Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 23. oktober 2005, 22:29

Har TWEAK Også været nede hos jer?

2

søndag, 23. oktober 2005, 22:31

Ja det har den. Jeg troede det var det skod net de har i USA :boxed:

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
|8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
|120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
|FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

4

søndag, 23. oktober 2005, 22:33

Han er nok i USA :D

5

søndag, 23. oktober 2005, 22:35

Jep også nede her

6

søndag, 23. oktober 2005, 22:39

Tror det var nede for de fleste. De to jeg spurgte havde i hvert fald også problemer. :)

7

søndag, 23. oktober 2005, 22:44

Fik først den berygtede SQL-fejl, og bagefter var serveren helt nede...

Alt kører dog fint nu igen... :D

8

søndag, 23. oktober 2005, 22:49

Kan se at det gik galt da jeg var ved at poste et indlæg i emnet "Fluer". Hvis man åbner tråden har jeg det sidste post, men i oversigten viser den Burger som det sidste post :crazyeyes:

9

søndag, 23. oktober 2005, 22:52

Citeret

Originally posted by Zlinky
Kan se at det gik galt da jeg var ved at poste et indlæg i emnet "Fluer". Hvis man åbner tråden har jeg det sidste post, men i oversigten viser den Burger som det sidste post :crazyeyes:

Det er fordi jeg er mest vigtig .. :))

Men ja, det var også galt her .. Det skulle ikke gerne fortsætte med at være mere reglen end undtagelsen, at tweak.dk er nede ..

10

søndag, 23. oktober 2005, 23:12

Det er ikke Tweak.dk der er nede.

Jeg har haft en download af siden kørende hele dagen, og den er ikke gået i stå. Og jeg har ikke haft mistet forbindelsen til serveren.

Men det ændrer jo ikke på at der er nogen der ikke har kunnet komme på siden.

11

søndag, 23. oktober 2005, 23:24

Den hænger stadig her en gang i mellem... det er nok din download der gør det :P

12

søndag, 23. oktober 2005, 23:28

Citeret

Originally posted by Martin

Jeg har haft en download af siden kørende hele dagen, og den er ikke gået i stå. Og jeg har ikke haft mistet forbindelsen til serveren.

Er det så ikk fordi den hele tiden har haft forbindelse? Har det ikk noget at gøre med at den kapper nye forbindelser af, hvis MySQL DBens max er nået...?

13

søndag, 23. oktober 2005, 23:36

Citeret

Originally posted by KarGa

Citeret

Er det så ikk fordi den hele tiden har haft forbindelse? Har det ikk noget at gøre med at den kapper nye forbindelser af, hvis MySQL DBens max er nået...?

Max antal database connections skulle ikke have været et problem siden i onsdags hvor antallet er sat 5x op samtidig med at timeout er sat ned.

14

søndag, 23. oktober 2005, 23:36

Citeret

Den hænger stadig her en gang i mellem... det er nok din download der gør det :P

Ahh mon det er de 10KB/s der gør det

15

søndag, 23. oktober 2005, 23:43

Citeret

Citeret

Ahh mon det er de 10KB/s der gør det

Jo jo ... jeg kan mærke det! ;)

Ej ....

Btw, nu hvor du alligevel følger med i tråden: Oplevede lidt problemer før i casemod... den blev ved med at skrive at den ikke kunne lave session_start(); men så stoppede den med det igen... Tror den kom 6-7 gange, og så var det bare ovre :crazyeyes:

edit: denne besked

Fatal error: session_start(): Failed to initialize storage module: user (path: /tmp) in /usr/home/tweakdk/domains/tweak.dk/public_html/newtweak/config.inc.php on line 2

edit igen:

Du har fået en pm!

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Nicky" (23.10.2005, 23:51)

16

mandag, 24. oktober 2005, 01:35

Citeret

USA..? :pokey:

Yup det er jeg :D Har 2 uger tilbage... Damn det bliver ikke rart at komme hjem til det danske vejr!

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
|8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
|120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
|FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

17

mandag, 24. oktober 2005, 09:50

Citeret

Citeret

Citeret

Max antal database connections skulle ikke have været et problem siden i onsdags hvor antallet er sat 5x op samtidig med at timeout er sat ned.

Når der opstår sådan en fejl, forsvinder den så bare af sig selv eller fixer webhotellets support eller du det?

18

mandag, 24. oktober 2005, 10:33

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Når der opstår sådan en fejl, forsvinder den så bare af sig selv eller fixer webhotellets support eller du det?

Bliver fixet

19

mandag, 24. oktober 2005, 10:37

Oplevede en SQL fejl engang igår ...

Men fuck det, så kigger man bare forbi på et andet tidspunkt ...

20

mandag, 24. oktober 2005, 20:05

Citeret

Den var nede hos mig, shooqer og astrocity. På samme tid.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.