Blækregning Maj-Juni 2001

  • Ja, nu sidder jeg her på min efterskole og har lektietime... Og laver blækregning. og jeg kan ikke finde særlig meget ud af det. Sidder og laver Maj-Juni 2001. Er der evt. nogle der ved hvor jeg kan hente den (gratis, off course) eller selv har den liggende (kkn@com-support.dk) ??



    PLEAAASE ?

  • Hvorhenne sidder blækregningen på en computer? Sidder den inde i maskinen? Er det noget ekstra udstyr? Er det en musemåtte? Hvad er en blækregning? Har den noget med computere eller tweak at gøre?


    Nej?


    kthxbye

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Hvorhenne sidder blækregningen på en computer? Sidder den inde i maskinen? Er det noget ekstra udstyr? Er det en musemåtte? Hvad er en blækregning? Har den noget med computere eller tweak at gøre?


    Nej?


    kthxbye


    Hvorfor tror du jeg smed den i det forum der hedder "Off Topic" og ikke i Hardware ? Og jeg har set severale posts om fødselsdage, nye kørekort, diskussioner om religion - hvorfor er det så forkert at smide en post om hjælp til en blækregning? Kunne forstå hvis den var skrevet i "Hardware" sektionerne, men det er den jo ikke.. So calm down, my friend..

  • Her er lidt info til dig.


    Den sidste tråd med hjælp-til-lektier blev lukket og slukket af admin/mod. Hvilket denne formentlig også gør, når de står op eller kommer hjem fra arbejde.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Her er lidt info til dig.


    Den sidste tråd med hjælp-til-lektier blev lukket og slukket af admin/mod. Hvilket denne formentlig også gør, når de står op eller kommer hjem fra arbejde.


    Kan så ikke forstå hvorfor en "Jeg har fået nyt kørekort" eller en "Jeg har fødselsdag idag" - tråd ikke bliver lukket.. Men du er ikke mod, så den diskussion skal jeg ikke tage op med dig.

  • man må da ikek snyde ;)

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • - Jeg har på intet tidspunkt sagt noget om snyd.. Ville se på den for at forstå hvordan de havde lavet den. Betegner jeg ikke som snyd, hvis jeg kan forstå det. Hvis jeg skriver direkte af - ja, så er det snyd.. Men ellers ikke.

  • Quote

    Originally posted by tAshDa
    - Jeg har på intet tidspunkt sagt noget om snyd.. Ville se på den for at forstå hvordan de havde lavet den. Betegner jeg ikke som snyd, hvis jeg kan forstå det. Hvis jeg skriver direkte af - ja, så er det snyd.. Men ellers ikke.


    Du har vel en lærer du kan snakke med, hvis du ikke forstår opgaverne .. Ellers er KarGa's forslag en udmærket mulighed .. At du ikke vælger at gøre sådan, taler bare endnu mere imod dig ..

  • Den sidste tråd om netop dette blev lukket da Tweak ikke er et sted hvor vi bare uden videre henter opgaver og får resultater smidt i hovedet. Hvis du kan komme med det konkrete problem, kan folk muligvis hjælpe lidt.


    Tråd lukket.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP