HJÆLP! selv valgt opgave

  • Ja, den skal omhandle den uddannelse du nu engang måske vil vælge. Jeg vidste heller ikke hvad jeg ville være, men valgte Design, fordi det vidste jeg en del om. Og fik 11. :) - Men har i ikke det der program på computerne på skolen, hvor man kan undersøge alt muligt om næsten alle uddannelser? Due eller sådan noget kaldte vi det :S Ellers er der http://www.ug.dk

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Ja, den skal omhandle den uddannelse du nu engang måske vil vælge. Jeg vidste heller ikke hvad jeg ville være, men valgte Design, fordi det vidste jeg en del om. Og fik 11. :) - Men har i ikke det der program på computerne på skolen, hvor man kan undersøge alt muligt om næsten alle uddannelser? Due eller sådan noget kaldte vi det :S Ellers er der http://www.ug.dk


    Maxidue :P

  • Seepee, ja præcis! :)


    Men snak lige pænt, det program er da mega nyttigt, for der står en masse om den uddannelse du nu end vil have. Ellers må du finde en online Multimedia Animator, det kan vel ikke være helt svært siden det nu er computermæssigt at komme i kontakt med sådan en - hvis du ellers holder en ordentlig attitude.

  • Måske en studievejleder kan guide dig lidt på vej ... Eller så kunne du også lige bruge nogle minutter på google og søger under selve uddannelsen ..


    Tillader mig lige at låne Grundfoss' slogan: "Be, think, innovate" ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Seepee, ja præcis! :)


    Men snak lige pænt, det program er da mega nyttigt, for der står en masse om den uddannelse du nu end vil have. Ellers må du finde en online Multimedia Animator, det kan vel ikke være helt svært siden det nu er computermæssigt at komme i kontakt med sådan en - hvis du ellers holder en ordentlig attitude.


    det var enlig det jeg håbet med at skrive her inde men det hjælp vis ikke og med hensyn til det program så kunne jeg lave noget der var beder

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af smoth


    det var enlig det jeg håbet med at skrive her inde men det hjælp vis ikke og med hensyn til det program så kunne jeg lave noget der var beder


    Er det fordi du synes programmet er grimt ? .. For så vidt jeg husker (og det er mange år siden nu), så havde det da oplysningerne omkring diverse uddannelse, hvilket jo omend er det vigtigste og ikke at det ligner en spand frisk lort ...