Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 12. september 2005, 13:17

Hej. Jeg har et dejligt telmore abonement, og har engang tilmeldt mig på noget messenger noget at jeg gerne vil modtage en sms når jeg modtager en mail. Men jeg har fundet ud af at det koster 1kr pr. mail, og det er meget irriterende. Jeg har en hotmail mail, og kan ikke finde noget sted at afmelde det. Beskeden kommer fra nr. 92724 og er en "service sms".

Hvad kan jeg gøre ved det store dyre problem???? X( :boxing: :pokey: :oops:

3

mandag, 12. september 2005, 13:45

Har snakket med en af mine venner som arbejder for telmore, og han sagde at der var intet de kunne gøre...

4

mandag, 12. september 2005, 14:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af Holy_Arse
Har snakket med en af mine venner som arbejder for telmore, og han sagde at der var intet de kunne gøre...

Det er, undskyld at jeg siger det, noget lort han lukker ud! De har tilmeldt dig servicen, og så kan/skal de også afmelde dig hvis du vil. Ellers ring ind og brok dig, det hjælper.

5

mandag, 12. september 2005, 15:04

Du skal vel afmelde dig der hvor du har tilmeldt dig?

6

mandag, 12. september 2005, 15:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af Jonathan

Citeret

Det er, undskyld at jeg siger det, noget lort han lukker ud! De har tilmeldt dig servicen, og så kan/skal de også afmelde dig hvis du vil. Ellers ring ind og brok dig, det hjælper.

Det er noget lort du selv lukker ud ;)
Det er ikke Telmore der ham tilmeldt ham...

Læs det igen ;)

7

mandag, 12. september 2005, 15:46

Citeret

Hej. Jeg har et dejligt telmore abonement, og har engang tilmeldt mig på noget messenger noget at jeg gerne vil modtage en sms når jeg modtager en mail. Men jeg har fundet ud af at det koster 1kr pr. mail, og det er meget irriterende. Jeg har en hotmail mail, og kan ikke finde noget sted at afmelde det. Beskeden kommer fra nr. 92724 og er en "service sms".

Hvad kan jeg gøre ved det store dyre problem???? X( :boxing: :pokey: :oops:

Prøv lige at læs hvad det er du skriver.. :crazyeyes:

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

8

mandag, 12. september 2005, 16:03

jeg kan ikke rigtig finde en service som skulle gøre dette, men som man kan se så kan man jo afmelde alle de service's som man er tilmeld til.

9

mandag, 12. september 2005, 16:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af Cyclups
jeg kan ikke rigtig finde en service som skulle gøre dette, men som man kan se så kan man jo afmelde alle de service's som man er tilmeld til.

Det er IKKE telmore der har den service! Det er et andet selskab.

Evt. få skiftet mobilnummer? ;)

10

mandag, 12. september 2005, 16:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^

Citeret

Oprindeligt indlæg af Cyclups

Det er IKKE telmore der har den service! Det er et andet selskab.

Evt. få skiftet mobilnummer? ;)

OK, så er man godt nok ude at skide, ja så kan man vel kun skifte nr.

11

mandag, 12. september 2005, 16:38

Holy Arse... Hvis du forklarer lidt mere i dybden hvordan du tilmeldte dig tjenesten, vil det nok hjælpe lidt mere. ;)

12

mandag, 12. september 2005, 17:05

jeg vil tro at det er den slags der gør at du bliver gul i messenger hvis du går offline. Så kan man sende en besked til dig fra messenger. Jeg ville nok prøve at gå ind i messenger:
Funktioner -> indstillinger for mobil og sætte det hele til intet. Det vil sige slette dine numre og så sætte den der rullepanel til "vælg et land eller område"..

13

onsdag, 16. januar 2008, 12:21

som mig meldt dig til på der gammel messinger som så er overført til det nye jeg gik ind og oprette mig og så slettede jeg min konto bagefter
hilsen brian

14

onsdag, 16. januar 2008, 12:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af brianjyde
som mig meldt dig til på der gammel messinger som så er overført til det nye jeg gik ind og oprette mig og så slettede jeg min konto bagefter
hilsen brian

Jeg tror vist ikke der er nogen grund til at diskutere videre her..

Tråden blev startet i 2005 og vi er i 2008 nu. Så mon ikke han har fundet en løsning?

Seneste tests og artikler

0

ASUS ROG Maximus VII Impact

Det er ved at være noget tid s
Læs Mere

0

Logitech x300 Bluetooth højttaler

Musik på farten kender vi alle
Læs Mere

1

Seasonic Platinum 1050W

Seasonic er en stor spiller på
Læs Mere

2

Gamdias Nyx Gaming Mat

Når man gamer, er det vigtigt
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Microsoft lancerer eget Smart Watch

Microsoft har annonceret deres
Læs Mere

0

Nexus 6 bliver forsinket i Europa

Forudbestillingerne til Nexus
Læs Mere

0

En pille der kan opdage kræft – Google´s nye projekt

Google X et science fiction-la
Læs Mere

0

Artikel: Sådan sikrer du dig mod MobilePay svindel

Hvis du har fulgt med i nyhede
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.