• hvor mange bøder har Du/I fået på knallert eller i bil?


    Fik selv en idag for at sidde bagpå en knallert :roller:


    500kr herfra, men håber på at få den nedsat til 300kr ;)


    Dette er den første bøde jeg har fået nogensinde :P


  • Håber ikk du får den ndsat, for så ka du lære det :razz:


    Har ikke fået nogen bøde, men fik brev fra politiet fordi jeg havde cyklet på fortorvet på vej til skole.. :boxed:

  • Har fået to bøder. Den ene på 1500kr den anden på 3000kr, samt en 3 års betinget frakendelse af kørekortet og orienterende køreprøve. Fart begge gange. Har vel også været en møgunge engang :))


    Fik også konfiskeret nogle stumper fra min Puch, af en gnaven civil mc betjent. Mange år siden efterhånden.

  • Har ikke fået nogen på min scooter endnu..
    Men nu er den jo så også lovlig..


    Har sgu ikke så travlt at jeg behøver at gøre den ulovlig.. Så hellere slippe for bøde og ricisi ved at køre galt, og skade andre..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Ingen bøder her .. Men har så heller ikke kørekort ..


    Du fortjener egentlig ikke at få den nedsat, for du ved udmærket godt, at det er ulovligt det du gjorde .. :roller:


    Ja det kan jeg vist ikke løbe fra at jeg godt ved

  • Heldigvis ingen! :) En af mine bekendte fik en bøde på 10k. For at have tun på sin scooter, køre med en bagpå og for at være beruset + uden hjelm. Fatter ham godtnok ikke + han havde for alt for mange kr tun på som de også tog da de stoppede ham. Heldigt for ham fik han da nedsat bøden til 5k, men kan ikke huske om han fik udsat kørekortet.

  • Jeg har desværre fået rigtig mange :boxed:


    Men har ikke fået nogle bøder de seneste 3 år. :clap:


    Ca 8,5K ( 1X3000,- - 2X1500,- - 5X500,- ) + det løse som jeg ikke kan huske, mega ærvelige penge og skal af med, men det er jo en selv der er skyld i det...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af icemann
    Jeg har desværre fået rigtig mange :boxed:


    Men har ikke fået nogle bøder de seneste 3 år. :clap:


    Ca 8,5K ( 1X3000,- - 2X1500,- - 5X500,- ) + det løse som jeg ikke kan huske, mega ærvelige penge og skal af med, men det er jo en selv der er skyld i det...


    det var ikke så lidt :boxed:

  • 1 gang har jeg og min ex-svoger fået en løftet pegefinger, da vi kom kørende med knap 200 på en øde landevej, og da vi skulle overhale en lastbil længere fremme, lå vi i en blind vinkel, så den fartkontrol længere fremme ik kunne måle vores hastighed.
    Men han stoppe os, og sagde vi var meget heldige, fordi han kunne ik måle os, men vi skulle køre stille fra nu af. Han spurgte hvor hurtigt vi havde kørt, og svarede 194, og så sagde han at det ville have ivet en bøde på knap 4500 og betinget frakendelse af kørekortet. Uuuuuh - lucky bastard. Det var i vores vilde dage


    Ellers har jeg kun præsteret 2 parkeringsbøder .... i abejdstiden

  • I mine unge dage med knallerter har jeg mistet en del tunstumper og fået et par bøder. I bil har jeg utrolig nok kun fået 1 fartbøde på 1100kr og 2-3 parkerings "afgifter".. På min motorcykel har jeg heldigvis undgået deres fartfælder, dog mødt panserne et utal af gange modgående hvor jeg kom med høj fart, de vender dog ikke om efter en mc:) bye bye.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer


    det var ikke så lidt :boxed:


    Ja mon ikke, den er oppe på 9,5K, for fik sQ også en på 1000,- sidste år kom jeg til at tænke på :boxed:


    Lige en anden ting shooqer, din signatur er for bred ;)

  • Har præsteret i forvirring at køre et par og 70 inde i byzonen i Århus. Fulgte såmænd bare trafikken, og når man kører og kigger efter vejskilte, og samtidig skal holde øje med trafikken, tjoe så ryger ens opmærksomhed fra speedometeret. Forseelsen blev takseret til 2000,-. Det var så heldigvis inden den famøse klippekorts-ordning, så det blev ved bøden, ellers havde det kostet ét klip.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Ingen - endnu...


    dog tæt på at jeg havde fået en i torsdags. Har intet mønster på mit bagdæk på min scooter, tror at betjenten små sov.. Ud over den lille detalje, er min scooter lovlig. :)


    Men har lige fået kørekort til bil, og der er der en rimelig chance for at få en bøde, bare ved at man følger trafikken.


    0,- på bødekontoen pt.