Ustabilt TELE2 net?

  • Hey, jeg er i den uheldige situation at jeg har tele2 adsl...Og det ved vi jo alle sammen, sutter max aber**...men nok om det...


    Her den sidste uges tid har vi her i huset haft mystiske problemer hvor nettet lisom "hopper af" i måske 30s-1m ...og så virker det igen :S


    Det pisse trælst, så ville gerne høre om der er andre der har samme problem ?


    Ellers ka det jo være vores router...men inden jeg resetter og roder med den ville jeg jo li høre her først :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af S.STAACK
    Har haft præcis de samme problemmer, det var så routeren der var noget galt med, sagde teknikeren, fordi den ikke kunne finde ip-addresserne ordenligt, eller sådan noget, havde så en "swis" (tror jeg den hedder) som blev sat på, og vi tilmelde os noget hvor den tjekker ip'erne og updater hver nat for 3kr. pr. måned, og siden har det virkede fint.


    Hmm ok...hva router har i ? Vi hat sådan en netgear fra tdc

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2


  • Jeg har egentligt også samme problem,jeg troede bare det var min trådløse router som gjorde det. Kunne da godt være man skulle kontakte Tele2