Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

61

fredag, 28. oktober 2005, 07:28

Stemte på den første

CPU i7-4790k
MB ASRock Z97 Pro4
GFX Asus GTX770
RAM Kingston HyperX Fury 16GB
SSD Samsung 840 Evo 250GB
PSU Corsair RM550
Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

62

fredag, 28. oktober 2005, 07:36

Tror der er ca 2432,4 gange frem og tilbage fra tioletet der :))

Slap da af du drikker for meget sodavand eller kom for lidt ned med flasker :D

577 is the shot

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

63

fredag, 28. oktober 2005, 11:08

Jeg hader spam-emner.

fookhar.dk

- formerly known as r3ptile

64

fredag, 28. oktober 2005, 12:13

Citeret

Originally posted by r3ptile
Jeg hader spam-emner.

spam? hvor?

65

fredag, 28. oktober 2005, 12:14

Citeret

Originally posted by Shooqer

Citeret

Jeg hader spam-emner.

spam? hvor?

Hele emnet er jo fuldstændig ligegyldigt.

fookhar.dk

66

fredag, 28. oktober 2005, 12:17

Citeret

Citeret

Citeret

Jeg hader spam-emner.

spam? hvor?

og? den er da meget sjov

67

fredag, 28. oktober 2005, 12:20

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Jeg hader spam-emner.

spam? hvor?

og? den er da meget sjov

Nej.

fookhar.dk

68

fredag, 28. oktober 2005, 12:23

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Jeg hader spam-emner.

spam? hvor?

og? den er da meget sjov

Nej.

måske ?

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

69

fredag, 28. oktober 2005, 12:48

No matter what, jeg syns sq det er en fed nok tråd til ot :) ...

70

fredag, 28. oktober 2005, 12:57

Citeret

Jeg hader spam-emner.

Til gengæld hader jeg spam posts :$

Tråden er da meget sjov - for nogle - og der er da ikk et meningsløst topic.. Det er en form for konkurrence om at gætte hvor meget pant der er.. ligesom foto & grafik tråden - gætteleg

71

fredag, 28. oktober 2005, 13:08

Citeret

Originally posted by KarGa

Citeret

Jeg hader spam-emner.

Til gengæld hader jeg spam posts :$

Tråden er da meget sjov - for nogle - og der er da ikk et meningsløst topic.. Det er en form for konkurrence om at gætte hvor meget pant der er.. ligesom foto & grafik tråden - gætteleg

men nogen mennesker har bare ingen sans for humor, eller aner hvornår man skal tie stille og være ignorere.

shooqer hvornår ser vi resultatet?

72

fredag, 28. oktober 2005, 13:22

Citeret

Originally posted by Firedog

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Jeg hader spam-emner.

spam? hvor?

og? den er da meget sjov

Nej.

måske ?

Jo!

73

fredag, 28. oktober 2005, 13:48

Come on .. Quit whining 8o

Put a suck in it for crying out loud ...

Hvad er det med folk at tisse i bukserne over noget der ikke lige falder i deres smag ?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (28.10.2005, 13:49)

74

fredag, 28. oktober 2005, 13:52

Jeg er bare træt af at der altid er 5-10 emner med 3+ sider om absolut ingenting, men det er åbenbart hvad man kan forvente herinde.

fookhar.dk

75

fredag, 28. oktober 2005, 14:02

Citeret

Jeg er bare træt af at der altid er 5-10 emner med 3+ sider om absolut ingenting, men det er åbenbart hvad man kan forvente herinde.

Det er off-topic lige et sted hvor sådan noget her hører hjemme lad værd med at bruge den del af forum hvis du ikke finder det intresant.

Jeg er sgu mere træt af folk der konstant skal brokke sig istedet for at at lade være med at læse og kommentere de tråde de ikke syntes om.

Forumet er da delt op af en grund :D

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

76

fredag, 28. oktober 2005, 14:03

Citeret

Originally posted by _WHAT_

Citeret

Det er off-topic lige et sted hvor sådan noget her hører hjemme lad værd med at bruge den del af forum hvis du ikke finder det intresant.

Jeg er sgu mere træt af folk der konstant skal brokke sig istedet for at at lade være med at læse og kommentere de tråde de ikke syntes om.

Præcis, samme holdning ! ...

Har bare den holdning, hvis det er hvad man kan brokke sig over, så hold det for dig selv :)

77

fredag, 28. oktober 2005, 16:16

hvornår får vi resultat ? :D

No shit Sherlock

78

fredag, 28. oktober 2005, 16:19

Citeret

Citeret

Jeg er træt af folk som mener offtopic er en undskyldning for at spamme og lave emner fordi de keder sig. Jeg kan heller ikke "bare" ignorere spam-emnerne, eftersom jeg skal ind i dem eller trykke "Marker forum som læst". Det virker måske som en bagatel, men når der er emner, hvor man skal skrive et eller andet ligegyldigt bliver man nødt til at markere emnet som læst hver eneste gang man kigger herind.

fookhar.dk

79

fredag, 28. oktober 2005, 16:23

Citeret

Citeret

Citeret

Jeg er træt af folk som mener offtopic er en undskyldning for at spamme og lave emner fordi de keder sig. Jeg kan heller ikke "bare" ignorere spam-emnerne, eftersom jeg skal ind i dem eller trykke "Marker forum som læst". Det virker måske som en bagatel, men når der er emner, hvor man skal skrive et eller andet ligegyldigt bliver man nødt til at markere emnet som læst hver eneste gang man kigger herind.

seriøst.. tud.. du har jo åbenbart kun Vigtige oplysinger osv at lave her inde.

så er det jo godt vi har nogle folk med lidt humor og lidt ligegyldige post.. er glad for at få en griner på dette forum.. jeg ser intet galt i dette..

du skriver bare for at brokke dig eller???
hvis det er så stort problem at gå trykke marker alle som læst, så er der noget galt, det tar ikke mindre en et ½ min.. så please tud.

btw :rules:

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

80

fredag, 28. oktober 2005, 16:28

Citeret

Originally posted by Firedogseriøst.. tud.. du har jo åbenbart kun Vigtige oplysinger osv at lave her inde.

Jeg har kun vigtige oplysninger at lave herinde?

Citeret

Originally posted by Firedogså er det jo godt vi har nogle folk med lidt humor og lidt ligegyldige post.. er glad for at få en griner på dette forum.. jeg ser intet galt i dette..

Nu snakkede jeg jo ikke kun om det her emne, men også om f.eks. de emner hvor man skal skrive sit post nr. Det er måske også humor i din verden?

Citeret

Originally posted by Firedogdu skriver bare for at brokke dig eller???
hvis det er så stort problem at gå trykke marker alle som læst, så er der noget galt, det tar ikke mindre en et ½ min.. så please tud.

btw :rules:

Nej, jeg skriver fordi jeg ville ønske der var mindre spam, så forummet kunne blive bedre. ½ min hver eneste gang man kigger ind i Offtopic bliver til lang tid til sidst. Det gør det jo heller ikke bedre at folk ikke er istand til at lave ordentlige emne-titler, så man ikke umiddelbart kan se om et emne bare er spam eller ej.

fookhar.dk

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.