• Har læst lidt i den her tråd _ også blev jeg lidt i tvivl om der findes spøgelser:S Synes det knirker lidt i gulvne om natten... Men det er lidt svært at høre med hørebøffer på :S Tror i på spøgelser? Kender i måske nogle spøgelse huse da jeg har talt med en ven om at undersøge sådan et:D Eller har i måske undersøgt et:D

  • Her der plejer de bare tage noget af mit net også lidt af min upload pisse irreterende:P Neej spøgelses huse sådan gamle forladte nogen hvor leon slagter mand myrdede alle sin børn i 19xx!! Er der ikk nogen der ved hvor der ligger sådan nogen?

  • Quote

    Originally posted by ThoG
    vi har også spøgelser her de er sQ flinke nok det er satme bare træls når de tager maden :/ når man regner med det som skal være der ikke er der lige pludselig :/


    Hvis de så bare kunne tage opvasken i stedet.. så var det noget ved..

  • Quote

    Originally posted by Elmdulf
    Var ved at falde ned af stolen af grin hver gang jeg så åndernes magt. Sådan noget er alt for latterligt.


    Spøgelser, bahh.


    Der var et afsnit hvor jeg sad og gloede noget... Det afsnit hvor bordet smadret! Ffs han stod op på bordet bagefter det var altså wired!

  • Ej, nu skal i ikk drille ham..af og til bliver jeg da også i tvivl om der findes spøgelser! nogen gange når jeg går i seng om aftenen så sidder mit hår fint, men om morgenen sidder det helt vildt dårligt! :ohmy: der må være en der har uglet det i nattens løb, men min far siger at det ikke er ham.. !

  • Min gamle folkeskole.
    På top floor blev der for mange år siden (Rigtigt mange år siden) myrdet en åerson via gunshot.


    Min gamle skole = Copenhagen Euro School på vesterbro i kbh.


    Også i Mariendalskolens gamle lokaler, diverse lærer har nogen historier ;)

  • Hej lige en lille historie
    Jeg var til hygge aften hos en ven i min sommerferie...
    vi sider uden for og hygger os hans bror havde travlt med en dame, der sagde nogle mærkelige lyde nå anyways....
    Vi snakkede lidt og pimpede sådan et par six packs og lidt Jägermeister.
    nå men mens vi sider og snakker har vi lidt musik kørende for at få lidt mere hygge det var på et anlæg med radio i...
    lige i et splitsekund skiftede den over til radio på radio möjn :clap:
    Vi skifetede så gik der en time så begyndte lyset også at slukke i et kvarters tid hvor efter det tændte igen...


    Han er en af mine bedste venner så jeg ved det meste om ham og han fortæller mig næsten alt ting..
    jeg for så at vide senere at de har haft besøg af sådan en klavoyant, som fandt ud af at der var en dame der hang sig selv oppe på loftet for omkring 100 år siden...
    der er mere mellem himmel og jord...
    men ellers er hun et meget sødt spøgelse der ikke gør vrøvl ligesom naboerne gjorde da vi høreta Rammstein for fuld hammer:P

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    Min gamle folkeskole.
    På top floor blev der for mange år siden (Rigtigt mange år siden) myrdet en åerson via gunshot.


    Min gamle skole = Copenhagen Euro School på vesterbro i kbh.


    Også i Mariendalskolens gamle lokaler, diverse lærer har nogen historier ;)


    åerson?? Bor ikk i købehavn og tvivler på man må rende rundt der kl 1-2 stykker om natten:D Der er et hus her nede på sydsjælland nede ved noget der hedder bisserup... Det er fucking spooky det hus... Det ligger lige ned til stranden... Mig og en m8 kiggede lige forbi om natten... Det var vildt... Desuden man ved jo ikk hvad man finder!

  • Quote

    Originally posted by FlowingLil


    åerson?? Bor ikk i købehavn og tvivler på man må rende rundt der kl 1-2 stykker om natten:D Der er et hus her nede på sydsjælland nede ved noget der hedder bisserup... Det er fucking spooky det hus... Det ligger lige ned til stranden... Mig og en m8 kiggede lige forbi om natten... Det var vildt... Desuden man ved jo ikk hvad man finder!


    husk lommelygte, eller nogle flashbangs, spøgelser kan nemlig ikke tåle lys :razz:

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com