Kulstofs kredsløb.

  • Hej Allesammen...


    Oppe på skolen arbejder vi med kulstofs kredsløb...
    Jeg er ikke særlig god i fysik så jeg forstår ærlig talt ikke det meste af det der står på hjemmesiderne...
    Er der ikke nogen der kender en hjemmeside hvor de beskriver det på et lidt mere forståeligt sprog eller er der en der kan forklare det for mig...


    - Aagaard

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aagaard1000
    Hej Allesammen...


    Oppe på skolen arbejder vi med kulstofs kredsløb...
    Jeg er ikke særlig god i fysik så jeg forstår ærlig talt ikke det meste af det der står på hjemmesiderne...
    Er der ikke nogen der kender en hjemmeside hvor de beskriver det på et lidt mere forståeligt sprog eller er der en der kan forklare det for mig...


    - Aagaard


    Hvad med din lærer?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Hvad med din lærer?


    Jeg har det desværre sådan at jeg har svært ved at koncentrere mig når jeg får noget fortalt...
    Jeg kan bedst forstå det hvis jeg læser det..

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aagaard1000
    Hej Allesammen...


    Oppe på skolen arbejder vi med kulstofs kredsløb...
    Jeg er ikke særlig god i fysik så jeg forstår ærlig talt ikke det meste af det der står på hjemmesiderne...
    Er der ikke nogen der kender en hjemmeside hvor de beskriver det på et lidt mere forståeligt sprog eller er der en der kan forklare det for mig...


    - Aagaard


    Kender det godt, :P Fik 7 i karakter i 9'ende, egentlig ikke fordi jeg ikke kunne følge med, følte bare ikke lige jeg havde lyst de 2 sidste timer på en fredag. Derfor har jeg droppet de 3 timer fysik her i 10'ende, hvad der endnu mere forfærdeligt er at jeg "kom til" at vælge sproglig - studie linie her i 10'ende kombineret med et 7 tal i tysk, AMEN JEG ER DA EN MONGOL!! Skal dog lige siges at alle andre karakter lå på 9 :P Bare lige sådan at vi har det på plads.
    Vil dog lige slå fast at 10'ende ikke "bare" er et fjumre år. På en uge fik vi en rapport, engelsk stil, matematik afl. dansk stil. Mangler kun engelsk nu :T

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().