Nintendo kvajer sig

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SanCheZ
    Hva så med Sony? PS3 Controller :pokey:


    den er ihvertfald federe end den fra nintendo.. sony holder stilen, bare andet design

  • Grimme? Er det ikke fuldstændig ligegyldigt hvordan de ser ud? Jeg syntes det er vanvittig fedt og utrolig modigt at Nintendo tør satse på noget så specielt.


    Kan på ingen måde se hvordan det kan være en skuffelse.


    Se evt. denne video, hvor fjernkontrollen demonstreres: http://media.cube.ign.com/articles/651/651334/vids_1.html

  • Kiggede godt nok også en ekstra gang da jeg så det joypad.. Tror desværrea at det kommer til at kræve meget fingersnilde at bruge det..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Konsollen er nu meget neutral. Men de joypads, tja, de er vel så grimme man kunne komme til at lide skidtet? Men nu er det jo ikke udseenet det kommer an på. Bare det virker efter hensigten - så kan resten jo værer lige meget

  • Synes det er et spændende og interessant koncept. At bruge "rigtige" bevægelser når man spiller. Tror bare et eller andet sted at jeg selv ville blive træt af at sidde og vifte med armene, når jeg skulle spille.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Synes det er et spændende og interessant koncept. At bruge "rigtige" bevægelser når man spiller. Tror bare et eller andet sted at jeg selv ville blive træt af at sidde og vifte med armene, når jeg skulle spille.


    Hehe, det er da som i de gode gamle dage hvor man så at sige bevægede sig med når man lavede hop i f.eks. supermario :D

  • synes også det ser utroligt imponerende ud... Jeg tror dette skaber en ny og "sjovere" dimension... men kan jo ikke svarer før vi ser det i aktion..


    men hvad er det for noget med at de står og slår med den :) er det ligesom de Logitech joysticks som blev levet på et tidpun kt hvor man bevægede sig frem ved at rette den i 70 graders vinkel i jorden? for hvis det er bliver det sgu for alvor SJOVT :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X-Man
    Mon ikke der kommer nogen mere almindelig controllere os, for tror sku det er svært og spille med dem de har nu


    jamen så skal de være trådløse.. så jeg køber dem kun hvis de kommer fra nintendo selv.. fordi ellers så kan der være problemer med forbindelse.

  • tjee... som det ser ud lige nu... Xbox 360, PS3 mangler Nytænkning.... jeg tror faktisk at selvom Nintendo laver en konsol som langt fra er ligeså kraftig som modpartens vil den sgu nok rykke et godt stykke alligevel. tror vi har set nok af PS1,PS2 til at man kan forvente noget nyt fra PS3... Muligvis et godt styresystem som de har lavet til PSP men tvivler faktisk på producenterne,.... tror det bliver en hård kamp, og jeg tror langt fra der bliver solgt så meget som de forventer

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    tjee... som det ser ud lige nu... Xbox 360, PS3 mangler Nytænkning.... jeg tror faktisk at selvom Nintendo laver en konsol som langt fra er ligeså kraftig som modpartens vil den sgu nok rykke et godt stykke alligevel. tror vi har set nok af PS1,PS2 til at man kan forvente noget nyt fra PS3... Muligvis et godt styresystem som de har lavet til PSP men tvivler faktisk på producenterne,.... tror det bliver en hård kamp, og jeg tror langt fra der bliver solgt så meget som de forventer


    er Nintendo ikke kraftig?? de har holdt de meste tekniske oplysninger hemmeligt for ikke at PS2 eller Xbox skulle få samme ide med den nye teknologi.. så der må være noget der rykker i den siden de siger de har fundet en ny teknologi

  • nitendo har sagt: Denne nye konsol vil være omkring 2-3 gange så stærk som vores tidligere Gamecube.


    Det er LANGT under modstandernes tal...




    med lad os lave en opstilling:


    XBOX 360 :
    3 x 3,2 ghz processor ( kendes ikke endnu )
    Ati chip ( med 10 mb intern hukommelse ) du regner de med at skulle lave en form for ekstern hukommelse
    512 mb ram


    Nintendo REVOLUTION:
    IBM Processor ( ingen hastigheder opgivet )
    Ati chip ( 512 mb hukommelse ) ( andet vides ikke )


    PlayStation 3:
    3,2 Ghz Cell-processor ( denne processor har 7 kerner, men dog findes den stadig kun teroretisk )
    512 mb RAM
    RSX-chip ( sonys egen chip ) Hastighed: 550 Mhz


    Dette giver et billede af at Playstation og Xbox indtil videre ser ud til at blive de kraftigste maskiner..