Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 26. oktober 2005, 18:49

Jeg synes de er for længe om det.

Bestilte en 2048/512 i stedet for en 512/512, da jeg har 2 knægte boende her nu, som også suger på nettet. :(
Fik en mail fra Tele 2 d. 25.09, at de havde modtaget ordren og at der ville blive opgraderet i løbet af maks. 4 uger.
De er da gået nu. :boxed:

Er de altid så langsomme ?
Synes godt nok det er skod. :boxed:

2

onsdag, 26. oktober 2005, 18:51

lol tager det virkelig 4 uger??

3

onsdag, 26. oktober 2005, 18:53

Hmm har selv tele2 på en 2mbit/128 linje, og min generale holdning til tele2 er at de SUGER! :p

Men ring da til dem og gi dem et verbalt overfald....Virker da mystisk at de er langsomme om at opgradere dig til noget de tjener flere penge på ;)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

4

onsdag, 26. oktober 2005, 18:56

Citeret

Originally posted by Falsk

Det har det lige gjort + ? x dage... :roller:

Gider ikke sidde i kø i deres skod kundeservice, så jeg har sendt en mail og spurgt hvor download hastighed bliver af ?

Undlader at kommentere dem yderlige, da der ellers kun ville komme bandeord i resten af denne post. :))

5

onsdag, 26. oktober 2005, 18:59

du må nok hellere snakke pænt til dem, hvis du ringer :)
http://www.comon.dk/newsletter.php?id=24093

(personligt så jeg gerne tele2 forlod danmark) :pokey:

6

onsdag, 26. oktober 2005, 19:02

Citeret

Originally posted by The Hans
Jeg synes de er for længe om det.

Bestilte en 2048/512 i stedet for en 512/512, da jeg har 2 knægte boende her nu, som også suger på nettet. :(
Fik en mail fra Tele 2 d. 25.09, at de havde modtaget ordren og at der ville blive opgraderet i løbet af maks. 4 uger.
De er da gået nu. :boxed:

Er de altid så langsomme ?
Synes godt nok det er skod. :boxed:

wow ... 4 uger :O ved dansk kabel tv sker det inden for 10 min :P

tja det sker nok når du kommet til næste måned skal du regne med.

.: Toshiba Satelite A100-564 :.
Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
1536 Mb DDR2 Ram
60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
15,4" skærm
DVD brænder
Ati Readion 200M 128 Mb
Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

7

onsdag, 26. oktober 2005, 19:04

Citeret

Originally posted by ROMkuglen
du må nok hellere snakke pænt til dem, hvis du ringer :)
http://www.comon.dk/newsletter.php?id=24093

(personligt så jeg gerne tele2 forlod danmark) :pokey:

Damn... 8o

De får et spark anyway i nær fremtid, når ESS lukker op for den 2350/2350, som jeg venter på at få fat i. :P

8

onsdag, 26. oktober 2005, 19:56

Tjaaa.. kan kun sige 1 ting.. har prøvet flere forskellige Tele og internet selskaber.. og ALLE undtagen ET selskab har tørret mig samt andre TOTALT i røven på den mest Respektløse måde man overhovedet kan komme til...

Jeg har unotel nu.. www.unotel.dk.... har både mobil Fastnet og internet hos dem.. måske er de ikke det billigste internet.. men fanme man får en go service.. og de holder det de lover.. Ringer man til deres kundeservice har jeg ALDRIG oplevet Ventetid på mere end 8 sek.. :) det er fanmar fino... og de er forøvrigt utrolig behaglige at snakke med... (og har de grund til andet siden det er MIG de tjener deres løn på)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "-=WOF=-^XavieR^" (26.10.2005, 19:56)

9

onsdag, 26. oktober 2005, 20:10

Da jeg havde stofanet, opgraderede jeg også til 2mbit, og det kom den 1. i efterfølgende måned.. hvis vi liger ser bort fra at Stofanet er :pokey: så..

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

10

onsdag, 26. oktober 2005, 20:37

Citeret

Originally posted by The Hans

Citeret

Originally posted by Falsk

Det har det lige gjort + ? x dage... :roller:

Gider ikke sidde i kø i deres skod kundeservice, så jeg har sendt en mail og spurgt hvor download hastighed bliver af ?

Undlader at kommentere dem yderlige, da der ellers kun ville komme bandeord i resten af denne post. :))

Det var da dejligt at det tager så lang tid.......
Jeg holder mig så vidt muligt også fra deres Kundeservice.. det er mit liv for kort til..
De to sidste gange jeg har afveget fra min regel var ikke de bedste oplevelser.. første gang ville jeg gøre opmærksom på at deres SMTP server var blacklistet på et spamfilter.. der gik en måned før jeg fik svar. Anden gang var der ikke noget lys i DSL lampen på mit modem. Der fik jeg at vide at der ville gå nogle dage inden der ringede en tekniker og kiggede på det via telefonen.. da jeg spurgte om jeg ikke kunne få en dato på hvornår det skete, fik jeg at vide at det kunne han ikke sige noget om... så jeg var lidt paf :)

11

onsdag, 26. oktober 2005, 21:01

4 uger?!

Normalt tager en hastighedsændring højst et døgn...

wierd...

12

onsdag, 26. oktober 2005, 21:04

Jeg er egentlig ikke overrasket når det er Tele2 det drejer sig om ..

Ved hverken CC eller TDC har jeg haft problemer med hastighedsændringer .. Ved TDC har jeg kun haft problemer med at ændre et fastnettelefonabonnement til hvilende - det tog 3 uger ..

13

torsdag, 27. oktober 2005, 13:03

Citeret

Originally posted by Pulse
4 uger?!

Normalt tager en hastighedsændring højst et døgn...

wierd...

Såvidt jeg ved, vil de ikke betale TDC for det som... ved ikke lige hvad det er, men det som gør det muligt,
at ændre hastighed med det samme via en pc.
De skal hele vejen rundt i bogholderi osv. for at ændre en hastighed.
Det er godt nok primitivt og sådan noget byder de deres kunder. :roller:

Så mangler jeg bare lige, at når de endelig får speeded min hastighed op, bliver jeg bundet 6 mdr. mere hos dem.
Skulle ikke undre mig det mindste. :boxed:

14

torsdag, 27. oktober 2005, 14:07

Jeg venter også på at de opgraderer min hastighed. Og de er sgu ikke for hurtige derinde, undtagen da de skulle flytte min tlf og internet. Der lukkede de 3 dage for tidligt :clap:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.