grove forbrydelse, er De velkommen til at sende os et telegram eller en flaskepost.

Væmmelige hilsener
---
Den Danske Antiprivatgruppe
John Slutter, avocadofirma
Udbytterstræde 9
Post box: 867 2100 København Ø
Flaskepost: København Ø

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Er det lovligt at lave sådan en mail?, og hvordan kan man få krammet på ballademagere?

De har jo misbrugt mit nickname

2

torsdag, 27. oktober 2005, 15:23

Det er en af dine venner eller bekendte der har taget pis på dig.

Tjek piratgruppens hjemmeside
Der er en bevismaskine, mener jeg de kalder den.
Man skal bruge nick, IP (ellers laves en random) og et download navn.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Carlsen" (27.10.2005, 15:24)

4

torsdag, 27. oktober 2005, 15:26

Citeret

Originally posted by Martin
Griner!

Det bedste er det screenshot der bliver genereret og vedhæftet mailen.
Taget i DirectConnect, med alle de indtastede oplysninger indsat.
Det er vildt godt lavet.

5

torsdag, 27. oktober 2005, 15:28

hehe jeg fik også en den anden dag, de er meget sjove :))

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

6

torsdag, 27. oktober 2005, 15:31

Den var sQ ikke sjov efter man havde læst første halvdel.. men så da de begyndte med rumvæsner og sådan så tænkte man sQ lige igen :)..

Ja torque, det er sQ smart lavet at den kan lave sætte mit navn i et billede og i en email bagefter..

sQ uhyggeligt.. og ved første øjekast tror man det er AGP..

Piratgruppen hjemmeside?..

7

torsdag, 27. oktober 2005, 15:32

Citeret

Originally posted by Teffer
Den var sQ ikke sjov efter man havde læst første halvdel.. men så da de begyndte med rumvæsner og sådan så tænkte man sQ lige igen :)..

Ja torque, det er sQ smart lavet at den kan lave sætte mit navn i et billede og i en email bagefter..

sQ uhyggeligt.. og ved første øjekast tror man det er AGP..

Piratgruppen hjemmeside?..

Jep. Lavet som en slags satirisk joke, for at sætte spørgsmål ved hvor vidt screenshots er gyldige som beviser.

8

torsdag, 27. oktober 2005, 15:33

LOl send os et brev eller en flaskepost haha :D tror egentlig jeg ville få et sjok til at starte med hvis jeg fik såen en brev;) :finger:

9

torsdag, 27. oktober 2005, 15:41

Teffer altså.. misbrug af nick? :)) Har du da copyright eller trademark på det? ;)

Og som du sikkert også selv har fundet ud af, så er det bare for sjov ;)

10

torsdag, 27. oktober 2005, 16:00

tror jeg har fået 17 forskellige indtil videre:P med alt fra musik til child pr0n:P

11

torsdag, 27. oktober 2005, 16:02

"John Slutter, avocadofirma"

haha den er fandme sjov den mail

12

torsdag, 27. oktober 2005, 16:13

Det er alt for fedt lavet af Piratgruppen! Beviser bare hvor langt ude John Schlüter og hans pengemaskine er ude... :pokey:

13

torsdag, 27. oktober 2005, 16:13

fookhar.dk

- formerly known as r3ptile

14

torsdag, 27. oktober 2005, 18:37

Det er sku meget sjovt fundet på.. Det er sikkert bare en fra din familie der leger med dig.. :dance:

Mvh Mads :T

16

torsdag, 27. oktober 2005, 18:40

Puha noget snavs du henter ... :boxed:

[IMG]http://www.piratgruppen.org/bevis/screen.php?nick=teffer&ip=194.150.113.12&file=Gaybar_Gangbang.rar[/IMG]

18

torsdag, 27. oktober 2005, 19:28

Citeret

Originally posted by Vigilant
Det er sku meget sjovt fundet på.. Det er sikkert bare en fra din familie der leger med dig.. :dance:

Kunne faktisk godt forstille mig det var dig ;)
Synes du har meldt dig til mange konkurencer efter hånden som kræver at hele ens MSN liste skal have en mail med den konkurence også - de ryger dog en under spam med gmail

GrillRotten.. tsk tsk.. :) ..

19

torsdag, 27. oktober 2005, 19:44

hehe.. det er nu ikke mig... og jeg er ked af det med de mails :crazyeyes: Jeg er vist lidt hurtig med at melde mig til ting og sager uden at læse ordenteligt om dem først :razz:

20

torsdag, 27. oktober 2005, 20:23

Sendte den til en af mine venner og han gik helt kold :finger:

"Hvordan ved de hvad jeg har downloadet??!! Eller vent.. jeg har sgu da ikke downloadet noget! Hvad fanden?!"

Var mega sjovt :finger:

Seneste tests og artikler

0

ASRock Fatal1ty Z97X Killer

Her på Tweak.dk har vi allered
Læs Mere

0

Samsung Galaxy Tab S 10.5 Wi-Fi

Hvis du er på udkig efter en n
Læs Mere

1

AMD R7 Series SSD 240 GB

AMD har i samarbejde med OCZ u
Læs Mere

7

DasKeyboard 4 Professional

Sæt jer godt til rette og tank
Læs Mere
Seneste nyheder

0

HTC Nexus Tablet bliver med 64 bit Tegra K1 chip

Når den kommende HTC Nexus tab
Læs Mere

0

Nyt LG G Watch R smartwatch med rund P-OLED skærm

LG har i dag officielt lancere
Læs Mere

0

Artikel: Filmpremierer uge 35

Så blev det igen premieredag,
Læs Mere

1

Officielt PowerColor Radeon R9 285 TurboDuo OC

AMD har i dag åbnet op for lan
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.