Psyko historie

  • Hele Møgeltønder mafia var i by igår. Vi sad og drak op ved en der hedder Robert, i hans lejlighed.
    Efter en hård tur i byen, smutter Robert og kæresten hjem igen i lejligheden, kl. 5, men på vej op af trapperne kan de høre nogle mærkelige lyde inde fra deres lejlighed. De lister sig ind, med årene fulde af sprit, og så ser de at der ligger en mand på deres sofa. Han er æske stiv og er svær kommunikere med, men Robert og kæresten sagde, at han skulle smutte ud af deres lejlighed ellers ville de ringe til panserne. De ringede så til panserne, som så fik ham ud af lejligheden. Så siger den ene panser: "Haha lol - det var sgu da ham fra Tv2 serien Hotellet :D "
    Robert: "Hvem er han?"
    Panser: "Ham den store kok, Lasse... Bjarne Henriksen"


    Ville lige dele historien med jer... Synes den er grinern :D


    btw... Robert glemte at låse lejligheden, fordi han var godt ved den ;)

  • Vildt, er det ikke ham med det lyse hår ? som er lidt kugle formet ?

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand


    Jo det er ham ;)
    Han skulle have været så mega stiv at han ikke kunne gå på benene længere. Prøv tænk at tage billeder af det - kæææft man ville tjene $$$ :D


    og risikere at han sagsøgte dig medmindre han havde givet dig lov til det :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    og risikere at han sagsøgte dig medmindre han havde givet dig lov til det :))


    Kan han sgu ikke når han befinder sig på din private grund og endda ulovligt så tror sgu bare han skal lukke og krydse finger for han ikke selv kommer af med en bøde.


    Ville have været helt ok at tage billeder af ham og sælge til sladder spalten og fandme om jeg ikke også havde gjort det... 100% sikkert da :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy


  • Virkelig FLOT - Hvilken person, som har arbejde, har tid til at sidde og se fjernsyn midt på dagen ?? Danfoss betaler sgu ikke mig for at se fjernsyn i arbejdstiden, men måske skulle jeg få lavet en særordning ! Ved du om serien genudsendes på andre tidspunkter ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BasHuus
    Virkelig FLOT - Hvilken person, som har arbejde, har tid til at sidde og se fjernsyn midt på dagen ?? Danfoss betaler sgu ikke mig for at se fjernsyn i arbejdstiden, men måske skulle jeg få lavet en særordning ! Ved du om serien genudsendes på andre tidspunkter ?


    Så vidt jeg ved gør den ikke, da det der bliver sendt 12.30 alle hverdage jo allerede er en genudsendelse ..

  • hehe... ja, tror sg ikke der er chancer for at han kan sagsøge ;)


    What - Nemlig, det første jeg tænkte var stikker-bladet Se & Hør :D Det må da give en fin sjat :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BasHuus


    Virkelig FLOT - Hvilken person, som har arbejde, har tid til at sidde og se fjernsyn midt på dagen ?? Danfoss betaler sgu ikke mig for at se fjernsyn i arbejdstiden, men måske skulle jeg få lavet en særordning ! Ved du om serien genudsendes på andre tidspunkter ?


    Sendes om formiddagen på Zulu. Men ellers kan det da båndes, så kan man se det når man har tid ;)