Endelig bliver adsl billigere! Tjek ud!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    ja det ser fedt ud :D


    det må så være 8 og 24 up og ned?? :( snyd.. jeg vil også have...



    hehe... desværre er upload kun 1mbilt indtil videre. men det bare nice!



    EDIT: Der er jo en fordel at være københavner! :razz:


  • jeg bor i ishøj.. men vi har fælllesantenne

  • ser ok ud, men ret sparsomt med infomation på den side. Dog skal man lige huske på grafen nederst på denne side http://www.cph-metronet.dk/index.asp?p=main4%2fcontact.asp - selv om den ikke passer helt, da der også er andre faktorer inde og spille :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Øv man skal jo have et tlf nr. :( jeg har kabel..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet en gang, sidst af Meinder ().

  • ADSL24 – 24 Mbit download/1 Mbit upload, 395,- kr. pr. måned


    skal det virkelig betyde at jeg kan få 24mbit på vesterbro...? det lyder sgu for godt til at være sandt...


    Fed7haS

  • Kan vi jo ikke bruge til en skid vi andre der er måske 10 mennesker i kbh som kan udnytte det resten kan bare sige op i røven med det og tænke endnu engang FUCK TDC !!!


    For det er jo slet ikke en teknologi som de kunne have tilbudt til hele landet for længe siden nej da.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    ADSL24 – 24 Mbit download/1 Mbit upload, 395,- kr. pr. måned


    skal det virkelig betyde at jeg kan få 24mbit på vesterbro...? det lyder sgu for godt til at være sandt...


    Fed7haS



    Jamen det er da sandt.. du kan indtaste dit nummer osv så tjekker den fra centralen om det muligt for dig at få det.



    Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Kan vi jo ikke bruge til en skid vi andre der er måske 10 mennesker i kbh som kan udnytte det resten kan bare sige op i røven med det og tænke endnu engang FUCK TDC !!!


    For det er jo slet ikke en teknologi som de kunne have tilbudt til hele landet for længe siden nej da.


    Haha... Sorry... Haha... forstår dig udmærket...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Kan vi jo ikke bruge til en skid vi andre der er måske 10 mennesker i kbh som kan udnytte det resten kan bare sige op i røven med det og tænke endnu engang FUCK TDC !!!


    For det er jo slet ikke en teknologi som de kunne have tilbudt til hele landet for længe siden nej da.


    hva er nu det for en klaphat ting at skrive.... hvis du er så skide utilfreds så start din egen landsdækkende udbyder og se hvor "skide" nemt det er....

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf


    hva er nu det for en klaphat ting at skrive.... hvis du er så skide utilfreds så start din egen landsdækkende udbyder og se hvor "skide" nemt det er....


    Var der nok mange før mig der gerne ville men er ikke så nemt når monopol er tilladt i dk.....

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Var der nok mange før mig der gerne ville men er ikke så nemt når monopol er tilladt i dk.....


    ja så - monopol med omkring 80 teleselskaber og omkring 40 ISPer - ja det er jo ren monopol.......
    Gider slet ikke lave den diskussion med dig.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Det lyder jo meget flot og billigt. Men det er vel ikke ham som er gået ned med flere lignede firmaer ? Som også lovede billigt bredbånd og hvor dem der nåede at tilmelde sig, fik en lang næse - da han drejede nøglen om efter kort tid ?
    Har søgt lidt oplysninger og det er meget sparsomt hvad der står om dette firma !
    Jeg ville nok vente lidt med at tilmelde mig, til der var lidt flere fakta om ejeren og om det i det hele taget holder hvad det lover.
    Men okay "hvo intet vover . . . " :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Det lyder jo meget flot og billigt. Men det er vel ikke ham som er gået ned med flere lignede firmaer ? Som også lovede billigt bredbånd og hvor dem der nåede at tilmelde sig, fik en lang næse - da han drejede nøglen om efter kort tid ?
    Har søgt lidt oplysninger og det er meget sparsomt hvad der står om dette firma !
    Jeg ville nok vente lidt med at tilmelde mig, til der var lidt flere fakta om ejeren og om det i det hele taget holder hvad det lover.
    Men okay "hvo intet vover . . . " :rolleyes:


    tjaa det er svært at sige hvordan det kommer til at gå dem, jeg vil da håbe at de har styr på det hele. Prisen er ganske fornuftig og hvis de bare kan levere produktet godt nok skal de nok få kunder i butikken, de er først ude med ADSL2+ i KBH området og det er lidt vovet men respekt for det.
    De skal dog huske at dem der bliver kunder sikkert er folk med meget trafik og det kan måske blive et problem for dem hvis de ikke har taget højre for det :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • totalt belastende at de er så længe om at svare... jeg har for 2 timer siden udfyldt den der formular om man kan få deres tilbud og har stadig ikke fået en mail...


    Fed7haS

  • Nogen der ved om sådanne lignende tilbud er tilgængelige i norden?


    Er fra frederikshavn, og det er max deprimerende at se resten af danmark ( eller i hvert fald fyn og sjælland) blive lavet om til noget nice og billigt...mens man stadig sidder her i det mørke nordjylland og bruger et rustent tele2 net der sux...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Deuce313
    Nogen der ved om sådanne lignende tilbud er tilgængelige i norden?


    Er fra frederikshavn, og det er max deprimerende at se resten af danmark ( eller i hvert fald fyn og sjælland) blive lavet om til noget nice og billigt...mens man stadig sidder her i det mørke nordjylland og bruger et rustent tele2 net der sux...


    har i ikke elselskab oppe ved jer der smider 2,3/2,3Mbit til ingen penge? eller husker jeg forkert.
    Men ja mange af de "nye" ting sker i tæt befolkede områder, det er der ikke så meget man kan gøre noget ved, men det er jo også det man ser i Sverige, som folk er så vilde med at kigge til hehe

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2