benzin drevet løbehjul

  • har været i ungarn der ligger folk og kører på dem dernede har selv gjort det. Og det siger politiet ikke noget til det var derned hvor man skulle flytte ned hvis det er :clap:

  • Øhh ja ??


    de der benzin drevet løbehul og pocket bikes er da det støreste gang skrammel .



    de er ikke 2 potter pis værd :P

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Flytte til Ungarn på det grundlag, at man må køre på benzin drevne løbehjul der. God tur. :boxed:


    Næh tak, så hellere blive i DK og køre i bil, selv om temmelig mange ligger og tøffer med 70, efter indførsel af kørekort klip reglerne. :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Næh tak, så hellere blive i DK og køre i bil, selv om temmelig mange ligger og tøffer med 70, efter indførsel af kørekort klip reglerne. :boxed:


    Synes ikke jeg mærker så meget til det her, ikke andet end at folk kører en anelse langsommere (hvilket stadig er over 80)...


    Dog skal man passe på i næste uge, mener der var noget med en landsdækkende fartkontrol-uge her fra på mandag.

  • Ja køb du dig en 4i1 benzin drevet løbehjul.


    Hvor i der findes


    • Toilet
    • Bad
    • Tankstation


    Undskyld fatter dig ikke.


    Ps. I DK ha Politiet også andet at lave end at fange folk på benzin drevne løbehjul.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this
    Synes ikke jeg mærker så meget til det her, ikke andet end at folk kører en anelse langsommere (hvilket stadig er over 80)...


    Dog skal man passe på i næste uge, mener der var noget med en landsdækkende fartkontrol-uge her fra på mandag.


    Tak for advarslen. :D


    Man mærker det ret tydeligt her, hvis bare en enkelt ligger og tøffer med 60 eller 70, for det er umuligt at komme forbi, da der om morgenen, er en konstant modgående trafik. :boxed:


    Små drenge på el eller benzindrevne løbehjul, ville ikke genere mig, da de nok ville køre på cykelstien. :))