Tweak.dk LAN?

  • Nu kan jeg se at Overclocking.dk er igang med at arrangere endnu et LAN. Da jeg desværre ikke er medlem af deres forum, ville jeg høre om der kunne arrangeres noget for tweak.dk's brugere?


    Det må da kunne lade sig arrangere, når nu vi har så mange mods og brugere der har mulighed for at finde ud af noget?


    Tror det kunne være VIRKELIG sjovt at holde et LAN et sted..


    Hva siger i?


    Det det kræver er et forholdsvis stort lokale med plads til en 100-150 stykker, evt. en skole/sportshal. Desuden kræver det en dato/tidspunkt, og sidst men ikke mindst. En eller flere personer der står for betaling og alt det formelle..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Har været oppe at vende før. Problemer er somregel at hvis det bliver holdt på sjælland, er der en del jyder der ikke vil betale for transport (benzin, bro osv) og samme er gældende for sjællanderne hvis der bliver et arrangement i Jylland.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
    Ligsom sidst, kan jeg låne et lokale til godt 200 mennesker. For små 500 kroner.


    ja og hvor er det???


    hvis det er man skal fra jylland til sjælland eller omvent.. så kan en med et køre kort jo låne en mini bus og aflevere den på sjælland og så omvent.. eller leje en bus eller noget.. ved det kan lade sig gøre. og når man er "så mange" der skal afsted så bliver det ikke så galt for transport.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Har været oppe at vende før. Problemer er somregel at hvis det bliver holdt på sjælland, er der en del jyder der ikke vil betale for transport (benzin, bro osv) og samme er gældende for sjællanderne hvis der bliver et arrangement i Jylland.


    Syns bare det virker mærkeligt at folk på overclocking.dk godt kan finde ud af det.. Måske er gennemsnitsalderen herinde en del lavere? Jeg har sgu' ikk noget imod at tage til jylland, bare man har en eller flere at køre med..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity


    Syns bare det virker mærkeligt at folk på overclocking.dk godt kan finde ud af det.. Måske er gennemsnitsalderen herinde en del lavere? Jeg har sgu' ikk noget imod at tage til jylland, bare man har en eller flere at køre med..


    ja det er det.. det er MEGET dumt at man tager "alene" der hen hvis man tage 2 eller 3 med i bilen.. så spare man også selv penge på transport..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    ja det er det.. det er MEGET dumt at man tager "alene" der hen hvis man tage 2 eller 3 med i bilen.. så spare man også selv penge på transport..


    Men kan godt se at når man kommer fra Aalborg og opefter, så er der sgu' langt tid København. Og omvendt hvis vi skal en tur til Aalborg..


    Det er sgu' lang vej.. :rolleyes:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Det er ganske simpelt - jo flere der tilmelder sig, jo sjovere bliver det..!!


    Det er unfair hvis det bliver i nordjylland,og hvis det bliver på lolland falster.. Man skal bare finde en bil og køre afsted i - Så er det ganske billigt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
    Det er ganske simpelt - jo flere der tilmelder sig, jo sjovere bliver det..!!


    Det er unfair hvis det bliver i nordjylland,og hvis det bliver på lolland falster.. Man skal bare finde en bil og køre afsted i - Så er det ganske billigt.


    Hvis det skulle være geografisk korrekt, skulle det være i Odense eller deromkring.. Men ja, jo flere jo bedre! :D


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity


    Syns bare det virker mærkeligt at folk på overclocking.dk godt kan finde ud af det.. Måske er gennemsnitsalderen herinde en del lavere? Jeg har sgu' ikk noget imod at tage til jylland, bare man har en eller flere at køre med..


    Jeg er helt enig. Har heller ikke noget imod at tage til Sjælland.

  • Sad faktisk igår og var ved at finde de gamle tråde, men fandt "kun" denne ene men der er så også 11 sider ... Til dem der ikke læste med sidste gang vi havde det oppe og vende et par gange ... Tror stadig det kunne være sjovt og skal da nok hjælpe til hvis det bliver til noget ...


    http://www.tweak.dk/forum/thre…ight=&hilightuser=3538.dk

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet 2 gange, sidst af Henrik- ().

  • Og som Alaza siger.. At leje en bus kunne være helt kanon.. Der kan både computere og det hele være..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Jeg vil stadig gerne stå for det - ..


    Vi har 2 Lokaler med plads til omtrent 200 mennesker.Et køkken der ligger imellem de 2 lokaler. Badefaciliteter kan der også skaffes adgang til.


    Men jeg gider fandme ikke arrangere noget når folk tuder over sølle 200 kroner det max kan koste for transporten når man bare er mere end 2 blen.!!!


    Totalt egoting - jeg vilikké hvis jeg skal bruge lidt penge på det.. fordi alt er jo gratis i denne verden. Jeg ville være klar på at køre til skagen.. Da det er det hele værd!


  • Så mangler vi bare en der kan stå for at holde styr på betalinger osv.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Den vil jeg ikke tage på mig, det har jeg hverken tid eller overskud til. :)


    Men det er jo bare at oprette en konto, hvorpå man indbetaler xxx ,- inden en given dato. Hvis man er tilmeldt og ikke har betalt så kommer man simpelthen ikke med.


    .. Hm..


    Jeg kan også godt stå for indbetalingerne ,...

  • Jeg er ihvertfald frisk.
    Golfen er på gule plader, så der er plads til masser af computere. Så kører den på diesel, så det koster næsten heller intet. Og så er der sørme også plads til en gut mere :]


    Jeg kører ihvertfald gerne afstanden :D

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra