Vidste du godt at....

  • Hvis du skreg i 8 år, 7 måneder og 6 dage ville du have produceret nok energi til at varme en kop kaffe?
    (Er næppe det værd)


    Hvis du prutter uafbrudt i 6 år og 9 måneder vil der være produceret nok gas til en atombombe?
    (Så ligner det noget!)


    Hjertet producerer så stort et pres når det pumper blod ud i kroppen at det kan sprøjte 914,40 cm?
    (Oh My God.!)


    En gris? orgasme varer i 30 minutter?
    (I mit næste liv vil jeg være en gris)
    En kakerlak kan leve i 9 dage uden dens hoved før den dør?
    (Uhyggeligt!)


    (Jeg er stadig ikke kommet mig over det med grisen)


    Hvis du banker dit hoved ind i væggen bruger du 150 kalorier i timen?
    (Prøv ikke det derhjemme. Men måske på arbejdet)


    Hannen hos vandrende pinde kan ikke parre sig når dens hoved er fastgjort til kroppen. Hunnen tager initiativet til sex ved at rive hannens hoved af?
    ("Skat, Jeg er hjemme. Hvad f...?!")


    En loppe kan hoppe 350 gange så langt som dens kropslængde? Det svarer til at et menneske hopper længden på en fodboldbane.
    (30 minutter... heldige gris. Kan du forestille dig det??)


    Havkatten har over 27,000 smagsløg?
    (Hvad kan være så velsmagende på bunden af havet?)


    Nogle løver parrer sig over 50 gange om dagen?
    (Jeg vil stadig være en gris i mit næste liv ? kvalitet frem for kvantitet)


    Sommerfugle smager med deres fødder?
    (Noget jeg altid har ønsket at vide!)


    Den stærkeste muskel i kroppen er tungen?
    (Hmmmmmm........)


    Højrehåndede mennesker lever, i gennemsnit, 9 år længere end venstrehåndede?
    (Godt så!)


    Elefanter er de eneste dyr der ikke kan hoppe?
    (OK, det er jo nok meget godt........)


    En kats urin lyser under sort lys?
    (Gad vide hvem der har betalt for at finde ud af det?)


    En struds? øje er større end dens hjerne?
    (Jeg kender mennesker med samme problem)


    Søstjerner har ingen hjerner?
    (Sådan nogle mennesker kender jeg også)


    Isbjørne er venstrehåndede?
    (Hvis de skifter, vil de leve meget længere)
    Mennesker og delfiner er de eneste arter der har sex for lystens skyld?
    (Hvad med grisen??)

    MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e

    Rettet en gang, sidst af The old guy ().

  • De er godt nok gamle, og kommentarerne med ..


    Læste dog nogen i MetroXpress i fredags der nok er knap så gamle, men mindst ligeså underholdende :))


    I hvert fald de fleste af dem:


    • Hvad sker der, hvis J.K. Rowling, der har skrevet Harry Potter, bliver kørt over i dag?
    • Hvorfor går vi hele tiden rundt og spørger hinanden, "Hvordan har du det," når vi alligevel hverken gider at svare oprigtigt eller høre det ærlige svar?
    • Hvorfor findes der ikke en læbestift, som kvinder kan mærke, når den sidder fast på fortænderne?
    • Hvorfor koster tingene i den toldfrie butik i lufthavnen mere end i en almindelig butik?
    • Hvorfor må man ikke opfinde den dybe tallerken igen, men gerne en mobiltelefon hvert andet sekund?
    • Hvorfor går toiletpapir og køkkenrulle altid i stykker alle andre steder end der, hvor papireret er perforeret?
    • Hvorfor må folketingspolitikere ikke sige deres ærlige mening om noget?
    • Hvorfor er der ikke nogen, der opfinder en osteklinge, der ikke går i stykker ved synet af en ost?
    • Hvorfor skal man altid lige prøve, om det er tørt, når der står "nymalet" på noget?
    • Hvorfor spiser vi det lækreste, når vi er mest propmætte?
    • Hvem siger, at en fugl i hånden er så meget sjovere end 10 på taget? Hvad nu, hvis kræet har fugleinfluenza?
    • Hvorfor kan man ikke lære katte at skide inde i deres egen have?
    • Hvorfor synes nogle forældre, at det er sjovt og opfindsomt, når deres børn ødelægger andre menneskers dag?
    • Hvorfor giver en hjemmearbejdsplads mere tid med børnene?
    • Hvorfor siger man "undskyld, jeg forstyrrer," når man faktisk forstyrrer bare ved at sige det?
    • Hvorfor får man altid grineflip, når man absolut ikke må?
    • Hvorfor tror kvinder, at de lugter bedre, jo mere parfume de har slasket på?
    • Hvor fanden bliver alle de kuglepenne af?
    • Hvor lærer tjenere at være både overlegne og høflige på samme tid?
    • Hvorfor skal kvinders bryster fastspændes i en BH, når mændenes ølmaver gerne må flapre rundt?
    • Hvorfor lukker alle offentlige kontorer, straks vi andre får fri?
    • Hvorfor er det så dejligt at tale i mobiltelefon om sit sexliv i offentlige transportmidler?
    • Hvor forsvinder de prutter hen, som man klemmer op igen, fordi man ikke må fise lige nu?
    • Hvorfor tror mænd, at sure sokker er charmerende, når de er smidt i sofaen?
    • Hvor forsvinder alle taxier hen, når det regner?
    • Hvordan kan man blive taxachauffør, når man ikke kender forskel på bremse og speeder?
    • Hvorfor vokser nøglebundter sig hele tiden større, når de ikke er levende?
    • Hvorfor sover nogle mennesker i telt, når man kan få en rigtig seng?
    • Hvorfor kommer mælken altid ud af næsen, når man griner, mens man drikker mælk?
    • Hvorfor siger dem, der vinder, aldrig: "Det er jo kun for sjov"?
    • Hvorfor kan mænd ikke huske deres egen bryllupsdag, når de godt kan huske startnummeret for samtlige deltagere i Motorcykel Grand Prix sidenm midt-80'erne?
    • Hvorfor virker varmeapparaterne i busserne kun om sommeren?
    • Hvad sker der, hvis J.K. Rowling, der har skrevet Harry Potter, bliver kørt over i dag?
      ...Hm, dør ?
    • Hvorfor går vi hele tiden rundt og spørger hinanden, "Hvordan har du det," når vi alligevel hverken gider at svare oprigtigt eller høre det ærlige svar?
      ... Gør man vel heller ikke.
    • Hvorfor findes der ikke en læbestift, som kvinder kan mærke, når den sidder fast på fortænderne?
      ... Fordi så kunne folk ikke på forhånd se tøsernes IQ før de går hen til dem
    • Hvorfor koster tingene i den toldfrie butik i lufthavnen mere end i en almindelig butik?
      ... Fordi turister er nogle fjolser
    • Hvorfor må man ikke opfinde den dybe tallerken igen, men gerne en mobiltelefon hvert andet sekund?
      ... Må man ikke ?
    • Hvorfor går toiletpapir og køkkenrulle altid i stykker alle andre steder end der, hvor papireret er perforeret?
      ...Fejl-40
    • Hvorfor må folketingspolitikere ikke sige deres ærlige mening om noget?
      ...Fordi deres mening ikke tæller.
    • Hvorfor er der ikke nogen, der opfinder en osteklinge, der ikke går i stykker ved synet af en ost?
      ...Køb kvalitet
    • Hvorfor skal man altid lige prøve, om det er tørt, når der står "nymalet" på noget?
      ...Fjols ?
    • Hvorfor spiser vi det lækreste, når vi er mest propmætte?
      ...Mangel på planlægning ?
    • Hvem siger, at en fugl i hånden er så meget sjovere end 10 på taget? Hvad nu, hvis kræet har fugleinfluenza?
      ... og ? Er jo ikke en fugl
    • Hvorfor kan man ikke lære katte at skide inde i deres egen have?
      ...Fordi jagtgeværet også skal holdes i form
    • Hvorfor synes nogle forældre, at det er sjovt og opfindsomt, når deres børn ødelægger andre menneskers dag?
      ...Fordi de ikke kan finde ud af at opdrage deres møgunger
    • Hvorfor giver en hjemmearbejdsplads mere tid med børnene?
      ...Gør den heller ikke. Det er bare PR
    • Hvorfor siger man "undskyld, jeg forstyrrer," når man faktisk forstyrrer bare ved at sige det?
      ...Fordi man tror at man godt må undlade at have gode manere hvis man bare undskylder først
    • Hvorfor får man altid grineflip, når man absolut ikke må?
      ...Fordi der er mange folk der er til grin ?
    • Hvorfor tror kvinder, at de lugter bedre, jo mere parfume de har slasket på?
      ...Fordi lugtesansen er det mest udviklede område i deres hjerne ?
    • Hvor fanden bliver alle de kuglepenne af?
      ...I min skuffe
    • Hvor lærer tjenere at være både overlegne og høflige på samme tid?
      ...Medfødt talent
    • Hvorfor skal kvinders bryster fastspændes i en BH, når mændenes ølmaver gerne må flapre rundt?
      ...Fordi det er mænd der bestemmer
    • Hvorfor lukker alle offentlige kontorer, straks vi andre får fri?
      ...Så de slipper for at arbejde for de folk der betaler deres løn og istedet for kan brokke sig over de bumser der altid dukker op i løbet af dagen
    • Hvorfor er det så dejligt at tale i mobiltelefon om sit sexliv i offentlige transportmidler?
      ...Tja sådan er livet. Lidt underholdning skal der da også være i toget ud over de små børn der hyler
    • Hvor forsvinder de prutter hen, som man klemmer op igen, fordi man ikke må fise lige nu?
      ...Kommer ud i hårrødderne hvor de fjerner farvebigmentet
    • Hvorfor tror mænd, at sure sokker er charmerende, når de er smidt i sofaen?
      ...Fordi vores naturlige duft er lækker
    • Hvor forsvinder alle taxier hen, når det regner?
      ...I en garage så de ikke bliver våde
    • Hvordan kan man blive taxachauffør, når man ikke kender forskel på bremse og speeder?
      ...Tja der er jo vel en grund til at de fleste taxachauffører ikke er danskere
    • Hvorfor vokser nøglebundter sig hele tiden større, når de ikke er levende?
      ...doh
    • Hvorfor sover nogle mennesker i telt, når man kan få en rigtig seng?
      ...doh
    • Hvorfor kommer mælken altid ud af næsen, når man griner, mens man drikker mælk?
      ...Fejl-40
    • Hvorfor siger dem, der vinder, aldrig: "Det er jo kun for sjov"?
      ...Det er da sjovt at vinde ... men sjovere at andre taber
    • Hvorfor kan mænd ikke huske deres egen bryllupsdag, når de godt kan huske startnummeret for samtlige deltagere i Motorcykel Grand Prix sidenm midt-80'erne?
      ...Fordi mænd kun husker vigtige ting ... imens kvinder husker alt det unødvendige
    • Hvorfor virker varmeapparaterne i busserne kun om sommeren?


    ...Fordi det er for koldt at lave dem om vinteren

  • Haha det var squ morskab det der Grill :P
    Sad lige på det rette sted :)


    Quote

    Hvorfor går toiletpapir og køkkenrulle altid i stykker alle andre steder end der, hvor papireret er perforeret?
    ...Fejl-40


    Må jeg lige høre.. Fejlen sidder 40 cm fra hvad? :))

  • top klasse grill.... gjorde sku indslaget lidt sjovere

    MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e