Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 23. oktober 2005, 22:45

Jeg har lige downloaded Google Earth, det ser rigtigt fedt ud.. Men hvordan finder i jeres hus set oppe fra?

:D

2

søndag, 23. oktober 2005, 22:46

Citeret

Originally posted by HuleFanden
Jeg har lige downloaded Google Earth, det ser rigtigt fedt ud.. Men hvordan finder i jeres hus set oppe fra?

:D

København-> Finder Helsingør Motorvejen-> Området-> Mit hus! :D

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

3

søndag, 23. oktober 2005, 22:46

Hvis du ikk ka søge på området, så leder du bare... Hva sku du ellers gøre..?

4

søndag, 23. oktober 2005, 22:48

Zoomer ind på Danmark -> Dit hus ?!

5

søndag, 23. oktober 2005, 22:50

Du zoomer da bare... og self venter på billedet bliver klarer og klarer...

6

søndag, 23. oktober 2005, 22:53

Viborg -> Finder søerne -> Følger Vinkelvej -> Snupper en sidevej -> Stopper ved skolen i den lille klat der kommer -> Voila, huset ved siden af :P ;)

Du ved vel godt hvor Kolding er henne af i landet. Der zoomer du ind, og så finder du dit hus i forhold til hvor andre ting ligger. Kan godt være lidt besværligt i starten, men du lærer det hurtigt.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.