Ny Tronarving

  • Blev født i nat kl. 1:57 og blev så en edit: væder til vægt, der er direkte udsendelse fra dr1 lige nu, hvor kronprinsen lige nu kommer frem og snakker til reporterne..


    Den ny fødte Prinse er 51 cm, vejer 3.500 gram og helt frisk selv om han blev født 1-2 uge før tid.. Han har mørkt hår.


    Parret kom til hospitalet kl. 15 igår, fødslen varerde 10 timer, så det gik godt, deres barn reageret godt efter 1 min.


    Kronprinsessen og kronprinsen har det godt..


    Tillykke med den lille..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet 7 gange, sidst af Meinder ().

  • Tror det bliver Berleburg.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jamen også tillykke herfra..


    Navnet bliver ved Christian..


    Hvis de da regner med at følge kongerækken..


    [Off]


    Hvad sker der lige med størrelsen på forumet?
    Er det bare mig, eller er det blevet mindre?


    Og nej, har ikke sat størrelsen på skriften ned..


    [/off]

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Tror det bliver Berleburg.


    Hmm ... Ej, mon dog ... :))


    Men hvad med Moses ? ... Kunne da være lidt kult at have en konge der hedder Moses ... :)) ... "Jesus" er jo nok at presse citronen lidt ... :))

  • Det bliver højst sandsynlig John ;) Navn efter sin morfar...


    Quote

    Men hvad med Moses ? ... Kunne da være lidt kult at have en konge der hedder Moses ... :)) ... "Jesus" er jo nok at presse citronen lidt ... :))


    Jeg tænkte oss lige på Moses eller Niarn d. 1. :D Synes nr. 2 ville været det fornuftigste valg :D


  • Han er vægt :) Og rigtige mænd vejer over 4.000g ved fødsel :)

  • Quote

    Originally posted by Meinder
    Blev født i nat kl. 1:57 og blev så en væder, der er direkte udsendelse fra dr1 lige nu, hvor kronprinsen lige nu kommer frem og snakker til reporterne..


    Hvad mener du? Snakker vi stjernetegn så er det ikke en vædder, men en vægt .. Vædder er i marts/april måned ..


    Men et tillykke skal de da have med den lille .. Så ved vi jo godt hvad samtlige danske kanaler sender den næste måned ..

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand
    Det bliver højst sandsynlig John ;) Navn efter sin morfar...


    Prince John ? ... Hm, minder mig om et eller andet ... *host* Robin Hood *host*


    Quote

    Originally posted by BukkeMand


    Jeg tænkte oss lige på Moses eller Niarn d. 1. :D Synes nr. 2 ville været det fornuftigste valg :D


    Niarn ? ... Ej, han er jo ikke en wannabe-tough-guy-der-bare-skal-have-røvfuld ... :))

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Hvad mener du? Snakker vi stjernetegn så er det ikke en vædder, men en vægt .. Vædder er i marts/april måned ..


    Men et tillykke skal de da have med den lille .. Så ved vi jo godt hvad samtlige danske kanaler sender den næste måned ..


    Rettet.. det var bare en lille skrive fejl.. ;)

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet en gang, sidst af Meinder ().

  • Fik det faktisk først at vide i morges i bussen.. Chauførren sagde der gik rygter om en fødsel...
    Allerede der tænkte jeg "Nej nej nej, nu havde jeg lige håbet på jeg ku se ordentligt tv"


    Lige kommet hjem fra Prag hvor vi lavede alt andet end at se fjernsyn :P Og så kommer der en lille unge og stjæler alle kanalerne :boxed:

  • Ja og når han skal døbes sker det samme, man kommer ikke til at høre om andet end den "lille søde nusserbasse prins" synes det er fedt at han er født, men det bliver taget en anelse for højtideligt engang imellem, synes det er fint nok at der er tv om det men ikke i en hel måned som det helt sikkert bliver......

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Prince John ? ... Hm, minder mig om et eller andet ... *host* Robin Hood *host*


    Niarn ? ... Ej, han er jo ikke en wannabe-tough-guy-der-bare-skal-have-røvfuld ... :))


    Hehe måske ville Niarn være lidt for overdrevet 8)





    Quote

    Originally posted by Bubbi



    <----<<< 4600 gram ved fødslen.. :T


    Haha sårn nogle bubbi bjørne vejer oss generelt mere end gennemsnittet ved fødslen :))





    Sry for ot


    Vil det sige at dem der betaler skat, hvoraf nogle af pengene går til kongehuset, skal betale mere efter en ny member er kommet til ?

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    Hehe der kan jeg sq ikke helt følge med, men vejede da 4050g ved fødslen så jeg klarede det lige :))


    Hehe, det samme her. Kniber mig lige over min egen standard :boxing:

  • hvad kan være mere australsk end telequwabi? :razz:


    men tillykke da.. :clap:

    Asus P5W DH DLX + E6600
    Gainward Golden Sample 7800 GTX 256 + LG Flatron L1980Q
    WD Raptor 74 GB + Seagate 250GB
    Corsair XMS2 2 x 1024 MB PC-6400
    Logitech G5 Laser + Logitech internet navigator SE
    Cooler Master CM Stacker - Black + 450W OCZ Modstream PSU
    Sennheiser HD 457 + Logitech Z-5500 Digital

    Rettet en gang, sidst af dx7r ().

  • Weee....... en prins mere...


    Hvornår skal sendefladen så ødelægges med barnedåb?


    Er glad for at jeg er afskåret fra fjernsynet i disse dage... ville ikke kunne klare alle de de ekstra nyheder... :pokey:

  • Ej hvor i snakker om at der kommer noget i tv om dem :razz:. Så skift kanal og se noget andet.. :T ;)

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog