• 3 døde mænd


    Det var tre mænd der var døde og sad i himlen... den første begynder så at fortælle hvordan han døde:
    - Jow ser i... Jeg var lige kommet hjem fra arbejde da jeg ser at min kæreste lige har været i seng med en anden... Jeg farer rundt i huset for at finde svinet. Da jeg så kommer ud til altanen hænger han sgu udover rækværket... så jeg sparker ham på fingrene så han falder ned.. men han dør sgu ikke så jeg henter køleskabet og kaster det ned i hovedet på ham... desværre vikler mit ben sig ind i ledningen og jeg ryger med ned... og så havnede jeg her..


    Så fortæller den anden:
    - Jeg gik rundt i min lejlighed og vandede planter da jeg hørte larm fra underboen. Jeg gik således hen til min altan for at se ned hvad der skete... men jeg faldt sgu ud over kanten og fik fat i min underbos altan... da han så ser mig så begynder idioten sgu at sparke på mine fingre så jeg ryger ned... det sidste jeg husker er at se et køleskab der flyver end i hovedet på mig...


    Så er det den tredjes tur:
    - Jeg havde lige været i seng med byens bedste skår da hendes kæreste kommer hjem.. så jeg farer rundt i lejligheden for at gemme mig.. jeg gemmer mig så i køleskabet og det er det sidste jeg husker...

    MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e

  • hehe lige en jeg faldt over:



    Hvilket køn har en computer?


    Kvinden mener at det må være en mand fordi:



    - De skal være tændte, for at man kan få dem til noget som helst...



    - De har tonsvis af data, men evner ikke at tænke selvstændigt…



    - Det hedder sig, at de skal hjælpe dig med problemet, men halvdelen af tiden, er de selv problemet...



    - Så snart, man har udvalgt en, viser det sig, at man kunne have fået en bedre model, hvis man havde ventet lidt…



    Derfor: En computer må være en Mand!






    Manden mener dog at det må være en kvinde fordi:



    - Kun skaberen forstår deres indre logik…



    - Det indforståede sprog, de bruger til at kommunikere med hinanden, er uforståeligt for alle andre…



    - Selv ens mindste fejl bliver lagret i langtidshukommelsen, og kan kaldes frem hvad øjeblik det skal være…



    - Når du har anskaffet dig en, kan du bruge halvdelen af din løn til at købe ekstraudstyr…



    Så nej: En computer MÅ være en kvinde!

  • Hehe... :))


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W