Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 25. oktober 2005, 13:06

Jeg har nu både i en tråd og undet bedømmelse prøvet at beskrive min erfaring med Pixmania, men den bliver fjernet med det vuns , så der sidder åbenbart nogle i den forening som får penge eller har interesser i den butik , for at fjerne al kritik.
Grunden til jeg ville skrive er at jeg bestilte en dvd afspiller , men her 14 dage efter er den ikke dukket op , men pengene er sgu hævet , det var de allerede efter 2 dage og da jeg bestilte stod den til at være på lager.
Jeg har nu annuleret handlen og venter så stadig på mine penge.
Så min pointe er , man kan ikke stole på havd der står på de sider , da al det de ikke vil have bliver fjernet.

The_Unforgiven

2

tirsdag, 25. oktober 2005, 13:23

Problemet med at hård, men retfærdig kritik af forhandlere bliver fjernet fra sites er ikke uset .... Det er jo nok lidt svinsk at det bliver fjernet af site-folkene, men det er fordi det pågældende site har økonomiske interesser hos den pågældende forhandler eller producent.

Tvivler på du finder et site som er 100% neutral når det kommer til sådan noget.... desværre.

Selvom det er lidt uetisk at slette et indlæg, så gør ejeren (eller anden på ranglisten) det jo når han tænker på det HW som det pågældende firma smider til ham ... eller andre folk "bag" siten ...

... Thats life ... Rotten like rotten rats ... :)) .... Korruption findes på mange niveauer ... Ud over de ulovlige niveauer, så er der jo også de moralske/etiske niveauer ...

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (25.10.2005, 13:25)

3

tirsdag, 25. oktober 2005, 13:37

Jeg svinede dem godt ikke til , skrev bare at man ikke skulle handle hos Pixmania da de ikke overholder det de lover og som loven foreskriver.

The_Unforgiven

4

tirsdag, 25. oktober 2005, 13:41

Citeret

Originally posted by The_Unforgiven
Jeg svinede dem godt ikke til , skrev bare at man ikke skulle handle hos Pixmania da de ikke overholder det de lover og som loven foreskriver.

The_Unforgiven

Sandhenden er jo til tider ilde hørt ... desværre.

Men behøver jo ikke svine forhandlere til før den kritik man giver af dem er uønsket ... Selvom den er retfærdig og de har fortjent det fordi det virkelig ER noget galt med dem ... deres behandling af deres kunder ... eller hvad det nu kan være.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (25.10.2005, 13:42)

5

tirsdag, 25. oktober 2005, 15:40

Har du prøvet at ringe til det fragtfirma der bringer varen?

De må nemli ikke lægge pakken uden du er der til at tage imod den med mindre de har en fuldmagt fra dig...!

6

tirsdag, 25. oktober 2005, 15:52

Da jeg handlede ved Pixmania skulle de have en slags bekræftelse på at det faktisk var 'mig' der handlede, og ikke en eller anden fake person. Det tog lidt tid for mig at fatte det, men fandt ud af jeg bare kunne faxe en lønseddel, og et par timer efter var det ordnet :) Ved selvfølgelig ikke om det er problemet, og du skal selvfølgelig også have pengene tilbage hvis du har annuleret

MSI 3.0 & QcK Heavy
AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
DFI UT SLI-D
Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
Geforce 7900 GT
550W antec Truepower
Windows XP

7

tirsdag, 25. oktober 2005, 16:11

Citeret

Jeg har nu både i en tråd og undet bedømmelse prøvet at beskrive min erfaring med Pixmania, men den bliver fjernet med det vuns , så der sidder åbenbart nogle i den forening som får penge eller har interesser i den butik , for at fjerne al kritik.
Grunden til jeg ville skrive er at jeg bestilte en dvd afspiller , men her 14 dage efter er den ikke dukket op , men pengene er sgu hævet , det var de allerede efter 2 dage og da jeg bestilte stod den til at være på lager.
Så min pointe er , man kan ikke stole på havd der står på de sider , da al det de ikke vil have bliver fjernet.

The_Unforgiven

Har du ringet til dem og spurgt hvor pengene er?

Dengang jeg handlede hos shg.dk, skulle jeg også have penge tilbage, men beløbet havde de sat ind på min kundekonto og mente derfor at sagen var overstået. Indtil jeg ringede og forlangte dem udbetalt, så fik jeg dem et par dage efter.

:boxing:

ASUS P5Q Pro // Intel Core2Duo E8500 @ 3,16 GHz
6 GB RAM (2x2 Gb Mushkin PC2-8500 + 2x1 Gb CM2X1024 6400C4)
ASUS EAH4850/HTDI PCIe, 1 GB GDDR3
CoolerMaster Real Power M620 Modular PSU
Medusa 5.1 ProGamer Headset
Kubuntu 10.04-64 / Win7-64 Ultimate

8

tirsdag, 25. oktober 2005, 16:32

Er det bare mig, men er det ikke ulovligt at hæve pengene før handlen er gået igennem - altså når kunden står med varen mellem hænderne ?

9

tirsdag, 25. oktober 2005, 16:59

Citeret

Originally posted by BukkeMand
Er det bare mig, men er det ikke ulovligt at hæve pengene før handlen er gået igennem - altså når kunden står med varen mellem hænderne ?

hvis de har emærket er det "ulovligt" ja, men ellers ikke...

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

10

tirsdag, 25. oktober 2005, 17:03

Citeret

Originally posted by mrflashbag

Citeret

hvis de har emærket er det "ulovligt" ja, men ellers ikke...

Når ja det er rigtigt - dvs det er ikke ulovligt for dem ;)

12

tirsdag, 25. oktober 2005, 17:14

De må først hæve så snart pakken bliver sendt afsted, altså når tingene bliver faktureret.

Det der desværre kan ske nogle gange, er at postdanmark smider pakken væk og så er der igen et problem :)

13

tirsdag, 25. oktober 2005, 17:16

Citeret

Originally posted by HeRo
De må først hæve så snart pakken bliver sendt afsted, altså når tingene bliver faktureret.

Det der desværre kan ske nogle gange, er at postdanmark smider pakken væk og så er der igen et problem :)

Og det kan så ske for hvilket som helst pakkefirma ;)

14

tirsdag, 25. oktober 2005, 17:17

Hehe ja self Macz, men de fleste forhandlere benytter sig jo af Post DK :)

15

tirsdag, 25. oktober 2005, 17:20

Citeret

Originally posted by HeRo
Hehe ja self Macz, men de fleste forhandlere benytter sig jo af Post DK :)

Indeed :)

16

tirsdag, 25. oktober 2005, 17:30

Det med edb priser undre mig ikke, men det gør det med pixmania til gengæld! Nederen at ikke alle kan få lige god behandling hos dem, for har indtil idag ikke hørt noget negativt om dem! Men kan nu godt forstå dig, tror jeg havde gjort noget i samme stil hvis det var første gang jeg handlede hos dem..

Lian Li V2000B - HX1000W
DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
måske en MD20 til salg

17

tirsdag, 25. oktober 2005, 17:40

Citeret

Originally posted by teko
Det med edb priser undre mig ikke, men det gør det med pixmania til gengæld! Nederen at ikke alle kan få lige god behandling hos dem, for har indtil idag ikke hørt noget negativt om dem! Men kan nu godt forstå dig, tror jeg havde gjort noget i samme stil hvis det var første gang jeg handlede hos dem..

Jeg havde heller ingen problemer med dem, det var bare fragtfirmaet de benytter sig af, som var lidt underligt, da jeg handlede der ihvertfald ;)

18

tirsdag, 25. oktober 2005, 19:21

Jeg synes IMO! Det er til grin at de manupulere med de kommenatare der bliver givet til en forhandler, da det jo ikke giver et billede af forhandleren! Ekstremt lamt, håber der bliveer rettet op :D

19

tirsdag, 25. oktober 2005, 19:55

Citeret

The_Unforgiven

Har du skrevet det i en tråd, så er det fjernet med god grund - EDBpriser osv. tjener penge på at forhandlere tilmelder sig deres prisdatabase. Sættes en forhandler i et dårligt lys, så gider han ikke betale til den database.

Har du skrevet det under produktet - så kan jeg godt forstå det er fjernet, for hvad skulle det dog lave der??

Har du skrevet det under forhandlerbedømmelsen, så er jeg ligesom dig har uforstående overfor hvorfor det er fjernet.

Sidst vil jeg da sige: Meld firmaet for ulovligt at trække penge før varen er afsendt.

20

onsdag, 26. oktober 2005, 19:50

Citeret

Hvis det er hos Pixmania.com, er der ikke handlet ved en dansk butik, men derimod en fransk.
Så vidt jeg kan se tager de ikke imod Dankort, og har næppe en indløsningsaftale med PBS for de internationale kort.

Reglen med at pengene først må hæves når varen afsendes er en særlig regel for danske butikker der har aftale med PBS.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "MJO" (26.10.2005, 19:51)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.