Hjælp til at gøre HP bedre

  • Hey.


    Er der ikke lige nogen der gider hjælpe med at finde ud af hvad for noget indhold på min HP jeg skal oppriotere?


    Da jeg er lidt i tvivl om hvad for noget indhold der skal være på min HP har jeg lagt en poll online. Lader dermed folket have en direkte indflydelse. Hvis du ikke syntes at jeg skal oppriotere nogle af de ting der findes på siden lige pt., så stem på "Andet" og smid en besked i min gæstebog eller her i tråden om hvad du har af gode idéer...


    http://www.GrillRotten.dk


    :cheers:

  • Quote

    Originally posted by Zlinky
    En blog?


    Med hvad ? ... :)) ... Så skulle det lige være site-news eller hvad man nu kan kalde det. Lige pt ligger det jo bare på forsiden ...


    Quote

    Originally posted by Zlinky
    Du kunne evt. også lave nogle tuts, hvis der altså er noget som du er god til. ;)


    Hm ja, det er jo også en god mulighed. Har faktisk en masse links til noget virkeligt guf på det område. Tror jeg smide dem ind under links.


    :cheers:


  • ;)


    Det er altid svært at finde ud af hvad der skal være på ens side, hvis man ikke rigtigt har noget at vise frem...


    Ved ikke om du interreserer dig for fotografering, for så kunne du jo lave et galleri med det også :)

  • Lige nu bruger jeg din side som en fil side.. Syns den har et rigtigt godt potentiale til sådan noget..


    Det du bare ska sørge for er at der ikk er helt vildt mange småting på siden, men derimod nogle gennemtænkte funktioner


    F.eks. overvej om det er nødvendigt for besøgende at der er en tagwall..


    Edit: Gæstebog ;)

  • Gæstebogen er tiltænkt at folk kunne skrive en hurtig besked hvis de havde nogle gode idéer om hvad jeg kunne gøre for at forbrede siden lidt. Eller havde nogle tip ... eller indhold ... osv ...


    Det er jo ren hobby som jeg har taget lidt op igen her på det sidste,
    så det er jo ikke det helt store. Men lidt hygge går der da med den.


    Arbejder lidt på en members-afdeling ... :))


    Men ud over det, så samler jeg lidt filer sammen som jeg syntes er sjove.


    Som nogen nok har gættet, så samler jeg lidt på sjove reklamer ... Sjove reklamer er jo de eneste reklamer som er noget værd ... :))


    MP3 ringetoner er jo også noget som jeg selv bruger, så det er vel også noget jeg lige så godt kunne smide online. Har en bunke som jeg skal have ryttet op i og smidt online, men lige pt går min energi med at finde en passende PHP Gallery ... Har ikke kunne finde noget endnu som ikke krævede den helt store tid ... Orker ikke at jeg skal tilføje filer manuelt ... eller slette dem manuelt ... en af gangen ... gaab ... bliver sgu MEGET hurtigt trivielt når der er tusindvis af dem ... hehe ...


    Ingen tvivl om at man kan finde tonsvis af ringetoner, sjove reklamer, diverse klip, wallpapers omkring på nettet, men min side afspejler meget min smag ... og bruger den også lidt som et sted hvor jeg har mine ting ... Har været rimeligt nice når man sidder i skolen og ikke lige ved hvad man skal lave ... Så kan man jo altid lige glo lidt ... eller sidde og rode lidt med siden hvis der nu er en lille ting man kan pille ved ...


    Oversætningen fra engelsk til dansk er ikke fandens god ... mildt sagt ... så har måtte rette lidt på den ... og er ikke færdig endnu ... men det kommer jo ...

  • Jeg syntes det er lidt halv kedeligt design. Kunne godt være nogle andre farver i , da den grå farve ikke får solen til at skinne i ens hverdag :D Men altså ellers flot side.


    Der er nogle små ting der burde ændres, men hey du kunne skrive om en hobby/sport eller noget lignende som du interesserer dig for og vil have os tweakers skal læse om :)


    :cheers:

    This post has been edited 1000 time(s), it was last edited by Malone on 02-19-2006 15:27.

  • Hey


    GrillRotten - Hvilket program bruger du til at lave HP i?


    Står og leder efter et godt program, og ikke noget med så meget kodning men hvor man bare importere billede filer og rykker rundt med det som man nu vil.


    Noget du kan forslå?

  • dreamweaver....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.


  • Som du kan se i bunden af siden, bruger GrillRotten PHP Fusion ..