Grill i EB *gg*

  • Lidt kollektiv Grill mobning er jeg da med på... Hæ hæ, men HDK en gang crap at skrive om i en avis.
    Har godt nok svært ved at tage EB seriøst efterhånden. :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af S.STAACK
    Øhh er det en prof. der er ansat til at give sådan nogle svar?


    Ja .. Joan Ørting er uddannet sexolog og terapeut ..



    Det kunne ligeså godt være en af de andre TDC ansatte der gemmer sig herinde .. Grill er vist ikke ligefrem omgivet af kvindelige ansatte og villige kopimaskiner *GG*


    Det er bare en dårlig idé at lyve om sin alder .. *G*

  • Esktra Bladet er snart sunket længere ned end mine ædlere dele :rolleyes:


    Kan ikke rigtig se formålet med den artikel - hvis man overhovedet kan kalde den det :roller:


    Grill gud være lovet - troede jeg var den eneste :))

  • Hold ta kæft en weirdo 8o

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Kan ikke rigtig se formålet med den artikel - hvis man overhovedet kan kalde den det :roller:


    Det er en brevkasse som nogen rent faktisk bruger til at få seriøse råd hvis man kigger på hvad der ellers bliver spurgt om .. Spørgsmålene afspejler jo nok hvad dele af befolkningen har problemer med - måske afviger de fra normalen - men hvad er normalen?


    At det er på eb.dk er jo EB's egen sag .. Det er ikke en del af den trykte avis, og det er der jo nok en grund til .. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Det kunne ligeså godt være en af de andre TDC ansatte der gemmer sig herinde .. Grill er vist ikke ligefrem omgivet af kvindelige ansatte og villige kopimaskiner *GG*


    jeg ved en ting - jeg bruger IKKE vores kopimaskine igen.... 8o

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Det er en brevkasse som nogen rent faktisk bruger til at få seriøse råd hvis man kigger på hvad der ellers bliver spurgt om .. Spørgsmålene afspejler jo nok hvad dele af befolkningen har problemer med - måske afviger de fra normalen - men hvad er normalen?


    At det er på eb.dk er jo EB's egen sag .. Det er ikke en del af den trykte avis, og det er der jo nok en grund til .. ;)


    Jamen hvor langt ud kan man kører den ? Hvis du spørger mig, så er det alt for langt ude og nogle totale retaderet fantasier..."Fuuuck man - jeg tror jeg hopper på hdd'en imorgen" :))... kan lige se det for mig.
    Jeg ved ikke hvor seriøst det ser ud i dine øjne ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Jamen hvor langt ud kan man kører den ? Hvis du spørger mig, så er det alt for langt ude og nogle totale retaderet fantasier..."Fuuuck man - jeg tror jeg hopper på hdd'en imorgen" :))... kan lige se det for mig.
    Jeg ved ikke hvor seriøst det ser ud i dine øjne ;)


    Ja, det er ret langt ude efter din, min og sikkert også en masse andres opfattelse, men at kalde det for retaderede fantasier synes jeg ikke man kan ..


    Det er vel ikke nogen hemmelighed, at folk er forskellige, og nogen mennesker tænder på ekstreme ting .. Nogen er til SM, andre er ikke - jeg er bestemt ikke, men giver det folk ret til at se ned på dem? Det kunne jo meget vel være en virkelig person med et virkeligt problem ..


    Det der taler imod seriøsiteten i det pågældende indlæg er helt klart, at han skriver han arbejder ved TDC .. Det er for mig noget underligt at afsløre, hvis man vil være 100% anonym ..


    At du kan se for dig, at en eller anden hopper på en HDD i morgen, det siger nok mere om dig end om personen der kunne finde på det .. ;)

  • Quote

    Fuck you, fuck the world, fuck everything, fuck, fuck, fuck!


    Er jeg den eneste der tænker Joan lige har set 8 Mile :))
    Det sidste eminem siger i hans sidste battle er:
    Fuck you, fuck the world, fuck everybody, fuck, fuck, fuck! :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Ja, det er ret langt ude efter din, min og sikkert også en masse andres opfattelse, men at kalde det for retaderede fantasier synes jeg ikke man kan ..


    Hmm kan vi så bliver enige om at det er nogle syge fantasier så ?


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Det er vel ikke nogen hemmelighed, at folk er forskellige, og nogen mennesker tænder på ekstreme ting .. Nogen er til SM, andre er ikke - jeg er bestemt ikke, men giver det folk ret til at se ned på dem? Det kunne jo meget vel være en virkelig person med et virkeligt problem ..


    Jeg ser skam heller ikke ned på dem, men jeg kan da godt grine lidt af det. Det kan godt være man har et virkeligt problem, men jeg fatter stadigvæk ikke hvorfor den artikel hører hjemme under EB's hjemmside. Vil da mene at EB's ømdomme bærer nag af sådan en artikel.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Det der taler imod seriøsiteten i det pågældende indlæg er helt klart, at han skriver han arbejder ved TDC .. Det er for mig noget underligt at afsløre, hvis man vil være 100% anonym ..


    Der var vi enige om noget ;)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    At du kan se for dig, at en eller anden hopper på en HDD i morgen, det siger nok mere om dig end om personen der kunne finde på det .. ;)


    Den skulle ikke tages bogstavligt, og det ved du ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Hmm kan vi så bliver enige om at det er nogle syge fantasier så ?


    Ja det kan vi godt ..


    Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Jeg ser skam heller ikke ned på dem, men jeg kan da godt grine lidt af det. Det kan godt være man har et virkeligt problem, men jeg fatter stadigvæk ikke hvorfor den artikel hører hjemme under EB's hjemmside. Vil da mene at EB's ømdomme bærer nag af sådan en artikel.


    Er deres omdømme ikke netop "Tør hvor andre ti'er" .. Så passer det jo meget godt ind på hjemmesiden .. *GG*


    Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Der var vi enige om noget ;)


    Det var godt ..


    Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Den skulle ikke tages bogstavligt, og det ved du ;)


    Ja jeg gør, men den var for oplagt .. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    *LOL* .. Et DVD drev må altså også give en del smerte .. Altså kan jeg forestille mig, jeg ved det selvfølgelig ikke ..


    Nej nej, et DVD drev er lige sagen..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    *LOL* .. Et DVD drev må altså også give en del smerte .. Altså kan jeg forestille mig, jeg ved det selvfølgelig ikke ..


    Og det tror du ikk en kopimaskine gør? :)) Lige meget hvor man stikker pjorten hen :P


    Faldt lige over de her to links.. De er faktisk enormt underholdende :D
    Kvinders 40 fejl i sengen
    Mænds 40 fejl i sengen


    Formuleringen på nummer 6 for mændene er squ den der er sjovest formuleret :P

    Quote

    6. Skruer på brystvorterne


    Lad være med at dreje på vores brystvorter, som om du prøver at indstille en bilradio. Det er ikke en knap.