Hvor mange forventer at få Tele2 nu !!!

  • Quote

    Jeg har fået besked på at få tele2 adsl den 14.07.03 men i dag kom der et brev fra tele2 at TDC ikke kan følge med så det blev nok lidt forsinket.


    nå osse dig jeg fik samme brev idag

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • ja... men jeg har så lige snakket med Tele2.. og de har INGEN anelse om hvornår der bliver installeret ADSL. Der kan gå fra en uge til en måned..
    Jeg er SÅ pissed!

  • nu skal tdc vel ikke have tæsk forde tele2 lover mere end de kan holde.


    tdc skal vel først og fremmest tage sig af sine egne kunder
    at tele 2 kun kan finde ud af at køre på prisen kan tdc jo ikke gøre noget ved.


    de burde måske lige have hørt tdc om hvor hurtig
    de kan levere til dem før de starter sådan en
    se vi er skide billige men vi ved ikke hvad service er .
    reklame LOL

  • Quote

    Originally posted by Getalife
    ja... men jeg har så lige snakket med Tele2.. og de har INGEN anelse om hvornår der bliver installeret ADSL. Der kan gå fra en uge til en måned..
    Jeg er SÅ pissed!


    Fedt nok at de ikke ved noget... *G*... Sådan er det jo når man ligger i bunden af fødekæden og ikke gør noget ved det. ;)


    Så er spørgsmålet bare om det er Tele2 som er nogle fuskere eller om det er TDC der har andet at lave .... Hmm... Har vi ikke en gut her inde som arbejder i TDC TOTALØSNINGER med ADSL ? ;)


  • Det er netop det Tele2 HAR gjort.. men de mange opsigelser kom åbenbart bag på TDC, så de nu ikke kan overholde de tider de har lovet..

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Hmm... Har vi ikke en gut her inde som arbejder i TDC TOTALØSNINGER med ADSL ? ;)


    HVIS vi har.. så ville det være meget dumt at stå frem........ ;)

  • Quote

    Originally posted by Getalife
    HVIS vi har.. så ville det være meget dumt at stå frem........ ;)


    dkwolf..... Men det er måske nemt at overse TDC-logoet han bruger som avatar (


    Det kan jo være han kender et svar på dit spørgsmål... Hvis du har et...

  • Quote

    Originally posted by DEVIL_DK
    man får hvad man betaler for LOL


    Det har jo ikke noget med det at gøre.. Tele2 har INTET med dette at gøre.. TDC har åbenbart set at "ups.. nu mister vi lige en milliard kunder.. om bag i køen med dem.."

  • Quote

    Originally posted by Getalife


    Det har jo ikke noget med det at gøre.. Tele2 har INTET med dette at gøre.. TDC har åbenbart set at "ups.. nu mister vi lige en milliard kunder.. om bag i køen med dem.."


    Vrøvl... DEVIL_DK har ret.... Man får hvad man betaler for...

  • Quote

    Originally posted by Getalife


    Det har jo ikke noget med det at gøre.. Tele2 har INTET med dette at gøre.. TDC har åbenbart set at "ups.. nu mister vi lige en milliard kunder.. om bag i køen med dem.."


    Tror nu mere det er tele2 der har lidt problemer med at styrre alle de nye kunder


    har da læst om flere der ikke har fået noget som helst
    info fra tele2.


    tror også tele2 måske lige har glemt at forhøre sig ved tdc om de kunne leve her og nu.

  • Quote

    Originally posted by hifreak
    Hvad med de 3 datoer man kunne vælge imellem skal det ikke ligge inden for den periode, det snakkede hun noget om ved deres kundeservice, men det kan være det er helt volapyk :]


    Jojo.. men så skal man bare ligge en måned til, da TDC ikke kan nosse sig sammen til at sende en ud der kan konvertere linjen (ja det er TDC der gør det)

  • Quote

    Originally posted by DEVIL_DK
    Tror nu mere det er tele2 der har lidt problemer med at styrre alle de nye kunder


    har da læst om flere der ikke har fået noget som helst
    info fra tele2.


    tror også tele2 måske lige har glemt at forhøre sig ved tdc om de kunne leve her og nu.


    Nixus.. Tele2 er koblet op på TDCs booking system.

  • ok men jeg forstår nu godt tdc ikke har travelt med at smide alt mellem hænderne for at yde service
    for et firma der kun kan kunkorere på prisen.


    jeg har aldrig brudt mig om den slags
    pris trykken for det er jo ikke en pris
    de kan holde i al fremtid


    det er kun for at få nogle kunder også
    stopper det tilbud bare se på cc de er kun hoppet på vognen så længe tele2 køre med det tilbud.


    Jeg skal nok snart flytte og havde i første omgang tænkt mig at prøve tele2 men tror jeg bliver ved TDC
    har aldrig nogle problemer her :)