posts´2

  • Det kan s.. da ikke være meningen at i lukker alle vores tråde bare fordi emnet ikke lige passer jer.


    Hvis standarten skal højnes må folk da også have lov til at komme med de ting der er utilfredstilende eller hvad? Den der startede hele dette show var da "grille" med en tråd der hedder "HVOR DUM ER DU"........ også bliver der sagt vi skal være seriøse......
    HA HVOR HERRE BEVARS :]

  • Hejsa


    Ja du har fat i noget af det regtige


    men folk må lære at tale/skrive ordentligt sammen her inde hvis de endelig skal hakke på hinannen så kan de PM eller maile eller ICQ eller hvad ved jeg.
    Det er da fint med nogle vilde diskotioner en gang i mellem det kan bare også blive for meget det som der bliver slynget ud!!!,
    men det kan sku ikke betale sig at blive uvenner over at man ikke lige har den samme mening om en ting!!!
    :));)

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

  • 1) hvor er tråden med grille og tobias hvor de discuterede(ved godt den ikke var stuerent sprog)
    men de kunne "måske" få rydet lidt op i deres uoverenstemmelse,


    2) Hvorfor er tråde "posts" blevet lukket



    3) da man var igang med at ryde op hvorfor fjerner man så ikke tråden "HVOR DUM ER DU"?


    Jeg havde for ca 2 uger siden en diskusion med tobias, da jeg følte han var ved at bestemme over vores ytringsfrihed og der blev jeg tudet ørene fulde af "man skulle være mere seriøs på bordet" derfor skulle man stille relevante spørgsmål.........hmmmmmmm den må være smuttet siden sådan en tråd kan få lov at fortsætte.........


    Jeg vil dog sige en ting: Jeg har INTET imod grilrotten.


    EDIT:
    Jeg var vist forlænge om at skrive, derfor er din besked før min...


  • 1. Har ikke set den, så den er sikkert slettet. Det kan vedkommende der startede tråden selv gøre.


    2. Hvad skal tråden gøre godt for?


    3. Hvad så med denne tråd?


    Det er totalt til grin at folt ikke kan acceptere hinanden.

  • Quote

    Originally posted by master
    Hvad seriøst er der i den tråd??????????


    Det er s... sådan noget der trækker boadet ned.


    Jeg meldte mig til dette board fordi jeg blev anbefaldet at dette board kunne man få hjælp til alt inden for computer hardware og windows,
    og så bliver der spurt "HVOR DUM ER DU"


    LOL


    det er sku også et godt bord men den post du skriver om vil dov hive det ned :rolleyes:

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

    Rettet en gang, sidst af Brumbassen ().

  • Igen alle skal kunne være her.


    Der oprettes en forum del til "off topic" senere i dag.


    Og da jeg ikke kan se hvad denne diskusion skal føre til bliver DENNE tråd også lukket nøjagtig som "HVOR DUM ER DU" lige er blevet det. Den bliver flyttet til "off topic" delen senere i dag.


    Hvis der fortsat er noget i vil klage over så klag til mig via en PM.