Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

tirsdag, 25. oktober 2005, 00:10

Citeret

Originally posted by Martin
Har lavet en check på alle tabellerne og der var opstået fejl i en 20 stykker på grund af genstarten.

Har lavet en repair på dem alle sammen, og det har fået hastigheden på forumet lidt op igen.

Så var det derfor det lige var nede igen.........

42

tirsdag, 25. oktober 2005, 00:14

Nu kan jeg heller ikke skrive kommentarere til nyhederne, da den hårdnakket påstår jeg ikke er logget ind.....?

43

tirsdag, 25. oktober 2005, 00:23

Citeret

Originally posted by Boris
Nu kan jeg heller ikke skrive kommentarere til nyhederne, da den hårdnakket påstår jeg ikke er logget ind.....?

Den fejl skyldes heldigvis cookies på din PC ;)

Log af forumet, slet cookies og log på igen

44

tirsdag, 25. oktober 2005, 00:24

Citeret

Ja hosten skal ikke have skyld for det hele, selvom den godt nok er elendig .. :))

Men rart det virker igen .. :9xo Så er det jo bare det hvor lang tid der går inden der igen er problemer ..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Burger" (25.10.2005, 00:25)

45

tirsdag, 25. oktober 2005, 00:59

Citeret

Citeret

Originally posted by Boris

Det er nok at slette tweak-cookies - ik' ?
For ellers går min netbank og andre ting i udu, :rolleyes:

46

tirsdag, 25. oktober 2005, 01:01

Citeret

Originally posted by Bentzin
Det er nok at slette tweak-cookies - ik' ?
For ellers går min netbank og andre ting i udu, :rolleyes:

Nej du skal slette dem alle .. Også naboen's .. :))

Få dig dog en ordentlig bank .. *GG*

47

tirsdag, 25. oktober 2005, 07:11

jeg har bare haft problemer med at foraet slet ikke svarede, alle andre sider var fine nok, men tweak svarede slet ikke. Der må sq være en brist et sted.

48

onsdag, 26. oktober 2005, 17:21

Citeret

Originally posted by Burger
Få dig dog en ordentlig bank .. *GG*

hehe ... Så jeg er ikke den eneste der syntes det lyder skummelt hvis hans netbank bruger cookies ? ... :)) ... er det til logon eller hvad ? ... så er stilen vist lagt ... :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (26.10.2005, 17:22)

49

onsdag, 26. oktober 2005, 17:29

EDIT skal lige læse tingene mere om hyggeligt næst gang :S

Macbook 15"4
2,3 ghz i7 Quadcore
500gb hdd
4gb ram

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "FlowingLil" (26.10.2005, 17:29)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.