81

fredag, 28. oktober 2005, 16:30

Citeret

Originally posted by r3ptile

Citeret

Originally posted by Firedogseriøst.. tud.. du har jo åbenbart kun Vigtige oplysinger osv at lave her inde.

Jeg har kun vigtige oplysninger at lave herinde?

Citeret

Originally posted by Firedogså er det jo godt vi har nogle folk med lidt humor og lidt ligegyldige post.. er glad for at få en griner på dette forum.. jeg ser intet galt i dette..

Nu snakkede jeg jo ikke kun om det her emne, men også om f.eks. de emner hvor man skal skrive sit post nr. Det er måske også humor i din verden?

Citeret

Originally posted by Firedogdu skriver bare for at brokke dig eller???
hvis det er så stort problem at gå trykke marker alle som læst, så er der noget galt, det tar ikke mindre en et ½ min.. så please tud.

btw :rules:

Nej, jeg skriver fordi jeg ville ønske der var mindre spam, så forummet kunne blive bedre. ½ min hver eneste gang man kigger ind i Offtopic bliver til lang tid til sidst. Det gør det jo heller ikke bedre at folk ikke er istand til at lave ordentlige emne-titler, så man ikke umiddelbart kan se om et emne bare er spam eller ej.

det sidste med emne kan jeg give dig ret i.. og hvis jeg mener det er en spam post some du siger, det er dette da ikke. det er en poll som alt andet, og denne går bare ud på hvor meget pant der er..
dog mener jeg ikke dette er spam..

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

82

fredag, 28. oktober 2005, 17:41

Citeret

Citeret

Originally posted by _WHAT_

Citeret

Jeg er bare træt af at der altid er 5-10 emner med 3+ sider om absolut ingenting, men det er åbenbart hvad man kan forvente herinde.

Det er off-topic lige et sted hvor sådan noget her hører hjemme lad værd med at bruge den del af forum hvis du ikke finder det intresant.

Jeg er sgu mere træt af folk der konstant skal brokke sig istedet for at at lade være med at læse og kommentere de tråde de ikke syntes om.

Forumet er da delt op af en grund :D

Jeg er træt af folk som mener offtopic er en undskyldning for at spamme og lave emner fordi de keder sig. Jeg kan heller ikke "bare" ignorere spam-emnerne, eftersom jeg skal ind i dem eller trykke "Marker forum som læst". Det virker måske som en bagatel, men når der er emner, hvor man skal skrive et eller andet ligegyldigt bliver man nødt til at markere emnet som læst hver eneste gang man kigger herind.

Du er lidt lige som "brug google.com" mennesker, de skriver det fordi de har de skal kommentere uanset hvad også selvom de ikke vil deltage i tråden.
Har ikke noget imod folks meninger, folk har rettigheden til at sige deres mening. Men jeg klager ikke over hvor dårlig dsb er med tog tider hvis jeg kom forsent til et tog.
Desuden er denne tråd ikke spam, dette er definitionen af spam:

"To indiscriminately send unsolicited, unwanted, irrelevant, or inappropriate messages, especially commercial advertising in mass quantities. Noun: electronic junk mail."

Jeg stemte 532 fordi det var den eneste der ikke havde ,50 og fordi den var i midten. Der er ca. 1/3 chance for at personen der lavede tråden puttede den i midten, imo synes jeg at 1/3 chance er en god chance.

Intel Core i7 920 D0 @ 4.1 ghz 21*196 cooled by TRUE Black - Asus P6T SE modded - Sapphire 4870x2 -
Corsair 750TX - 128 SSD - 74 GB WD Raptor - Antec P182 - Iiyama Prolite 24' 2ms

83

fredag, 28. oktober 2005, 18:21

Har gættet på 577,50.

84

fredag, 28. oktober 2005, 19:17

nå.... så må det svar vel også snart komme....

85

fredag, 28. oktober 2005, 19:54

Citeret

Originally posted by Try-this
nå.... så må det svar vel også snart komme....

Ja tak :)

Anyways, hvad fanden skader lidt sjov med en gætteleg ? ... Klart visse ting er så langt ude de ikke burde være her .. Men siden hvornår er dette her ellers ret spøjse og anderledes indlæg pludselig blevet til spamlignende materiale ?

Nå, tilbage til tråden ...

Er helt sikker på jeg har gættet korrekt ! :ph34r:

86

fredag, 28. oktober 2005, 21:14

Citeret

Originally posted by RAC
Du er lidt lige som "brug google.com" mennesker, de skriver det fordi de har de skal kommentere uanset hvad også selvom de ikke vil deltage i tråden.

Ja, jeg beder folk om at bruge Google når det de vil have svar på kan findes hurtigere end det har taget dem at lave emnet. Det er en fornærmelse at blive stillet over for et eller andet fjols, som ikke er villig til selv at prøve på at finde et svar.

Citeret

Originally posted by RAC
Har ikke noget imod folks meninger, folk har rettigheden til at sige deres mening. Men jeg klager ikke over hvor dårlig dsb er med tog tider hvis jeg kom forsent til et tog.

Den sammenligning har ingen relevans til diskussionen.

Citeret

Originally posted by RAC
Desuden er denne tråd ikke spam, dette er definitionen af spam:

"To indiscriminately send unsolicited, unwanted, irrelevant, or inappropriate messages, especially commercial advertising in mass quantities. Noun: electronic junk mail."

Det er ikke den eneste definition, der er bl.a. også:
"To post irrelevant or inappropriate messages to
one or more Usenet newsgroups, mailing lists, or other
messaging system in deliberate or accidental violation of
netiquette.
"

fookhar.dk

- formerly known as r3ptile

87

fredag, 28. oktober 2005, 21:22

Jeg gider ikke se på alle jeres urelavante indlæg X(

Hold jer dog for f***** til Topic, og lav jeres diskutioner over msn i stedet for, så vi andre bliver fri for at læse sådan noget **.

Tråden er lukket, svaret kommer når Shooger har læst min PM.

88

lørdag, 29. oktober 2005, 00:52

Har tilladt mig at åbne tråden igen icemann

SVARET ER: 577,50kr

LUKKER TRÅDEN IGEN

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.