Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

kioskbaskeren

Gæst

1

lørdag, 28. juni 2003, 14:52

Spektakulært på alle måder.
Kun på tweak.dk finder man så fantastiske og imponerende indlæg.
Underholdningsværdien er konstant stigende og det ser ikke ud til at kurven knækker foreløbigt.
Jeg må indrømme jeg er blevet godt og grundigt afhængig af siden.
Men som alle ved er det egoistisk ikke at dele.
Ikke så få gange har venner og bekendte moret sig så ganske vidunderligt i selskab med de herlige og progressive debatindlæg her på siden.
Jeg vil gerne rette en særlig hilsen til de ihærdige brugere, der konstant formår at skabe et usædvanligt og imponerende højt niveau i den offentlige debats hellige navn.
Også en stor hilsen til folkene bag tweak.dk, der får tingene til at ske.
Med håb og ønske om talrige,fremtidige succesoplevelser, sender jeg hermed en hilsen til alle der bevæger sig i, på, og omkring tweak.dk.

TWEAK.DK FOR EVIGT!

2

lørdag, 28. juni 2003, 15:32

hehe, :))
Skal jeg bare sige "Tak" eller? :D

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
Nogle Speedlites | PocketWizards

Tobias | Oc-central.dk

Gæst

3

lørdag, 28. juni 2003, 21:00

Citeret

Originally posted by kioskbaskeren
Underholdningsværdien er konstant stigende og det ser ikke ud til at kurven knækker foreløbigt.
Ikke så få gange har venner og bekendte moret sig så ganske vidunderligt i selskab med de herlige og progressive debatindlæg her på siden.
Jeg vil gerne rette en særlig hilsen til de ihærdige brugere, der konstant formår at skabe et usædvanligt og imponerende højt niveau i den offentlige debats hellige navn.
Med håb og ønske om talrige,fremtidige succesoplevelser, sender jeg hermed en hilsen til alle der bevæger sig i, på, og omkring tweak.dk.

TWEAK.DK FOR EVIGT!

lol hvor meget har de betalt dig for det?

4

lørdag, 28. juni 2003, 21:15

Citeret

Originally posted by Tobias | Oc-central.dk

Citeret

Originally posted by kioskbaskeren

TWEAK.DK FOR EVIGT!

lol hvor meget har de betalt dig for det?

Hvis ikke du arter dig får jeg Martin til at lave dit navn om til "Miss PMS"................ ;) ;) ;) ;)

Tobias | Oc-central.dk

Gæst

5

lørdag, 28. juni 2003, 21:20

LOL.. hehe okay man skal jo respektere de ældre i samfundet :))

6

lørdag, 28. juni 2003, 23:47

Han har røget af hækken :tongue:

Tobias | Oc-central.dk

Gæst

7

søndag, 29. juni 2003, 00:02

lol... :))

8

søndag, 29. juni 2003, 16:58

Citeret

Originally posted by master
Han har røget af hækken :tongue:

Loooollllll....Ja han kører det sygeste love trip!! Men Tweak.dk er en side det må man gi manden!!

9

søndag, 29. juni 2003, 18:18

OMG 8o

Tror kioskbaskeren skal slappe af med alle de E'er

10

mandag, 30. juni 2003, 17:43

Der står meget arbejde bag Tweak.dk..... :]

BTW, så kan i se "slænget" her :D

http://www.tweak.dk/kontakt.php

11

tirsdag, 1. juli 2003, 10:19

Citeret

Originally posted by Lasse skribent
Der står meget arbejde bag Tweak.dk..... :]

BTW, så kan i se "slænget" her :D

http://www.tweak.dk/kontakt.php

Det er jeg ikke i tvivl om. Er skam også vold-tilfreds, ellers var jeg her jo ikke. Synes bare Kioskens "praise the lord"-agtige tale var lidt voldsom. Men okay, det er da et kompliment der vil noget :D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.