Jo, Tweak.dk findes!

  • Spektakulært på alle måder.
    Kun på tweak.dk finder man så fantastiske og imponerende indlæg.
    Underholdningsværdien er konstant stigende og det ser ikke ud til at kurven knækker foreløbigt.
    Jeg må indrømme jeg er blevet godt og grundigt afhængig af siden.
    Men som alle ved er det egoistisk ikke at dele.
    Ikke så få gange har venner og bekendte moret sig så ganske vidunderligt i selskab med de herlige og progressive debatindlæg her på siden.
    Jeg vil gerne rette en særlig hilsen til de ihærdige brugere, der konstant formår at skabe et usædvanligt og imponerende højt niveau i den offentlige debats hellige navn.
    Også en stor hilsen til folkene bag tweak.dk, der får tingene til at ske.
    Med håb og ønske om talrige,fremtidige succesoplevelser, sender jeg hermed en hilsen til alle der bevæger sig i, på, og omkring tweak.dk.


    TWEAK.DK FOR EVIGT!

  • hehe, :))
    Skal jeg bare sige "Tak" eller? :D

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards


  • lol hvor meget har de betalt dig for det?

  • Quote

    Originally posted by Tobias | Oc-central.dk


    lol hvor meget har de betalt dig for det?



    Hvis ikke du arter dig får jeg Martin til at lave dit navn om til "Miss PMS"................ ;);););)

  • Quote

    Originally posted by Lasse skribent
    Der står meget arbejde bag Tweak.dk..... :]


    BTW, så kan i se "slænget" her :D


    http://www.tweak.dk/kontakt.php


    Det er jeg ikke i tvivl om. Er skam også vold-tilfreds, ellers var jeg her jo ikke. Synes bare Kioskens "praise the lord"-agtige tale var lidt voldsom. Men okay, det er da et kompliment der vil noget :D