Abands.dk - Armbånd til et velgørende formål.

  • Hvis nu mange af jer har gået og set folk med LIVESTRONG armbånd og des lige, så er der lige en service til jer her. For man kan nemlig bestille disse hjem fra http://www.abands.dk - Som sælger LIVESTRONG og en masse andre armbånd, der går til andre støtte-foreninger.


    Så hvis du står i en situation, hvor du gerne vil gøre noget godt og yde et bidrag, så foreslår jeg du går ind og køber en eller flere af disse "trendy" armbånd.


    Jeg selv har lige bestilt LIVELIFE, LIVESTRONG og MakePovertyHistory.


    Her er lige lidt info, hvis I ikke orker at klikke jer ind på siden.



    Så håber da, at hvis I ikke allerede har gjort det, at I ville kigge på det. :) Det er jo ikke blot tanken der tæller :P

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Det var da en rigtig god ide! Har selv livestrong og støtbrysterne :)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Jeg har også nogen i forvejen LiveStrong og MakePovertyHistory, men jeg synes bare det hele køre lidt på et sidespor når der bliver lavet så mange hvor der står Hope, Love og den slags på som ingenting støtter. Meningen med armbåndene er at man giver penge til et godt formål og ikke bare til et firma som kun tjener på det :/

  • Quote

    Originally posted by tRuz
    Jeg har også nogen i forvejen LiveStrong og MakePovertyHistory, men jeg synes bare det hele køre lidt på et sidespor når der bliver lavet så mange hvor der står Hope, Love og den slags på som ingenting støtter. Meningen med armbåndene er at man giver penge til et godt formål og ikke bare til et firma som kun tjener på det :/


    Også min tanke.

  • Ja så vidt jeg ved, startede det med Lance Armstrong, der lavede de gule livestrong, som skulle støtte mod kraft, også er der de der støtbrysterne, som jo siger sig selv, hvad de støtter, som jo også er et fint formål, men alle de andre, men alverdens skrifter på, som ikke støtter en skid, syndes jeg er noget pis, og misbruger formålet med armbåndne.
    Så jeg vil ihvertfald aldrig købe andre end dem jeg ved støtter noget, også skal man jo også lige passe på alle de piratkopier, man kan finde rundt omkring... fx. tivoli har solgt fake armbånd, men det skulle vidst være rettet nu.

  • De har 50 gange så mange i USA .. Det er simpelthen til at blive idiot af .. Ligemeget hvor man bevæger sig hen derovre, så kan man købe alle dem man vil ..


    Købte selv et par stykker af de gule - LiveStrong - som også er af en helt anden kvalitet end de "billige" efterligninger med Love, Hope, Friendship, Peace og hvad de ellers finder på ..

  • Quote

    Originally posted by Psychoras
    Jeg har læst Love og alle de andre der ikke støtter kom frem længe før støttearmbåndene i USA, så det er lige groft nok at kalde dem efterligninger..


    Der er stadig kommet mange efterlignere.

  • Quote

    Originally posted by Psychoras
    Jeg har læst Love og alle de andre der ikke støtter kom frem længe før støttearmbåndene i USA, så det er lige groft nok at kalde dem efterligninger..


    Så har du læst forkert ;)


    For det VAR lance der startede det inden, det blev på mode, med alle de armbånd.


    Han startede i 1997 i kampen mod chancer, ved ikke om der blev lavet armbånd dengang, men jeg så personligt de første bånd i 2003, da jeg selv var i frankrig, for at se touren.
    http://www.livestrong.org/site…b.736583/k.C7AA/Lance.htm


    (- Approximately 55 million people across the globe wear a LIVESTRONG™ wristband in support of people living with cancer)


    Pænt mange armbånd. :D

    EDIT: de startede i 2003 med at sælge dem: (se nederst på siden.)
    http://www.iwantitcheaper.com/LIVESTRONG-wristband.htm

  • Quote

    Originally posted by tRuz
    Jeg har også nogen i forvejen LiveStrong og MakePovertyHistory, men jeg synes bare det hele køre lidt på et sidespor når der bliver lavet så mange hvor der står Hope, Love og den slags på som ingenting støtter. Meningen med armbåndene er at man giver penge til et godt formål og ikke bare til et firma som kun tjener på det :/


    Som siden beskriver, så sælger de blot armbåndene. Det er ikke dem der laver dem. Hvis man synes det er flat, at have andre motiver eller tekster, så hold jer til dem der er lavet af diverse organisationer. Det kan tydeligt ses, når man klikker sig rundt. Så kan ikke se problemet. Man kan jo bare købe dem der støtter et eller andet.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Kan ikke finde dem billigere. Andre steder kan de koste 20 kroner, men så skal man betale 10 kroner ved siden af, for at yde et bidrag. Ellers har jeg kun set dem til 30 kroner.


    http://www.cancer.dk/armbaand/index1.asp


    http://www.inshop.dk/group.asp?group=12&sub=12

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Ganda
    LIVESTRONG koster i butikker verden over 1€ eller 1 $ som udgangspunkt.
    Det samme med nike's Stand Up Speak Up som i danmark koster 10 eller 15kr i fx. intersport. Hvor alle pengene går videre og nike har endda betalt for fremstillingen af armbåndene.


    abands.dk tager 70kr. pr stk


    Quote

    Vi gør opmæksom på at STAND UP SPEAK UP armbåndene muligvis kommer i nogle butikker igen.


    Men grundet omkostningerne vi har haft til at skaffe dem hjem er prisen hos os noget højere

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Ganda
    LIVESTRONG koster i butikker verden over 1€ eller 1 $ som udgangspunkt.
    Det samme med nike's Stand Up Speak Up som i danmark koster 10 eller 15kr i fx. intersport. Hvor alle pengene går videre og nike har endda betalt for fremstillingen af armbåndene.


    abands.dk tager 70kr. pr stk


    Intersport ta'r 30 kr. for LiveStrong .. Det samme gør diverse boghandler .. Jeg har ikke set Stand Up Speak Up sidst jeg var i Intersport, så de priser kan jeg ikke udtale mig om ..