Omgruppering af Tweaks tests!

  • Skal jeg vælge mellem sotering efter dato og efter navn ... Hvis man vælger "alle test" eller f.eks. "motherboard", så er sotering efter navn KLART bedst ...


    At den simple grund at hvis jeg kigger under f.eks bundkort, så leder jeg efter en bestemt anmeldelse af f.eks. et Epox bundkort ...


    Vil jeg se de nyeste tests, så kan jeg jo bare kigge under "De seneste 20 tests"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Skal jeg vælge mellem sotering efter dato og efter navn ... Hvis man vælger "alle test" eller f.eks. "motherboard", så er sotering efter navn KLART bedst ...


    At den simple grund at hvis jeg kigger under f.eks bundkort, så leder jeg efter en bestemt anmeldelse af f.eks. et Epox bundkort ...


    Vil jeg se de nyeste tests, så kan jeg jo bare kigge under "De seneste 20 tests"


    Lige mine ord - så derfor stemt nuværende. Ret pudsigt du lige nævner Epox som eksempel. Var det første mine øjne faldt på, da jeg kiggede under motherboards. 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grumme Gris
    Du har måske ret. Men hvis du leder efter noget som er lidt ældre, så synes jeg det er besværligt


    Tja du ved vel hvad du leder efter af HW ? ... og ikke bare en dato ? ... Eller du vil måske se hvad Tweak.dk havde af test på din føsdag sidste år ? ;)

  • Eftersom det bare er et lille database udtræk hvor der skal ændre nogle meget få ord i enden hvilket tager 2 min at gøre.


    Så var en mulighed måske at lave begge dele så folk selv kunne vælge.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Eftersom det bare er et lille database udtræk hvor der skal ændre nogle meget få ord i enden hvilket tager 2 min at gøre.


    Så var en mulighed måske at lave begge dele så folk selv kunne vælge.


    Kan sådan set være enig i det ... Så er man da ude over det problem ...


    Ellers er jeg personligt sådan set ligeglad, da jeg ikke selv kigger på det.