Søger person(er) bosat i USA

  • Et lidt underligt request, men jeg står i en lidt kompliceret situation.


    Jeg er den (u)lykkelige ejer af en HP+iPod G4 40gb (en iPod, lavet i samarbejde med HP) - harddisken i den er stået af, og skal derfor udskiftes. For at det kan ske skal den sendes ind til HPs iPod support, desværre viser det sig at de kun servicerer den i USA, og har derfor bedt mig om at videregive den til en person jeg kender og stoler på, som er bosiddende i USA.


    Men nu er situationen at jeg ikke kender nogen der er bosat i USA, så nu spørger jeg jer:


    Er der nogen der kan hjælpe mig?

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ramaskriget
    well.. min kæreste bor derovre pt.. men har lige slået op med hende såå :ph34r:


    Så er det vel heller ik din kæreste vel? :D


    btt: "Kender" en pige der bor i californien pt. Kan lige spørge hende når hun komme på msn hvis det er...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Teelq


    Så er det vel heller ik din kæreste vel? :D


    btt: "Kender" en pige der bor i californien pt. Kan lige spørge hende når hun komme på msn hvis det er...


    Lyder fint :]

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Butcher_hik
    det lyder godt nok som en mærkelig måde at gøre det på, er du helt sikker på det holder? :ph34r:


    Tja, det kommer direkte fra HPs support, sååå..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Tja, det kommer direkte fra HPs support, sååå..


    Hvor har du købt den?


    For det er sådanset forhendlerens problem og ikke dit hvis der er garanti på den. Så skal han sende den til USA, og ikke dig.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Martin


    Hvor har du købt den?


    For det er sådanset forhendlerens problem og ikke dit hvis der er garanti på den. Så skal han sende den til USA, og ikke dig.


    Problemet er sådan set at jeg har købt den på eBay, men måske jeg bare skal kontakte sælgeren? - Den er købt som ny..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus


    Problemet er sådan set at jeg har købt den på eBay, men måske jeg bare skal kontakte sælgeren? - Den er købt som ny..


    Kontakt sælger, evt fremskaf kvitt på den.. burde du have fået med da du købte den. Men nu arbejder jeg med sådan noget der.. Og jeg ved at HP bare sender deres adresse også klare de den.. Hvorfor er det lige du mener man skal være bostat i USA for man kan det? De supporter alligevel ikke pr. tlf på sådanne sager kun via email. Så du skal bare have et referrance nummer eller hvad det nu så smukt kaldes også sende det der over med nummert på kassen eller ling. Så klare de den også sender de den tilbage og du kommer til at betale for det ved mindre du gør det via det firma som den er købt af her i danmark.