Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 1. oktober 2005, 21:29

Hey Drenge og Piger :D

Jeg er netop ankommet til Berlin, og jeg skal finde en Netcafe hvor man kan spille WoW.

Den maa meget gerne ligge i by midten, og se nogenlunde ud (ikke for Junkie Agtigt)

Er der nogen der MEGET hurtigt kan hjÖlpe med dette.

Mvh Nicolaj Jensen

Mvh Nicolaj Jensen

2

lørdag, 1. oktober 2005, 21:55

Hm, det var måske en bedre idé at spørge en tysker der bor i byen ? ... Eller kigge i en telefonbog ? ...

3

lørdag, 1. oktober 2005, 22:05

Hvis jeg var i Berlin, var det nok ik liiige for at bruge tiden med at spille computer .. Du kunne ikke finde noget bedre at give dig til?

4

lørdag, 1. oktober 2005, 22:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
Hvis jeg var i Berlin, var det nok ik liiige for at bruge tiden med at spille computer .. Du kunne ikke finde noget bedre at give dig til?

Nemlig, så kunne du jo lige så godt have blevet hjemme:))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "S.STAACK" (01.10.2005, 22:39)

5

lørdag, 1. oktober 2005, 23:06

Lad nu gutten, hvis man vil spille computer dernede, så lad ham dog det...

Men ja, spørg da nok lige en tysker om det i stedet for.

Desuden er Berlin vel næppe nogen vanvittig vild attraktion, så computer er vel snart ligeså godt som alternativet :razz:

6

lørdag, 1. oktober 2005, 23:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af SortSovs
Hey Drenge og Piger :D

Jeg er netop ankommet til Berlin, og jeg skal finde en Netcafe hvor man kan spille WoW.

Den maa meget gerne ligge i by midten, og se nogenlunde ud (ikke for Junkie Agtigt)

Er der nogen der MEGET hurtigt kan hjÖlpe med dette.

Mvh Nicolaj Jensen

kurfürstendam oder strasse?

ps. Pas på deres syge hightech toiletter.. en ven blev fanget i en af dem :D

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Helmer" (01.10.2005, 23:09)

7

lørdag, 1. oktober 2005, 23:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz
Desuden er Berlin vel næppe nogen vanvittig vild attraktion, så computer er vel snart ligeså godt som alternativet :razz:

Det er faktisk en ret fed by .. :D

8

lørdag, 1. oktober 2005, 23:10

Citeret

Citeret

Hmm, ved ikke .. Den er fuld af folk der snakker tysk :crazyeyes:

Hardstyler

Gæst

9

lørdag, 1. oktober 2005, 23:54

Citeret

Citeret

Citeret

ja hvorfor mon? :idea:

10

lørdag, 1. oktober 2005, 23:57

Berlin er en af europas fedeste byer... hvad fanden skal du spille wow for.. kan du se at få lættet røven og komme lidt ud.. ellers kunde du jo lige så godt være blevet hjemme....

Fed7haS

"Life Sucks Get A Fucking Helmet" - Denis Leary

11

søndag, 2. oktober 2005, 09:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af Wraper

Citeret

Citeret

Citeret

ja hvorfor mon? :idea:

Ja det har altid undret mig .. :razz:

Btw, tror nu Paris er federe (der har jeg da været) ...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (02.10.2005, 09:43)

12

søndag, 2. oktober 2005, 10:18

Berlin er seriøst en af Europas fedeste byer. Har været der hver sommer de sidste 5 år. Så, som de andre, så fatter jeg heller ikke at du gider bruge din tid på WoW. Men.

Der ligger en kæmpe netcafe på Kurfürstendamm. Den ligger lige ved siden af Dunkin Donuts (sjovt nok ;))

Her er et lille kort :)
http://www.easyeverything.com/map/ber.html

13

fredag, 7. oktober 2005, 23:08

Nu var det ikke så meget at jeg sku´sidde og spille i Berlin, jeg sku´bare have tjekket om jeg havde fået solgt diverse items, og evt. sætte dem til salg igen. Thats All.

Og JO Berlin er en virkelig fed by, men er ikke så vilde med deres sprog.

Og for at slutte: Berlin har ikke nogen netcafeer hvor der kan spilles på, og der er VIRKELIG mange.

Fed7haS -> Lær´at stav ordentligt før du spiller smart! --- LÆTTET? :finger:

Mvh Nicolaj Jensen

14

fredag, 7. oktober 2005, 23:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af SortSovs
Nu var det ikke så meget at jeg sku´sidde og spille i Berlin, jeg sku´bare have tjekket om jeg havde fået solgt diverse items, og evt. sætte dem til salg igen. Thats All.

Og JO Berlin er en virkelig fed by, men er ikke så vilde med deres sprog.

Og for at slutte: Berlin har ikke nogen netcafeer hvor der kan spilles på, og der er VIRKELIG mange.

Fed7haS -> Lær´at stav ordentligt før du spiller smart! --- LÆTTET? :finger:

En dansklærer på Tweak. Hvor fedt....

Man skal ikke smide med glas når man selv bor i et stenhus... Eller noget... Fjols :pokey:

27" iMac / i5 2500s / 16GB DDR3 / HD 6770M / 2560x1440 IPS
275GB Crucial MX300 / Airport Extreme / iSight / Apple Magic Keyboard @ Magic Mouse2

12" MacBook / Core m5 / 8GB DDR3L / HD 515 / 2304x1440 Retina/IPS
512GB Apple PCI-e SSD / AirPort Extreme (ac) / iSight

15

onsdag, 30. august 2006, 21:16

---En bedsked til alle danskere i Berlin der VIL forsöge at spille wow---

Til alle jer der forsöger at spille wow i Berlin, maa jeg desvärre meddele at dette er en yderst besvärlig opgave at pätage sig. Selvom Berlin er fremtidens by, halter de langt efter, när det omhandler netcaf.
Easynet [Begge pä Kurfürstendamm] leverer ikke denne service, idet denne type netcaferer kun levere chat muligheder.
Har fundet et sted, som tilbyder wow men forvent ikke fölgende:

-at der altid er en computer lädig
-därlig kvarter
-därlig service
-ingen headset
-därlig forbindelse
-därlige computere

Den eneste fordel er at det er muligt at drikke öl og at när du endelig er logget pä sä er det meget sjovt at alt stär pä tysk.

Hvis tvangen skal tilfredstilles besög http://www.planet-town.de/

17

onsdag, 30. august 2006, 21:43

Lol, der er vidst en der har siddet og bladret tråde igennem :))

Tror bare vi lukker den ;)

Skriv en PM eller på MSN hvis der er nogle sprøgsmål.

Shak.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.