Tranebær part. 2

  • Forsøger så igen med mine små alkoholiske tråde :D


    Fremskaffelsen via Sverige var jeg ikke heldig med, så håber denne gang, at nogen måske kunne skaffe http på en online grønthandler m.v. der sælger disse skønne bær, eller på anden måde en adresse jeg kunne kontakte.



    Håber på bedre held denne gang :clap:

  • Det bliver svært at få det i DK lige i øjeblikket. Tranebær findes først på grønttorvet og i supermarkedet lidt senere på året:-)


    Var det ikke dig der skulle lave julesnaps med tranebær?
    Har du eventuelt en opskrift man må få fingrene i?

  • Kan godt være det er et off-topic forum dette her..
    Men de posts du laver er da godt nok for underlige.. :T


    Der bør da være andre foraer der passer bedre til hjemmebryg.


    http://www.drambryg.dk/


    Bare et forslag..
    Kan være der er flere derinde der har lidt mere styr på sådanne ting end på et hardware forum som dette..

  • Fino og accepteret, men eller også er folk på tweak lidt snoppet. Kan på ingenmåde se hvordan disse emner kan generer nogen.


    Kan man ikke lide emnet, så kan man sq da lade være med at kommentere i dem.


    Ganske enkelt

  • Synes såmen også du selv skal slappe lidt af..
    Du laver op til flere tråde om samme emne i stedet for at skrive videre på dine gamle emner..


    Jeg har ikke noget i mod tranebær eller nødder eller hva faen du ellers leder efter..
    Men at starte en ny tråd hver gang du skal bruge en ny ingrediens eller skal spørge igen om samme ingrediens er nok lidt for meget..


    Så vidt jeg ved hopper en tråd automatisk op øverst når man skriver i den, så det vil dine gamle tråde også gøre hvis du spørger "igen" i dem..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Synes såmen også du selv skal slappe lidt af..
    Du laver op til flere tråde om samme emne i stedet for at skrive videre på dine gamle emner..


    Jeg har ikke noget i mod tranebær eller nødder eller hva faen du ellers leder efter..
    Men at starte en ny tråd hver gang du skal bruge en ny ingrediens eller skal spørge igen om samme ingrediens er nok lidt for meget..


    Så vidt jeg ved hopper en tråd automatisk op øverst når man skriver i den, så det vil dine gamle tråde også gøre hvis du spørger "igen" i dem..


    Fuldstændig enig. Synes du laver lidt for mange tråde om det samme emne. :rolleyes: og som Bubbi skriver, så kan du bare bruge den samme tråd hvis du skal have noget nyt.

  • Og så vidt jeg kan se støjer I mere end I gavner nu.


    Hold dette spam fra tråden. Har I ikke noget relevant om emnet, så bedes I stoppe med OT!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af freehelp
    Nu må I sgu da stoppe!!


    Hvad har katte med hardware at gøre
    http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=51024&sid=


    Vis mig ET sted dette står i reglerne, at jeg ikke må oprette tråde om frugt! :offtopic:


    For lige at give dig et svar, så har katte intet med hardware at gøre - godt fanget.. Men så mangler du lige at kigge på HVOR den tråd er placeret! Den er placeret i off-topic - af samme grund jo.


    Hvad har dit bryg at gøre med hardware? Lige så lidt - men du har jo også placeret det i off-topic.


    Men nu er det sådan at det her er din 3. eller 4. tråd om det samme, og derfor må jeg sige til dig at det her bliver den sidste.
    Fint nok at lave en tråd om det, og så lave en igen nogle uger efter, men 3. eller 4. tråde er for meget.



    Til sidst: Tilbage til topic. Alt som ikke omhandler trådens formål bedes blive skrevet i en pm til den rette person.